2013-09-03, 17:13
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigkaffe
Mästerskap i ologiskt tänkande som vanligt.
Ska vi se om ditt eget inlägg håller måttet...

Citat:
Sverige testar alla som invandrar det finns säkerligen möjlighet att vägra men den procenten är med största sannolikhet liten. Ang våldtäkter så är det antalet anmälda inte utförda.

Sammanfattning var stolt att Sverige har ett smittskydds system som funkar och att kvinnor kan anmäla sexualbrott.

Nej. Du har fel.

Alla får ett erbjudande. Men väntetiderna är så pass långa så många asylsökande hinner flytta vidare innan en undersökning genomförs. I praktiken är det FÅ som undersöks överhuvudtaget.

I vissa landsting fungerar det, där undersöks 80% av alla asylsökande. I andra bara 20%. I snitt räknar man med att endast 4 av 10 av alla asylsökande faktiskt genomgår en undersökning.

Citat:
Att landstingen inte når ut med erbjudandet om hälsoundersökningar är inget nytt problem. År 2007 var det bara i genomsnitt knappt en tredjedel av nyanlända flyktingar och asylsökande som hälsoundersöktes. Nu är det fyra av tio.
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4962297

Så nej. Vi testar INTE alla. Och nej, vi har INTE ett fungerande smittskyddssystem om vi ser till detta.
Citera
2013-09-03, 17:25
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LubbeTjoffmopf
Skäms du över att du har HIV kanske? Eller är det jobbigt att påminnas om att du knullat en massa negrer?

Använde dina negrer kondom?

Du påminner om en negerkille jag testade i tonåren, innan jag visste bättre. Han var ungefär på en femårings nivå intelligensmässigt. Men vilken dase han hade...

Givetvis drog jag en kondom stor som en regnrock över negern innan vi knullade. Ingen HIV senast jag testade iaf.
Citera
2013-09-03, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Du påminner om en negerkille jag testade i tonåren, innan jag visste bättre. Han var ungefär på en femårings nivå intelligensmässigt. Men vilken dase han hade...

Givetvis drog jag en kondom stor som en regnrock över negern innan vi knullade. Ingen HIV senast jag testade iaf.
Du är en skam för det svenska kvinnosläktet - att knulla med negrer - du förtjänar att få AIDS.. Jag förmodar att inga svenska killar vill ta i dig med tång efter dina smutsiga negeräventyr.. Du får nöja dig med nysvenskar från Syrien och Eritrea..

Det är såna som dig som placerat Sverige högst upp på HIV-listan - alla flyktingar vet att de kan finna villiga hyndor i Sverige och därför kommer de hit och sprider smittan..
Citera
2013-09-03, 18:57
Bannlyst
Citat:
Du är en skam för det svenska kvinnosläktet - att knulla med negrer - du förtjänar att få AIDS.. Jag förmodar att inga svenska killar vill ta i dig med tång efter dina smutsiga negeräventyr.. Du får nöja dig med nysvenskar från Syrien och Eritrea..

Det är såna som dig som placerat Sverige högst upp på HIV-listan - alla flyktingar vet att de kan finna villiga hyndor i Sverige och därför kommer de hit och sprider smittan..
Äh, alla svenska tjejer knullar med negrer och blattar.
Citera
2013-09-03, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Nä, inte alla - många är fortfarande förståndiga nog att avstå detta smutsiga "nöje".. Men de svenskor som särar bidrar till att Sverige leder HIV-ligan..
Citera
2013-09-03, 19:20
Bannlyst
Citat:
Nä, inte alla - många är fortfarande förståndiga nog att avstå detta smutsiga "nöje".. Men de svenskor som särar bidrar till att Sverige leder HIV-ligan..
Jag är faktiskt övertygad om att en stor majoritet av de svenska kvinnorna, även i våra mammors generation någon eller några gånger haft sex med svartmuskiga blattar eller negrer, både här hemma och på ''tjej-semester'' till Grekland i sin ungdom.
Citera
2013-09-03, 23:22
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:

Bra att du tillrättavisar den där dumma åsnan, Lubbe. (han låter faktiskt som en blatte) Fr allt testar man ju exotiska killar i tonåren, men sedan växer man ifrån sådana dumheter. Det var ju det jag skrev också.
Citera
2013-09-04, 21:24
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Beror ju på miljonprogrammen. Vi skulle aldrig tatt in så många från början..
Citera
2013-09-04, 22:29
Medlem
Citat:
Jag är faktiskt övertygad om att en stor majoritet av de svenska kvinnorna, även i våra mammors generation någon eller några gånger haft sex med svartmuskiga blattar eller negrer, både här hemma och på ''tjej-semester'' till Grekland i sin ungdom.

Korrekt.

Svensk tjej:

Citat:
”Svenska flicka” – njut av chartersex

Många är de svenskor som i år kommer att ha haft en romans med en ”Nico” eller en ”Marco”.

Så gott som alla mina tjejkompisar har gjort det. Och det utan att tveka. Snarare har den där grejen ingått i själva resan. Varit en naturlig del liksom.

Kör på bara, använd kondom

http://www.aftonbladet.se/debatt/article10476644.ab

Citat:
Den oskyldiga svenska flickan. Så vill Sverige framställa sina tjejer. Stackars tjejer som utnyttjas hit och dit och överallt. Det är aldrig de som vill ha sex, det är aldrig de som ska behöva akta sig när de super.

Citat:
Klockan är nu 12:00 och en 14-årig svensk tjej, ganska full, träder fram till den här killen: ”Jag vill suga av dig, ska inte vi träffas på toan?” Han kan inte vara otrevlig, då blir han av med jobbet

Citat:
Klockan är nu 15:00, ytterligare en tjej träder fram med pinsamma förslag. Den här gången en 16-åring. Hon tar honom på skrevet, han backar och rodnar, försöker arbeta vidare med det han ska göra så att han kan gå hem. När han äntligen blir av med henne, kommer ytterligare en full tjej, med ännu fler förslag. Han hanterar det så gott han kan... och så fortsätter det hela dagen.

Citat:
Kvällen blir värre, och klockan 21.00 när han äntligen får gå, följer några tjejer efter honom. När han äntligen tar sig därifrån är det en lättnad, men han vet att han måste tillbaka dit nästa dag... till de ”oskyldiga svenska flickorna” som år efter år blir offer för de hemska medelhavskillarna.
På stan och klubbarna är det ännu värre men svenska tjejers rykte

i medelhavsområdet, trots att det är baserat på deras beteende, tas förstås inte upp i Sverige.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article10477154.ab
Citera
2013-09-05, 01:40
Medlem
Randomloves avatar
Va fan, varför har tråden utvecklats till att diskutera varför svenska tjejer knullar invandrare? Är det svenska tjejers fel nu att Sverige är etta på Europas HIV-lista eller vadå?

Dessutom vad är problemet med att svenska tjejer vill knulla män med utländsk bakgrund? Ser inget problem med det? Det är ju ändå deras val? Det är ju inte förbjudet direkt?
Citera
2013-09-05, 07:51
Medlem
Orka bry sig att svenska tjejer ligger med blattar. Svenska killar ligger nog i samma utsträckning med utländska tjejer, Thai, latinas, negrer, osv. hur många svenska tjejer har legat med en THaikille, vs svenska män legat med THaibrudar? skulle säga att det är 0.01% vs 99.99% fördelat på alla samlag med folk från Thailand. Utan att ens överdriva det minsta.
Citera
2013-09-05, 11:40
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomlove
Va fan, varför har tråden utvecklats till att diskutera varför svenska tjejer knullar invandrare? Är det svenska tjejers fel nu att Sverige är etta på Europas HIV-lista eller vadå?

Dessutom vad är problemet med att svenska tjejer vill knulla män med utländsk bakgrund? Ser inget problem med det? Det är ju ändå deras val? Det är ju inte förbjudet direkt?

På vilket sätt är Sverige "etta på Europas HIV-lista" annat än att personer med utländsk bakgrund utgör en relativt hög andel (kanske den högsta i Europa) av de nydiagnostiserade fallen (totalt ca 400 / år)?

Sett i totalt antal fall tror jag knappast att Sverige är "etta".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in