• 1
  • 2
2013-08-27, 17:43
Medlem
Glupafallets avatar
Om man, rent teoretiskt, vill testa lite olika droger mest för att ha testat. Vilka kan rekommenderas? Något man definitivt bör undvika om man ibland inte mår så bra psykisk, och ibland funderar på självmord? Säg att man lägger ut ca 10k på det.
Senast redigerad av Glupafallet 2013-08-27 kl. 17:48.
Citera
2013-08-27, 17:49
Medlem
kamouflagekorvs avatar
MDMA, DMT, LSD, Meskalin, svamp och MXE sen skulle jag känna mig nöjd. Men med tanke på dina psykiska svårigheter så kanske inte hallucinogener är det bästa valet men det är helt klart det mäktigaste man kan testa.
Citera
2013-08-27, 17:51
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
MDMA, DMT, LSD, Meskalin, svamp och MXE sen skulle jag känna mig nöjd. Men med tanke på dina psykiska svårigheter så kanske inte hallucinogener är det bästa valet men det är helt klart det mäktigaste man kan testa.

Och bra kola. Bra kola är och .
Citera
2013-08-27, 17:52
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Och bra kola. Bra kola är och .

Jag har alltid fått uppfattningen av att kola ska vara överskattat, men det kanske är på grund av den dåliga kvaliten vi har i Sverige.
Citera
2013-08-27, 17:56
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Jag har alltid fått uppfattningen av att kola ska vara överskattat, men det kanske är på grund av den dåliga kvaliten vi har i Sverige.
Vi har inte alls så dålig kvalité i sverige. Dock är det många med väldigt dåliga kontakter som envisas med att påstå det. Nästan all kola som kommer in nu för tiden är 80-90 %. Ingen tar det via Europa längre, väldigt få i alla fall.

Själv skulle jag föreslå något storslaget. LSD kanske.
Citera
2013-08-27, 18:00
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Råder dig inte gärna att trippa om du mår som du gör.

Skaffa lite opiater istället. Då kan du antingen mysa ner dig hemma, eller gå ut på promenad i solskenet. Allting känns bra på opiater, och utan att man behöver tappa förståndet som man gör på mycket annat knark. Och så lite gräs på det, så du har något att pilla med när du blir rastlös.
Citera
2013-08-27, 18:03
Medlem
gonzorockers avatar
MDMA och kola helt klart.
Hade den teoretiska personen haft ett stabilt psyke så hade jag lagt till LSD, ayahuasca och meskalin. Och självklart cannabis, grönt som brunt...
Citera
2013-08-27, 18:04
Medlem
Brmcs avatar
Citat:

Givetvis finns det olika grader i helvetet och jag vet inte vilken renlighet den kolan jag har testat här har legat på. Men jag har mått som en jävla kung och vill slå ett slag för bra kola.

Psykadeliska är bara spännande om du är intresserad av det, om du förstår hur jag menar med det. Annars är väl ecstasy med hög mdma-halt något trevligt med.
Citera
2013-08-27, 18:22
Medlem
KrookiKrumbless avatar
Går emot strömmen lite nu och säger att du verkligen INTE ska pröva MDMA. Bär du eventuellt runt på mycket förtryckta dåliga känslor så kan den känsloexplosionen dra upp mycket av dessa, utan att du egentligen bearbetat det, såvida du inte bearbetar det under ruset, vilket du inte lär göra.
Citera
2013-08-27, 18:27
Medlem
Xcango013s avatar
Personligen så gillar jag koks.
Citera
2013-08-27, 18:31
Medlem
Mår du bra och vill utforska världen så föreslår jag som de andra har nämnt, psykedeliska. Finns inget som kan beskriva hur underbart det är, det är äckligt mäktigt psykiskt men även fysiskt (om man inte snear).

Mår du sämre föreslår jag opiater. Tramadol är en "lätt" opioid som fungerar ungefär som en SSRI medicin, det ökar alltså de ämnen som olika centralstimulantia ökar (serotonin). Många däremot som klagar på att Tramadol är värdelöst. En varning dock, om du provar opisar så är risken att du kommer alltid veta hur underbart man kan må av det, och ha ett sug hela livet ut.

Lyrica kan fungera som mood-changer. Det funkar bra om man har ångest, folk med GAD speciellt, för vissa. Annars benso som tar bort ångest men även fungerar att avbryta en tripp (psykedeliska droger).

Sedan grönt och brunt blandat med t.ex tramadol eller andra opisar, men inte för mycket då det kan ta bort känslan av opis-rus.

Finns mycket att välja bland beroende på vad man vill uppnå. Läs på och vet hur det fungerar och hur det kan påverka dig både fysiskt och psykiskt men även positivt och negativt.
Senast redigerad av Dicevy 2013-08-27 kl. 18:37.
Citera
2013-08-27, 18:52
Medlem
Glupafallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrookiKrumbles
Går emot strömmen lite nu och säger att du verkligen INTE ska pröva MDMA. Bär du eventuellt runt på mycket förtryckta dåliga känslor så kan den känsloexplosionen dra upp mycket av dessa, utan att du egentligen bearbetat det, såvida du inte bearbetar det under ruset, vilket du inte lär göra.
Kan du förklara exakt vad som kan hända? Av det lilla jag läst hittils fick jag uppfattningen att MDMA nästa bara kunde ge positiva känslor. Fel? Om man inte tar så mycket då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in