Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-25, 23:16
  #1
Medlem
IamSiriuss avatar
Känns som att kondomer är något som många borde inhandla ganska ofta. Ändå har jag aldrig sett någon köpa det ute i affärerna eller kioskerna. Undrar därför vart ni köper era kondomer? Gör ni det vid udda tider eller varför ser man aldrig någon som handlar kondomer?
Citera
2013-08-25, 23:18
  #2
Medlem
regndroppens avatar
Apoteket är det väl ganska poppis å köpa gummi tror jag.
Citera
2013-08-25, 23:18
  #3
Medlem
Herr.Adolfs avatar
Man beställer från nätet
Citera
2013-08-25, 23:21
  #4
Medlem
Lazyboness avatar
Mataffären eller apoteket. Inga udda tider.

Någon gång har jag stannat med taxi vid en nattöppen bensinmack på väg hem efter en krogrunda.
Citera
2013-08-25, 23:22
  #5
Avstängd
Brukar köpa på Apoteket, fast har inte varit i behov av kondomer nu på sistone så det var väl några år sedan egentligen. Idag skulle jag beställt i bulk på nätet.
Citera
2013-08-25, 23:25
  #6
Medlem
Manboiiis avatar
i vanliga affären.. Förstår mig inte på folk som är så pass blyga och måste beställa såna små saker.. Det är helt normalt att knulla..
Citera
2013-08-25, 23:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamSirius
Känns som att kondomer är något som många borde inhandla ganska ofta. Ändå har jag aldrig sett någon köpa det ute i affärerna eller kioskerna. Undrar därför vart ni köper era kondomer? Gör ni det vid udda tider eller varför ser man aldrig någon som handlar kondomer?
Kör folk fortfarande med kondom? Räcker det inte om tjejen tar p-piller vilket alla tycks göra ?
Citera
2013-08-25, 23:31
  #8
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123
Kör folk fortfarande med kondom? Räcker det inte om tjejen tar p-piller vilket alla tycks göra ?
Doh, smash, jösses....

Alla tjejer tar kan inte äta p-piller utan komplikationer.
Citera
2013-08-25, 23:33
  #9
Medlem
Asurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123
Kör folk fortfarande med kondom? Räcker det inte om tjejen tar p-piller vilket alla tycks göra ?
Om det är en okänd så föredrar jag kondom pga könssjukdomar och annan skit
Citera
2013-08-25, 23:34
  #10
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Slänger upp ett packe lite titt som tätt utan problem vid vilken tid som helst på dygnet. Att skämmas över att man har ett sexliv är ju bara löjligt.
Citera
2013-08-25, 23:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123
Kör folk fortfarande med kondom? Räcker det inte om tjejen tar p-piller vilket alla tycks göra ?

Denna post gjorde mig nästintill mörkrädd... Jag hoppas verkligen att du inte har ett aktivt sexliv om du inte är i ett långvarigt förhållande.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Doh, smash, jösses....

Alla tjejer tar kan inte äta p-piller utan komplikationer.

Denna var fanimig ännu dummare... Ser ni verkligen inga risker i att ligga runt utan kondom andra än graviditet?

OnT: Det inköps på apotek här, tror inte det är så ovanligt.
Citera
2013-08-26, 00:02
  #12
Medlem
cbatbhs avatar
Att ta gratis från ungdomsmottagningen är väl standard. Om man är under 25 eller vad det nu är.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback