Det är så att jag troligtvis lider av panikångest. Jag känner alltid av extraslag då och då men detta är första gången det liksom inte släpper. Den kan så 10 slag sedan kommer ett extraslag har hållit på så i 3 timmar.
Befinner mig för tillfället i Paris på semester. Är jätteorolig eftersom det aldrig tidigare pågått så länge o vågar inte sova.
Känner att det bubblar mycket i magen , kan det bero på det?? Har ty ärr ingen magmedicin med mig.
Är normalt med extraslag ibland. Dock brukar de flesta inte tänka på det eller stressa upp sig över det. Lägg dig ner och ta djupa, långa andetag och tänk på ett tryggt barndomsminne. Sedan räknar du baklänges från 38 så ska det hjälpa.
Det bubblar i magen när du blir orolig. Det är inte orsaken till extraslagen. Jag har själv varit i din situation. Det bästa du kan göra är att inse att det är obehagligt men inte farligt.
Djupa andetag och gärna någon att prata med det om brukar hjälpa mig.
Så typiskt att man är i Paris också o haft kul under dagen. Detta har aldrig hänt i Sverige där jag bara fått enstak extraslag per dygn. Nu har jag typ fått 200 på 2 timmar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!