2013-08-26, 15:55
Medlem
Hej!

Jag behöver hjälp att redigera en video som jag ska visa upp för fotbollscoacher i USA. Jag har klippt ihop scener från matcher jag har spelat själv så jag behöver enbart hjälp med vissa finjusteringar och tillägg av effekter. Är det någon som är duktig på att redigera och lägga till effekter så hör av er.
Citera
2013-08-26, 16:11
Medlem
vonOlofs avatar
Hemel -> Filmproduktion

● modOlof
Citera
2013-08-30, 00:32
Medlem
lunkens avatar
Vad är det för slags effekter du behöver hjälp med?
Kanske kan vara till din hjälp.
Citera
2013-09-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunken
Vad är det för slags effekter du behöver hjälp med?
Kanske kan vara till din hjälp.

Jag skulle behöva hjälp med att göra olika klipp till en sammanfogad video med vissa övergångar mellan varje klipp. Jag skulle även behöva en profil som beskriver mig själv och mina egenskaper. Jag är inte ute efter några flashiga avancerade effekter utan enbart stilrena presentationer och övergångar.

Skriv ett PM så kan vi höras vid. Tack på förhand!
Citera
2013-11-13, 11:58
Medlem
Bumpar tråden då jag fortfarande inte fått någon hjälp.
Citera
2013-11-13, 14:25
Medlem
mrtowlies avatar
Vad använder du för program? Har du mac så är ju imovie löjligt lätt att använda för det du beskriver och det finns gott om tutorials på youtube.
Citera
2013-11-21, 11:22
Medlem
Jag använder SonyVegas. Jag har löst "de enkla" delarna och det enda jag behöver hjälp med nu är att ringa in mig under olika sekvenser för att kunna markera att jag är jag.
Citera
2013-11-22, 12:32
Medlem
Nu vet jag inte vilken version av Sony Vegas du använder, men tror det fungerar likadant i alla versioner (mer eller mindre). Ett bra verktyg för att highlighta en viss del i ett klipp är Cookie cutter, lite bökigt att hålla på med kanske men tror det är vad du söker för att visa att du är du i ett klipp t.ex

http://www.youtube.com/watch?v=edR8di3ucrg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in