• 1
  • 2
2013-08-30, 20:58
Medlem
Jag är själv tjej och blir totalt avtänd så fort jag kommit, både vid sex och onani. Känner inte alls igen mig i alla berättelser om "hur bra det är att vara tjej för då kan man ju komma hur många gånger som helst"

Så:

1. Hur många gånger kommer ni per samlag eller onanisession?
2. Har ni alltid kunnat komma flera gånger och isåfall, hur gör ni?
Citera
2013-08-30, 21:02
Medlem
Infogas avatar
Kan komma många gånger på ett stånd, för varje gång blir det svårare att komma igen, har alltid haft denna "kraften" och gör inget speciellt för att hålla den uppe.
Citera
2013-08-30, 21:07
Medlem
Inte mycket svar här.. Men den erfarenhet jag har som kille är allafall att de tjejer jag legat med har kommit endast en gång och blir liksom jag avtänd efter det. Tror inte att det är så vanligt egentligen att tjejer kommer om och om igen.
Citera
2013-08-30, 21:12
Medlem
CocaCarolas avatar
Jag som tjej, är precis som du. Blir avtänd direkt efter jag kommit och är med än nöjd med att bara komma 1 gång!
Citera
2013-08-30, 21:13
Medlem
MaryBells avatar
1 Som oftast enn gång om man är ensam. Blir gjärna bara enn gång med partner ochså nu för tiden, men om man gjör nåt rollspel äller annat som drar ut i tid kan det bli två gångar.

2 Uppteckte tidikt i tonåren at jag kunde komma fler gånger och det krevs ofta en leksak äller mer innsats från partner för at komma 2 äller fler gånger. Använder ingen spesiell teknik, men det krävs lite mer stimuli bara.
Citera
2013-08-30, 21:27
Medlem
Snoddlans avatar
Får inte orgasm av penetration med penis, men med fingrar, eller om jag gör det ensam med onani så kan jag stegra mina orgasmer så att nästa är ännu lite bättre, det är awesome!
Citera
2013-08-30, 21:34
Moderator
VitKallas avatar
Jag kan få orgasm oräkneliga gånger. Inte alltid så skönt som det låter.
Jag började tidigt onanera och lärde mig hur min egen kropp fungerade, hur jag blir upphetsad och hade turen att få en fin start på mitt sexuella liv med en rätt lyhörd och mer erfaren partner.

Men det tog ändå några år innan jag lärde mig min kropp och mitt sinne till fullo. Orgasm och flera orgasmer har jag alltid kunnat få. Multipla orgasmer och sprutorgasmer har kommit ju äldre jag blivit och lärt känna min kropp ännu mer.

Med det sagt. Jag har aldrig jagat orgasm. Aldrig funderat på hur jag ska få en eller känt mig stressad över det. Det har alltid varit en icke-issue för mig. Jag har däremot öppet välkomnat och obehindrat njutit av sex. Jag vill njuta av sex och skäms inte för att jag gör det. Med njutningen kommer orgasmerna. För även om jag inte jagar orgasmer så vill jag inte vara utan dom.

Så fungerar iallafall jag.
Citera
2013-08-30, 22:17
Medlem
Tzaddiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Jag är själv tjej och blir totalt avtänd så fort jag kommit, både vid sex och onani. Känner inte alls igen mig i alla berättelser om "hur bra det är att vara tjej för då kan man ju komma hur många gånger som helst"

Så:

Exakt likadan. Har kunnat komma en gång bara några minter efter (typ fortsatt efter första) men det är EN gång. Annars blir jag helt trött o slö o vill bara sova. Inte alls tänd efter det.
Citera
2013-09-22, 10:55
Medlem
TrueRapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz

Jag kommer för det mest 1 gång vid samlag (ibland kommer jag inte, har lite svårt för att komma vid sex), men det har hänt att killen fortsatt smeka mig/lekt med vibratorn och då har jag kommit igen och varit nära att komma ytterligare en gång. Jag behöver några sekunders återhämtning och sen måste det byggas upp lite igen, smeka lite försiktigt så jag blir riktigt kåt igen. När jag onanerar kommer jag för det mesta bara en gång, men de gånger jag varit riktigt kåt eller inte kommit fullt så intensivt som jag önskat så har jag börjat smeka mig själv igen efter några sekunder. Då kan jag komma ännu mer intensivt, men det tar en hel del energi! Vissa dagar har jag kommit 5 gånger, men inte alltid på rad då.

När jag är överkåt så kan jag typ inte få nog, vill bara få fler och fler orgasmer. Runt ägglossning så är jag extra sugen. En gång smekte jag mig själv till 7 orgasmer, men då var jag öm efteråt och armen var ganska trött..
Citera
2013-09-22, 10:58
Medlem
lyrica32s avatar
1. 4-5gånger oftast, ibland mer ibland färre
2. Nej, det är något jag tränat på
Citera
2013-09-22, 11:00
Medlem
Bret-Harts avatar
Eng gång när jag och mitt ex hade sex fick hon orgasm 5 gånger
Citera
2013-09-22, 15:21
Medlem
Onanerar jag brukar jag bara göra det en gång men det varar rätt så mycket längre innan det händer när jag onanerar, håller mig själv runt gränsen till att nästan få orgasm i upp emot 20 minuter ibland, blir riktigt desperat ibland och råkat förstöra det.

Är lite annorlunda när nån annan håller på, killen har kört med fingrar, tunga & vibrator och fått mig att komma men sen bara fortsatt, blivit nästan lite smått panik ibland när han inte slutar och bara fortsätter, hade själv inte kunnat fortsätta så.. Är oftast helt slut och somnar efter det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in