2013-08-31, 20:06
Medlem
ThatAsianChiiicks avatar
Med en riktigt frdomsfull attityd s vill jag pst att det verkar som fler unga mnniskor (under 20) som blivit frldrar inte inser vilket stort ansvar det r och anser att det r deras rtt att fortstta leva som en normal tonring fr att inte g miste om den perioden i sitt liv. Vad menar jag d med milf och dilf fenomenet? Ni som inte vet vad Milf och Dilf str fr s r det Mom/Dad Id Like To Fuck. Helt enkelt att man beter och klr sig p ett stt fr att vara knullbar. Att andra ska kolla p en med tr och tnka Damn, jag skulle ltt banga henne fast hon har unge eller Han r s jvla het fr att vara pappa!, sjlvklart kan detta frekomma bland ldre mnniskor som redan har tiden inne fr att skaffa barn. Men det r inte ovanligt att hra frn bde kompisar och bekanta i vnskapskretsen som utbrister Fan ass, jag ska ltt bli milf, eller Du r vrsta milfen/dilfen i komplimenterande syfte vilket jag tycker r otroligt obehagligt. Sedan r jag rtt sker p att ni inte undgtt alla dessa ung pappa/mamma-bloggarna heller som tillsammans med MTVs h s populra tv-serie 16 and Pregnant skapar detta sjuka ideal att skaffa barn tidigt s att man kan vara en milf/dilf.

Min frga r d,

Har ni sttt p detta milf/dilf-fenomenet bland unga (under 20)?

Ps: Flytta grna trden om den r i fel kategori
Senast redigerad av ThatAsianChiiick 2013-08-31 kl. 20:09.
Citera
2013-08-31, 20:16
Medlem
optimusprimes avatar
Off topic
Har alltid trott att det hette filf (father I like to fuck) lter bttre tycker jag.
Citera
2013-08-31, 20:21
Medlem
Jag tycker att begreppet milf endast passar p "ngon som r gammal nog att vara ens mamma" eller c:a 40+.

Men som svar p din frga: Nej, jag har inte uppmrksammat fenomenet hos 20-ringar.
Citera
2013-08-31, 20:28
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101001001
Jag tycker att begreppet milf endast passar p "ngon som r gammal nog att vara ens mamma" eller c:a 40+.

Men som svar p din frga: Nej, jag har inte uppmrksammat fenomenet hos 20-ringar.

exakt... det r inte faktumet att ngon R mamma man tnder p det r lderskillnaden som r sjlva grejen.... givetvis r inte ngon som r 5r yngre n mig, och nyss ftt barn en milf i mina gon, hur snygg hon n r... likas kan en 45rig kvinna som r jvligt frsch, vara en milf, ven om hon inte har ngra barn
Citera
2013-08-31, 20:29
Medlem
empoisonnes avatar
Jag har aldrig ngonsin uppfattat att en MILF/DILF klr sig och/eller beter sig p ett visst stt fr att vara knullbar och bli sedd p med tr. En MILF/DILF r en frlder man vill knulla med. Det har inget att gra med deras stt att framstlla sig sjlva.

I vrigt tycker jag inte att det r s konstigt att personer som fr barn, oavsett lder, fortfarande r med p banan och gillar uppskattning och bekrftelse frn andra. ven om livet ndras och man inte lngre enbart har sig sjlv att tnka p r det knappast s att man som person helt raderas och man enbart identifierar sig som frlder. Mycket sorgligt om s vore fallet.

Och att dokuspor om unga frldrar medfr att yngre i strre utstrckning skaffar barn enbart fr att kunna bli en knullbar frlder har jag svrt att tro. Mycket svrt.
Citera
2013-08-31, 20:31
Medlem
FFJJPPs avatar
Citat:
Precis som ovanstende, r inget jag tar bokstavligt. Om man ser en het 30-45 ring och ngon sger "MILF p ingng" s tnker man knappast om hon ens har en unge, r ldern som r i fokus fr mig, inte frldraskap eller kldstil, inte direkt s man brjar diskutera vad vad ungen kan heta eller om hon gjorde kejsarsnitt eller inte, r mer i stil med "henne skulle jag vilja penetrera".
Citera
2013-08-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatAsianChiiick
Sedan r jag rtt sker p att ni inte undgtt alla dessa ung pappa/mamma-bloggarna heller som tillsammans med MTVs h s populra tv-serie 16 and Pregnant skapar detta sjuka ideal att skaffa barn tidigt s att man kan vara en milf/dilf.
Har inte sttt p ngot av detta, men att unga skaffar barn r i alla fall inte sjukt, utan tvrt om sunt. Det r biologiskt sett bttre med unga mammor n med gamla.
Citera
2013-08-31, 20:34
Medlem
Mr.Riddims avatar
Nu vet jag inte vad du har fr intentioner med den hr trden. Men nr jag ser ngon ung med barn tnker jag inte "milf", ven om "beteckningen" stmmer. Nr jag tnker p milf tnker jag p mogna kvinnor!

Vad jag tycker om unga med barn samt unga med ldre.

Det r bra att fler skaffar barn, ven om under 20 r vl kanske lite vl ungt.

Folk attraheras utav olika saker. Det r vl inte s mycket att diskutera. Det ansgs normalt fr en ung tjej att vara med en ldre man frr i tiden. Sedan r det mer hlsosamt fr barnet om kvinnor skaffar barn i de yngre ldrarna. Det r efter 30 som det blir knepigare.

Tyvrr finns det de som sker efter ngon som har det bra ekonomiskt, det har jag vittnat om ngra gnger. Utomlandsresor, hus, hund och shopping kommer mnga gnger in i spelet. Men d r det den yngre personen som r manipulativ- ven om situationen kanske r msesidig.

Vad gller tjejer tycker jag att de ser bst ut mellan 23-35 och mn mellan 30-45 (jag r inte gay).

Vad gller mig sjlv drogs jag alltid till damer som var 30- 45 och det var min fantasi from sedan jag var 12 r. Sedan hnde det inte s mycket. Jag vet inte vad det berodde p, det r inte s att jag lider av ngon moderskomplex eller att det finns ngon psykologisk anledning till det. ven om mina fantasier har ndrat sig lite, men jag gr igng p milfs fortfarande!

Sedan vet jag inte varfr du tycker att det r obehagligt. Det r inte s att de gr igng p personerna fr att de har barn, utan fr att de r mogna och attraktiva. Det r det som r pongen med milf!

Det vore bra om TS kom med lite mer klarheter i trden s att vi kan diskutera.
Citera
2013-08-31, 20:34
Medlem
ThatAsianChiiicks avatar
Jag frstr ert perspektiv och era svar. Men det jag menar r att dem som r unga ser sig sjlva som milfs/dilfs, hnger ni med? Allts att dem klcker ur sig "Jag skulle vara vrsta milfen/dilfen".

Jag frstr det ursprungliga uttrycket fr MILF/DILF men det jag undrade var om ni sttt p unga mnniskor (under 20) som anvnder sin frldrarroll som ett stt att knna sig som en milf/dilf.
Citera
2013-08-31, 20:36
Medlem
HanMedHornens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThatAsianChiiick

Min frga r d,

Har ni sttt p detta milf/dilf-fenomenet bland unga (under 20)?

Ps: Flytta grna trden om den r i fel kategori

Usch ja, dessa ser man hela tiden. Ofta outsourcar dom sitt frldraskap till sina egna frldrar fr att kunna ge sig ut p helgen och dricka sig skitfulla och ckla runt som resten av ungdomarna.
Citera
2013-08-31, 20:37
Medlem
Mr.Riddims avatar
Citat:

Dr kom det! Det r det nog American Pie skaparna menade i frsta hand och som jag uppfattade vad milf betyder! Bara att jag glmde, tack fr pminnelsen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in