2005-06-24, 14:23
Bannlyst
hej,
jag fick ut receptbelagda allergi tabletter som heter Cetirizin Stada
det står såhär på bipacksedeln "cetirizin stada kan förstärka effekten av alcohol"...
så nu tänkte jag såhär, att kan man blir dyngrak om man käkar i sig runt 5 sånna tabletter innan man börjar dricka, blir man full som fan då?

e tacksam för svar, puss hej
Citera
2005-06-24, 17:16
Medlem
stolens avatar
Vet i fan...hittade likadana nyss...men det är väl bara att slänga i sig några o se...tror inte det ger så mycket...men det är ju värt att prova...
Citera
2005-06-24, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Vet i fan...hittade likadana nyss...men det är väl bara att slänga i sig några o se...tror inte det ger så mycket...men det är ju värt att prova...

har tagit 2 stycken för nåra tiummar sen,, och ja har druckit snart 2 öl,, ja svettas som ett as ,, och mina ben e bort domnade lite, tror att det fakiskt funkar lite
Citera
2005-06-24, 17:49
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
För de första säg inte sån skit när du inte vet vad du snackar om. Kan lika gärna vara varliga saker speciellt me alkohol.
Tror det är ett antihistamin vilket motvärkar klåda. rätta mig om ja har fel btw funkar det mot opiat klåda?
Citera
2005-06-24, 18:53
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
har tagit 2 stycken för nåra tiummar sen,, och ja har druckit snart 2 öl,, ja svettas som ett as ,, och mina ben e bort domnade lite, tror att det fakiskt funkar lite

Soft...ja det brukar ju vara det med benen iaf...fett sega blir dom...ska börja supa nu...haha jag har svettats i typ 3 dar nu...o inte dåligt heller...är nog skadad i svetthålan...
Citera
2005-06-24, 18:57
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
För de första säg inte sån skit när du inte vet vad du snackar om. Kan lika gärna vara varliga saker speciellt me alkohol.
Tror det är ett antihistamin vilket motvärkar klåda. rätta mig om ja har fel btw funkar det mot opiat klåda?

Det är en allergi tablett som dämpar utsöndringen av histamin ja...och jag är inte så dum att jag inte läser den lilla lappen som följer med dom...Det står att det kan förstärka effekterna av alkohol...Det låter ju ganska bra om man inte har några ordentliga pix att tillgå...Apropå opiatklåda har jag ingen aning om men...ta mig inte för en dum ignorant jävel bara...för jag är rätt smart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in