En 32-årig man har skjutits ihjäl utanför en vårdcentral i stadsdelen Skiftinge i Eskilstuna. Enligt polisen i Eskiltuna är offret en 32-årig man hemmahörande i Eskilstuna som sedan tidigare är känd för att ingå i kriminella kretsar. Samma man utsattes i våras för ett mordförsök då någon placerade en bomb under hans bil.
Polisen har ännu inte gripit någon misstänkt gärningsman. Hundpatruller och sjukvårdare skickades till området, där man också upprättat avspärrningar.
Citat:
På sociala medier vittnar boende i Eskilstuna om sin oro över brottet som begicks på öppen gata mitt inne i ett bostadsområde.
– Jag kan inte säga nu om det varit fara för andra människor men det är inte alls otänkbart. Det här är ju mitt i ett bostadsområde och alldeles utanför en vårdcentral där det rör sig mycket folk, säger Elisabeth Johansson.
Dany tog tillbaka sitt golande och dom släpptes fria.
Men dom verkar ha hämnats på s*gge efteråt.
Såg på en annan tråd att den som knäpper honom kommer att få ta över hans skulder.
No guts No glory
saker som inte har kommit till media var att jag hörde för länge sen att han vart kidnappad till en skog där han fick gräva sin egen grav för att han skulle sluta sälja knark på andras revir och om jag förstod rätt så var det BC eller dom tidigare medlemmarna som tog ut honom
Hahahaha! 32 år och ser ut som 50, aja jag high fivar också denna gärning!
Citat:
Ursprungligen postat av E-tuna-bo
Den främre på den bilden är han som spöade upp en hel laddning med HA killar för något år sedan, elitboxare var han då...
Å fan, tar inte HA sånt mer seriöst? Jag menar, varför ligger inte muskelapan fastkedjad i ett brunnslock på botten av en sjö ännu?
Senast redigerad av Lacerda 2013-08-26 kl. 23:51.
De som sköt han är med alla sannolikhet väldigt tunga snubbar och antagligen folk utanför eskilstuna där han verkade ha en del skulder vad jag läst i några andra trådar
Senast redigerad av Schlaktarnn 2013-08-27 kl. 00:12.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!