2013-08-29, 17:04
Medlem
Fan, köpte kläder på River Island för en dag sedan. När jag skulle betala, använde mitt kontokort, då kom det upp " sorry we cant complete the payment bla bla bla due technical errors...typ"

Skulle använda mitt kort idag, och såg att det inte gick. skumt då jag har några tusen minst på det. Kollar mitt konto, och ser till min förfäran att jag betalat River Island 4(!!) gånger.

Grejen är att jag bara fått ett "order confirmation" och bör därför bara få dem kläderna jag ska ha, skulle varit drygt med att få hem fyra av allt, och behöva "returna" tre av alla. SUCK....

Har skickat mail till dem nu, och beskrivit vad som hänt. Nu, för att lugna mina nerver, säg till mig att det inte finns en chans i helvete att jag går bet på mina pengar.

Jag förstår det själv, därför att:

* Det finns ju som sagt öppet köp, så man kan skicka tillbaka varor man köpt om man ångrar sig. ångerrätten liksom.
* Om jag nu bara skulle få ett stycke kläder, så gör de ju fel då jag betalat för 4 av varje.

Så jävla less!!!!!!!!
Citera
2013-08-29, 19:25
Medlem
Ptolemaioss avatar
Vad har du för kort? Kontakta din bank istället för Flashback är mitt råd.
Citera
2013-08-29, 19:34
Medlem
Jag har ett visakort kopplat till Nordea. Får kontakta dem då.
Citera
2013-08-30, 00:12
Medlem
Terrorist-Huberts avatar
Antar att det kanske gick lite segt när du genomförde köpet och du tryckte flera gånger? I så fall kan det dras pengar för varje gång du trycker (så har det stått på visa sidor jag handlat iaf).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in