Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-26, 00:07
  #13
Medlem
loliravers avatar
Det där kodsystemet ICA har för tobak, snus etc gör att minst en person inte tog med det dom hade klickat in koden för.

Fast sen har det säkert hänt att folk inte har kommit ihåg att ta varorna i facket när dom har köpt snus eller något.. jaja man bör kolla dom automaterna lite då och då om man nu vill försöka hitta lite vad som.
Citera
2013-08-26, 00:08
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoMute
Denna post gjorde mig nästintill mörkrädd... Jag hoppas verkligen att du inte har ett aktivt sexliv om du inte är i ett långvarigt förhållande.



Denna var fanimig ännu dummare... Ser ni verkligen inga risker i att ligga runt utan kondom andra än graviditet?

OnT: Det inköps på apotek här, tror inte det är så ovanligt.

Haha ojdå, brukar alltid fråga om dom tar p-piller dock, ibland har jag råkat fråga efter själva sexet men har alltid antagit att det blir abort OM det skulle bli något mer... i värsta fall får det väl bli en snabb ninja-smäll mot magen en mörk natt...
Citera
2013-08-26, 00:09
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asurman
Om det är en okänd så föredrar jag kondom pga könssjukdomar och annan skit
Angående känssjukdomar har jag inte heller tänkt på att det faktiskt finns men smått antagit att dom skulle berätta isf, har f.ö inte varit med allt för mkt slödder :P
Citera
2013-08-26, 00:16
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockermissbrukare
Slänger upp ett packe lite titt som tätt utan problem vid vilken tid som helst på dygnet. Att skämmas över att man har ett sexliv är ju bara löjligt.

Inte nog med att vi är så självgoda att vi måste skylta med att vi knullar, knullgummin finns dessutom bara att köpa i familjepack. I andra länder kan diskret köpa paket med 3 st från en automat. När man behöver en kondom är det ju inte direkt så man har tid att vänta på nån internet leverans

Handlar förresten på Apoteket
__________________
Senast redigerad av Isinbayeva 2013-08-26 kl. 00:20.
Citera
2013-08-26, 00:33
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123
Haha ojdå, brukar alltid fråga om dom tar p-piller dock, ibland har jag råkat fråga efter själva sexet men har alltid antagit att det blir abort OM det skulle bli något mer... i värsta fall får det väl bli en snabb ninja-smäll mot magen en mörk natt...

Det brist på ansvarstagande du visar skrämmer mig...
Citera
2013-08-26, 01:01
  #18
Medlem
S-cups avatar
I början av min sexuella karriär knatade jag bara in på närmsta ICA, visst kändes det lite jobbigt som finnig tonåring att köpa kondomer med en ung snygg tjej i kassan men man vande sig snabbt. Ibland fick man till och med roliga/uppmuntrande kommentarer av kassörskan

Nuförtiden blir det på internet. Har absolut inget med blyghet att göra. spana in utbudet och priset på tex denna sida http://www.kondomkungen.se
Är du inte så noga med vilket märke/typ av kondomer du vill ha kan du komma djävulskt billigt undan. Har väl ca 200 kondomer liggandes i en låda under sängen (har du inget stadigt förhållande kanske man bör gömma majoriteten av dom, vet inte hur ett ons skulle reagera om det låg en hel låda full med kondomer under sängen)

Varför många verkar leta rätt på ett apotek enbart för kondomer har jag aldrig förstått eftersom det är supersmidigt att köpa när man ändå ska handla mat eller dyl.


Citat:
Ursprungligen postat av Isinbayeva
Inte nog med att vi är så självgoda att vi måste skylta med att vi knullar, knullgummin finns dessutom bara att köpa i familjepack. I andra länder kan diskret köpa paket med 3 st från en automat. När man behöver en kondom är det ju inte direkt så man har tid att vänta på nån internet leverans

Handlar förresten på Apoteket
Familjepack... Även om du bara knullar en gång om året så går dom att spara (eller göra andra roliga saker med, tex lyxrunk eller vattenballonger)...
Har man dessutom lite framförhållning så kan man beställa från internet innan sitt lager tar slut. På det viset slipper man vänta på leverans.
__________________
Senast redigerad av S-cup 2013-08-26 kl. 01:06.
Citera
2013-08-26, 01:12
  #19
Medlem
MissionImpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123
Haha ojdå, brukar alltid fråga om dom tar p-piller dock, ibland har jag råkat fråga efter själva sexet men har alltid antagit att det blir abort OM det skulle bli något mer... i värsta fall får det väl bli en snabb ninja-smäll mot magen en mörk natt...

Är du seriös????

Kondom används för att det är det ENDA som skyddar dig som kille.
Mot att få klamydia, gonorré, syfilis, Hepatit A-E HIV, AIDS mm mm

PLUS att det hindrar DIG från att göra tjejen med barn!

Hoppas verkligen inte du kommer i närheten av någon av mina döttrar eller deras kompisar.....
Citera
2013-08-26, 01:17
  #20
Medlem
MissionImpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123
Angående känssjukdomar har jag inte heller tänkt på att det faktiskt finns men smått antagit att dom skulle berätta isf, har f.ö inte varit med allt för mkt slödder :P

Tjejen du knullade igår, hade sex med en kille kvällen innan, han hade klamydia...

Hon vet inte om detta.

I morgon träffar du en annan tjej o har sex med, o hon blir smittad av dig..

Tre dagar senare har ni 4 hunnit ha sex med totalt 12 personer, som inom en vecka har sex med 24 personer... Fattar du att klamydia o andra STD smittar så fuckin snabbt man inte hinner blinka..

ANVÄND KONDOM!!!!
Citera
2013-08-26, 02:13
  #21
Medlem
bithaxs avatar
Har sett några som har köpt på apoteket.
Har aldrig haft anledning att köpa själv, så jag vet inte, men antar att jag skulle gå dit också.
Man kan ju beställa på nätet också, förmodligen.
Har man sex regelbundet så är det väll förmodligen värt att ha storpack hemma om man hittar en modell som passar och funkar.
__________________
Senast redigerad av bithax 2013-08-26 kl. 02:20.
Citera
2013-08-26, 02:15
  #22
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Tjejen du knullade igår, hade sex med en kille kvällen innan, han hade klamydia...

Hon vet inte om detta.

I morgon träffar du en annan tjej o har sex med, o hon blir smittad av dig..

Tre dagar senare har ni 4 hunnit ha sex med totalt 12 personer, som inom en vecka har sex med 24 personer... Fattar du att klamydia o andra STD smittar så fuckin snabbt man inte hinner blinka..

ANVÄND KONDOM!!!!

Det förutsätter ju att man är så förbannat promiskuös.
Håller man sig till en partner i taget och ser till att testa sig lär det väll knappast vara någon fara.
Citera
2013-08-26, 07:37
  #23
Medlem
gonzorockers avatar
Sant som trådskaparen säger, det ser man ju fan aldrig, fast 90% av människorna i affären förhoppningsvis knullar.
Själv tycker jag att det är bekvämt med dom automaterna där man köper cigg,snus,kondomer osv.. och får ett kvitto som man betalar för i kassan.
Den som är lite blyg kan ju beställa som sagt...

Kondomer är ett helvete, men sjukdomar är ännu värre...
Citera
2013-08-26, 07:42
  #24
Medlem
Snoddlans avatar
Mataffären
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback