2013-08-26, 02:13
Medlem
jag har tillgng till min kompis appleid (med tilltelse) och skulle vilja kolla hans photostream. nar jag anvnder hans apple id, och har photostream pa... sa kommer det inte upp nagra bilder.

betyder det att han har sin photostream avstangd eller bara helt enkelt inte tagit nagra bilder??? det kanns ju som hans bilder skulle bli pushade till min telefon ocks?
Citera
2013-08-26, 11:28
Medlem
Om jag inte kommer ihg fel s mste ni vara kopplade till samma wifi
Citera
2013-08-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Om jag inte kommer ihg fel s mste ni vara kopplade till samma wifi
nn som vet om det stmmer???
Citera
2013-08-28, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamdoe
nn som vet om det stmmer???
Stmmer inte, drimot s mste bde enheten som laddar upp, samt laddar ner (om det gller iOS-enheter) vara uppkopplade via wifi
Citera
2013-08-28, 16:15
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamdoe
jag har tillgng till min kompis appleid (med tilltelse) och skulle vilja kolla hans photostream. nar jag anvnder hans apple id, och har photostream pa... sa kommer det inte upp nagra bilder.

betyder det att han har sin photostream avstangd eller bara helt enkelt inte tagit nagra bilder??? det kanns ju som hans bilder skulle bli pushade till min telefon ocks?
Ni behver bda ha photostream p. Han fr att hans bilder ska laddas upp och du fr att kunna ladda ner bilder (grs automatiskt nr det finns ngot att hmta).

Annars kan man ju gra delade photostreams om du kan tnka dig att bara ta del av vad din kompis vill att du ska ta del av. Fr jag gissar att du inte frgat honom om hur du gr tillvga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in