2013-08-31, 15:22
Medlem
Jag har gått och funderat på varför alla använder kondomer nuförtiden (19- & 20- talet) och kom att tänka på NWO/masons.

Tänk om all reklam för p-medel/piller , kondomer, abortion m.m är masoniskt!?

Freemasons vill ju hålla befolkningen under 500M (om du hänger i denna delen av forumet bör du veta detta)
och kristna är emot abortion.
(Sen vill kristna inte heller onanera, har det med saken att göra?)
Freemasons och allt vad dem kallas är väl anti-kristna?

Masons vill alltså att man inte ska föröka sig, då det blir svårare för dem att hålla världsbefolkningen lägre. Varför?
Varför bara 500M?

Fanns det liknande saker (kondomer m.m) innan 1900-talet?

Tänk om könssjukdomar är "uppfunna" för att få folk att använda kondomer?

Vad är bra och vad är dåligt med kondomer?
(Och så klart allt annat liknande.)

Varför är kristna emot abortion?
Citera
2013-08-31, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xBub

"I Egypten, 1300-talet f. Kr., användes fodral av djurhudar och tarmar och på 1500-talet användes kondomer av linne, blindtarmar från svin och fiskblåsor."
http://www.rfsu.se/sv/Sex--relatione...mens-historia/

Citat:

Exempelvis syfilis dateras till innan 1500-talet.
Citera
2013-08-31, 19:34
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Filosofi --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2013-08-31, 19:50
Medlem
skunkjobbs avatar
Vad menas med "19- & 20- talet"?

Sedan heter det inte "masons" eller "abortion" utan frimurare och abort. Helvete, lär dig svenska människa

Och vad är du för en sexualpuritan? Tycker du att man bara ska knulla när man ska ha barn eller? Grattis, kul för dig men snälla, låt oss andra som mest gör det för skojs skull få hålla på utan att det ploppar ut en massa ungar hela djävla tiden. OK?

Nu är du dessutom informerad om det uråldriga användandet av primitiva kondomer samt förekomsten av könssjukdomar. Kommer du då att slå dig i pannan med en bräda som du borde och erkänna att det här var en djävligt dum teori eller ska du som alla andra dårar bara fortsätta tjafsa emot tills du plötsligt försvinner från tråden utan att erkänna någonting? Vad säger du, klarar du av att erkänna när ditt huvud varit dumt?
Citera
2013-08-31, 20:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har gått och funderat på varför alla använder kondomer nuförtiden (19- & 20- talet) och kom att tänka på NWO/masons.

Freemasons vill ju hålla befolkningen under 500M (om du hänger i denna delen av forumet bör du veta detta)

Masons vill alltså att man inte ska föröka sig, då det blir svårare för dem att hålla världsbefolkningen lägre. Varför?
Varför bara 500M?

Frimurare i Sverige är kristna.
Jag har aldrig i hel mitt liv sett reklam för abort, har du?
Nä vem fan vill onanera när det finns alternativ? Precis som det gjort sen folk började tänka - i Romarriket gjorde man t.ex pessar av halva citrusfrukter - skalet blockerade sperman och syran hjälpte säkert till att stoppa befruktning.
Om nån velat uppfinna könssjukdomar för att stoppa barnalstring så hade det väl varit smartare med en könssjukdom som fick barnen att dö eller snoppen att falla av?
Citera
2020-01-30, 16:59
Avstängd
Jag är katolik (kristen) och emot aborter därför att om man börjar döda ofödda människor så tror jag att de som gör detta, både abortionist och beställare, blir korrumperade av handlingen. De blir en slags mördare av människor som konspirerar mot Katolyska kyrkan. Det kan i slutändan bli farligt för samhället med sådant beteende.
Senast redigerad av Shadowk102 2020-01-30 kl. 17:00. Anledning: Rättade ett fel.
Citera
2020-01-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Jag är katolik (kristen) och emot aborter därför att om man börjar döda ofödda människor så tror jag att de som gör detta, både abortionist och beställare, blir korrumperade av handlingen. De blir en slags mördare av människor som konspirerar mot Katolyska kyrkan. Det kan i slutändan bli farligt för samhället med sådant beteende.
Djup religiösa är hot mot samhället.
Hade fler andvänt kondom hade könssjukdomarna minskat, precis som vacciner gör att färre dör.
Citera
2020-01-30, 22:24
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

Varför bara 500M?

Varför skriver du så jäkla konstigt? På engelska heter det freemasons och abortion, men på svenska, som du ju ändå skriver på, heter det frimurare och abort.

Sluta glo på en massa pundiga YT-filmer på engelska om du inte ens vet vad begreppen heter på svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in