• 1
  • 2
2013-08-31, 16:07
Medlem
lder: 24 r

Vikt: 66 kg

Lngd: 172 cm

Uppskattad BF%: 20-25 %

Medicinska problem: inga

Styrkestats, bnk, bj och mark: 70, 90, 130

Nuvarande kostupplgg: Planerad dietstart i september med periodisk fasta, 2 g protein /kg kroppsvikt/dag, <100 g kolhydrater/dag.

Trningserfarenhet: 5 r styrketrning

Tidigare kurer: inga

Eget frslag till kur: 10 mg anavar ed i 12 veckor eller primo 50- 100 mg ew.

Eget frslag till PCT: Inget, ev. nolvadex?

Ml med kuren: Bibehlla befintlig muskelmassa, ka reps i chins och dips mha minskad kroppsvikt och kad styrka. Resultaten efter kuren, med kaloribalans och fortsatt styrketrning, ska kunna behllas ven efter kuren.

Jag har lst att Primo och anavar r tv lgandrogena prepp som i lga doser ger f bieffekter och drfr kan rekommenderas till kvinnor. En sak jag reagerade p nr jag frskte jmfra de tv var att primo injiceras och anavar tas i tablettform. Innebr det r primo r snllare mot de inre organen (lever, njurar, blodfetter) n anavar r? r primo isfall att fredra framfr anavar?

Min kompis sger att det mesta pillerna (anavar) p marknaden r fejk, sockerpiller eller testo. Finns det ngot mrke som r knt som kta vara?

Har ni ngot annat frslag p AAS som skulle kunna passa mig bttre under min diet s r jag tacksam fr frslag.
Citera
2013-08-31, 18:03
Medlem
Fenjal888s avatar
Bde piller och oljor kan vara fejk, men du har rtt i att orala tar mer p organen. Anavar r en vldigt bra tjejsteroid, enligt mig. Det farliga med fejk, om man r tjej, r att det kan vara ngot annat n just anavar i tabletten, vilket kommer ge onskade effekter. Allts en viss dos av en annan, billigare steroid, till exempel dianabol. Jag vet faktiskt inte sjlv hur man kan garantera innehllet, eller om det gr.

Har du vervgt att deffa med efedrin eller liknande? ECA? Eller knner du dig sugen p steroider?
Citera
2013-08-31, 19:23
Medlem
Har inte knt mig lockad av preworkouts eftersom jag r peppad p gymmet fr det mesta, om jag inte r det beror det ofta p att jag r sjuk eller har sovit fr lite, men det hnder inte s ofta. Men jag kanske underskattar effekten av ex. efedrin vid deff? Har inte tnkt p det s mycket faktiskt, snat in mig lite p anavar.
Citera
2013-08-31, 19:32
Medlem
Stor-Franks avatar
10mg anavar r nog snllt nog fr kroppen att man inte behver oroa sig s mycket!
PCT r vl inget tjejer behver kra? Rtta mig om jag har fel.

Att det skulle vara testopiller (M1T?) istllet fr anavar tror jag inte, men visst finns det fakes.
Kp av nn knd tillverkare isf!
Citera
2013-08-31, 20:06
Medlem
MuscleSharks avatar
Fr mycket skrp i omlopp, s du kanske fr sockerpiller eller winstrol.
Om du inte har bra kontakter s skulle jag personligen skita i det och lgga upp en bra plan fr dieten i stllet.
Riktig Anavar r svrt att f tag p.
Primo vet i tusan, det kanske nn annan vet mer om, om de r mycket fake eller inte.
Lixom kvalitets Anavar s r Primo dyrt iaf.
Citera
2013-08-31, 20:42
Medlem
Stor-Franks avatar
Ett alternativ r frsts att kra winstrol, men d r det ju mer sides n anavar...
Beror ju p vad TS har fr ml och visioner.

Annars, som flera skrivit, superstrikt kost och effe.
Citera
2013-09-01, 14:20
Medlem
Tack fr era svar! Mitt ml r inte direkt att bli tvlingshrd och tappa hret s jag r inte beredd att ta winstrol.. Anavar hade jag grna tagit, men knner ingen i den hr branschen som jag kan lita och som har bra grejer. Drfr avstr jag anavar tillsvidare Tack fr tips om efedrin. Supergalen p gymmet s kanske jag fr behlla mina muskler nd! Men fortstter att kra rent till att brja med, testar ngra vita pwo frst.
Citera
2013-09-01, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinq
Tack fr era svar! Mitt ml r inte direkt att bli tvlingshrd och tappa hret s jag r inte beredd att ta winstrol.. Anavar hade jag grna tagit, men knner ingen i den hr branschen som jag kan lita och som har bra grejer. Drfr avstr jag anavar tillsvidare Tack fr tips om efedrin. Supergalen p gymmet s kanske jag fr behlla mina muskler nd! Men fortstter att kra rent till att brja med, testar ngra vita pwo frst.

Lgger du upp en bra dietplan som du sen sjlvklart fljer kommer det g bra fr dig
Gillar du inte PWO kr bara p koffeinpiller/celsius med mera. Jag kan f dlig smn av vissa PWO s bara koffein funkar bttre d hehe.
Lycka till!

Mvh
Citera
2013-09-01, 14:40
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinq
Frmodligen ett bra beslut!
Finns endel tjejrapporter om winstrol, bla en tjej som krde 50mg(!) med utebliven mens och lite hesare rst under kuren som enda sides. Lite kul lsning ifall du blir sugen nd (=
Citera
2013-09-01, 17:23
Medlem
JFalkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Om du inte har bra kontakter s skulle jag personligen skita i det och lgga upp en bra plan fr dieten i stllet.

TDPs anavar kan jag g i god fr d jag sjlv krt det.
Men i TS fall tycker jag att det r bttre att finslipa dieten!
Citera
2013-09-05, 13:35
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Primo vet i tusan, det kanske nn annan vet mer om, om de r mycket fake eller inte.
Lixom kvalitets Anavar s r Primo dyrt iaf.

Ja precis, ltt hnt att de tr bankat med winstrol.
Jag krde en 50dgr80mg kur p MrZas anavar.
Knde inte av ngon ledsmrta verhuvud taget, ssom jag knner direkt av winstrol.

Ngon mer som kan bekrfta Zas?
Citera
2013-09-05, 14:53
Medlem
MonsterXXLs avatar
Ska du prompt anvnda steroider s rekommenderar jag dig ENDAST primobolan eller anavar. Fr du tag p kta BAYER primo s fungerar det, men ven i apoteken i Turkiet s kan det vara fake. Skrare r om du lser Alpha Pharma anavar eller annars TDP. Och hll dig lgt i doseringen, 10-20 mg ED.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in