• 2
  • 3
2014-02-15, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denize300
Det beror mycket på hur kåt man är och hur många gånger man VILL komma, jag kan komma flera gånger vi sex eller om min partner stimulerar eller pullar mig. men när jag själv onanerar brukar jag bara komma en gång... så det är olika.
och för mig är det precis tvärt om.
Citera
2014-02-15, 12:30
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Jag är själv tjej och blir totalt avtänd så fort jag kommit, både vid sex och onani. Känner inte alls igen mig i alla berättelser om "hur bra det är att vara tjej för då kan man ju komma hur många gånger som helst"

Så:

1. Hur många gånger kommer ni per samlag eller onanisession?
2. Har ni alltid kunnat komma flera gånger och isåfall, hur gör ni?

1. Under samlag - om killen är uthållig och knullar mig länge - så kan jag komma fler än en gång.

2. Oftast onanerar jag och kommer en gång - men om jag är riktigt kåt, vilket jag också ofta är, så kan jag onanera två lr tre gånger med ngr minuters vila emellan. Jag får dock multipla orgasmer jämt, det är skönt och ngt som jag kan unna varje kvinna att få uppleva. Jag har alltid kunnat komma flera gånger - jag vet inte hur jag gör, jag är bara kåt och vill komma flera gånger, jag är sån av naturen.
Citera
2014-02-15, 15:23
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCarola
Jag som tjej, är precis som du. Blir avtänd direkt efter jag kommit och är med än nöjd med att bara komma 1 gång!

Jag är EXAKT såhär.
Citera
2014-02-15, 15:41
Medlem
En fin sommardag knullade jag exet så hon kom en tio gånger minst i alla fall. Hon var helt slut efter det, fick lämna henne för att hon var så trött och hade ont i underlivet. Det var lite av en ego-boost.
Citera
2014-02-15, 18:48
Medlem
Tjej.

1: En gång vid onani (det är så jävla tråkigt och jag kan komma på typ 2 minuter sen känner jag mig färdig med det helt enkelt).
Vid sex, flera gånger om killen lyckas komma åt min g-punkt mycket. Jag kommer både klitoralt och vaginalt men klitorisorgsmer är jobiga och jag klarar inte så många sådana innan det blir överstimulerat så jag är mest tacksam för penetrationssex faktiskt.

Sen är det olika hur många gånger jag kan komma under ett samlag beroende på dagsform och beroende på hur hårt jag kommer, kommer jag jättehårt så vill inte muttan mer efter ett tag, kommer jag typ vanligt så pallar jag nog iaf 10 stycken. Men sen är min kropp fucked up efteråt och jag ligger mest och skakar. Kommer jag jättehårt som med min nuvarande kk (inte haft så intensiva orgasmer tidigare) så börjar min kropp lägga av efter 5-6 stycken.

2: Jag har alltid kunnat, ända sen jag började onanera när jag var typ 11-12. Jag testade nog ganska snabbt om jag kunde igen, och det kunde jag.
Jag använder mest fingrar/handen utanpå om man säger så, det är nog därför jag tröttnar efter en orgasm vid onani. Skulle jag greja runt lite inuti skulle jag säkert kunna göra det till en helkväll med tända ljus, men helt ärligt så avstår jag hellre och väntar på the real deal så att säga.

Jag tror jag är en sån som har haft tur med nervcellerna i underlivet helt enkelt.
Jag är en blyg person och ganska osäker i mig själv, men jag tror jag slappnar av rätt bra under sex iaf, jag brukar tänka att om han fortfarande knullar mig så kan jag ju inte vara så ful/fet/tråkig/whatever och då släpper dom dumma tankarna så är det bara att fokusera på allt det sköna

Jag mår ofta lite dåligt och har dåligt samvete för att jag vet att många tjejer kan inte få orgasm, då känner jag mig ofta lite...billig eller något, för att jag kan komma hyfsat lätt. Jag har inte fått orgasm med alla jag legat med, men jag tror ändå jag är hyfsat lättillfredsställd såvida rätt omständigheter råder (snygg kille, bra atmosfär, rätt storlek för min vagina, passion osv).

Jag önskar verkligen att alla tjejer kunde ha det som jag har, jag mår alltid så dåligt av att läsa om tjejer som lider av att inte kunna nå klimax med sin partner
Citera
2014-02-15, 18:59
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Så:
1. Hur många gånger kommer ni per samlag eller onanisession?
2. Har ni alltid kunnat komma flera gånger och isåfall, hur gör ni?

För det första. Samlag och Onani är två saker som aldrig skall nämnas i samma mening.
Två helt skilda saker som fungerar helt olika.

Vid onani kommer jag mellan 9-12 gånger.
Nio om jag inte onanerat regelbundet på ett tag, tolv om jag onanerar någon gång i veckan regelbundet.

Samlag är en helt annan sak,
Under samlag kommer jag inte. Klitorissex är det som krävs för att jag skall få en orgasm,
vaginalt sex ger absolut inte orgasm.
Vaginal stimuli medan jag onanerar resulterar i orgasm som är gravt försenad och känns mycket mycket minimal.
Citera
2014-02-19, 21:09
Medlem
har kommit 2 gånger i mitt liv under sex, och det var analsex. men när jag onanerar kan jag komma en 6-10 gånger .
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in