Hej! Tänkte vi kunde dra igång en tråd som rubriken säger ''då man blivit helt idiotförklarad''.
Senaste gången för mig var för några dagar sedan när jag ville ha hjälp av en vägledare i skolan som skulle ha koll på meritpoöng och diverse viktiga saker. Jag gick dit för att kolla om jag skulle få alla mina meriter även om jag bytte individuellt val, I alla fall så frågade jag. Hon svarade först att jag tydligen inte hade fått mina meritpoöng(värt att notera att jag var där innan skolavslutningen för att kolla också , då hon sade att jag fick dem, men ville kolla igen för att vara säker), då började jag argumentera mot henne att jag läser väl detta och detta så att jag borde få dem? Hon började argumentera emot mig då så jag tänkte aja, får väl dem inte då, men precis då så ''kom hon på'' att jag läste ju det och nått annat för att få tillräckligt(som jag hade sagt hela tiden) men pga allt velande så ville jag försäkra mig så frågade igen då sade hen ''Kolla på detta och läs, vad är 1+1?'' jag blev helt paff och svarade '' eh 2?'' hon började igen då '' plus 0,5?'' jag svarade ''2,5....'' och gick där ifrån