2013-08-28, 22:59
Medlem
bdbdbdbds avatar
Tja!
Ville starta denna tråd mest för skojs skull men även för kunskapens skull..

Så syftet med denna tråd är att vi Flashbackare skriver här när vi vet till helt 100% när och vilka olagliga substanser som säljs i Linköping i skrivande stund.

Ni ska alltså bara berätta om dom drogerna som ni personligen vet att någon langare i Linköping säljer.
Då får vi som "jagar" veta att det garanterat finns och kan anstränga oss extra för att genom egna kontakter förhoppningsvis få tag på dem mystiska kranarna.

Som vanligt är kranfiske otillåtet.)

(kopierade detta nästan rakt av, så du får höra av dig om ev. upphovsrätt)
2013-08-28, 23:10
Medlem
Du glömde följande i ditt uttalande.

Givetvist så kommer denna tråd att fungera som en mellanhand.
Någon kommer skriva om drog x.

Användare A kommer kontakta användare B angående X vilket i sig inte är tillåtet om jag inte är helt fel ute.
2013-08-28, 23:29
Medlem
Allt finns.
Är det något som är slut så är det inte tjack eller gräs.
2013-08-28, 23:29
Medlem
bdbdbdbds avatar
Nej mer allmän nivå, inget sånt.

Som sagt tog inspiration, från en nästan identisk annan tråd som jag lånade lite text från (p g a lathet).
2013-08-28, 23:35
Medlem
Min polare är en riktig knarkare och han använder vad ja vet, gräs, tjack, lsd, svampar och heroin.

Edit: Han bor i linköping om du inte fattade det
2013-08-28, 23:39
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
Min polare är en riktig knarkare och han använder vad ja vet, gräs, tjack, lsd, svampar och heroin.

Edit: Han bor i linköping om du inte fattade det

Tack för förtydligandet
2013-08-28, 23:42
Medlem
bdbdbdbds avatar
Ska ev, flytta dit, hela anledningen + att jag tycker liknande borde finnas i alla lite större byar.
2013-08-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Ska ev, flytta dit, hela anledningen + att jag tycker liknande borde finnas i alla lite större byar.

Linköping är en fin stad, kryllar av snygga brudar på gatorna samt trevligt folk!
2013-08-29, 23:28
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Linköping är en fin stad, kryllar av snygga brudar på gatorna samt trevligt folk!

Nu har jag ju besökt Linköping och inte riktigt märkt av dessa, horder av silvsteds el. liknande som trivs bara dom får vara i centrum.. aldrig stöt på någon drog, jo förresten 2 norrlänningar rökte öppet framför stationen då jag pendlade /rätt långt en period x typ 25 ggr en annan gång var det en kärring med kundvagn, börja prata så smått, jaja slutade med att hon gav mig en hel ask zolpidem, hoppas hon lever, väldigt snäll kvinna - dessutom vägrade ta emot betalning.

Topp 5 iaf på skumma grejer när man pendlar med tåg, särskilt 2-3 byten.
2013-08-29, 23:34
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:

NU ska ja flytta dit och ärligt, ville jag ha gula sidorna hade jag sökt i gula sidorna (reservation att detta blev helt fel)
2016-04-01, 17:31
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) ”Den enda tråden där man får fråga efter platser där droger finns, EJ shoppar.” /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in