Med en riktigt frdomsfull attityd s vill jag pst att det verkar som fler unga mnniskor (under 20) som blivit frldrar inte inser vilket stort ansvar det r och anser att det r deras rtt att fortstta leva som en normal tonring fr att inte g miste om den perioden i sitt liv. Vad menar jag d med milf och dilf fenomenet? Ni som inte vet vad Milf och Dilf str fr s r det Mom/Dad Id Like To Fuck. Helt enkelt att man beter och klr sig p ett stt fr att vara knullbar. Att andra ska kolla p en med tr och tnka Damn, jag skulle ltt banga henne fast hon har unge eller Han r s jvla het fr att vara pappa!, sjlvklart kan detta frekomma bland ldre mnniskor som redan har tiden inne fr att skaffa barn. Men det r inte ovanligt att hra frn bde kompisar och bekanta i vnskapskretsen som utbrister Fan ass, jag ska ltt bli milf, eller Du r vrsta milfen/dilfen i komplimenterande syfte vilket jag tycker r otroligt obehagligt. Sedan r jag rtt sker p att ni inte undgtt alla dessa ung pappa/mamma-bloggarna heller som tillsammans med MTVs h s populra tv-serie 16 and Pregnant skapar detta sjuka ideal att skaffa barn tidigt s att man kan vara en milf/dilf.
Min frga r d,
Har ni sttt p detta milf/dilf-fenomenet bland unga (under 20)?
Ps: Flytta grna trden om den r i fel kategori