• 6
  • 7
2014-05-06, 19:43
Bannlyst
Två bekanta provade D:ers mix med denna och AB-FUB och det stekte bra, men som vanligt efter några bloss hände knappt någonting längre.
Citera
2014-05-14, 19:41
Medlem
Asklepioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Två bekanta provade D:ers mix med denna och AB-FUB och det stekte bra, men som vanligt efter några bloss hände knappt någonting längre.
Kan du utgöra någon skillnad mellan AB-PINACA & 5fAB-PINACA?
Om du nu hunnit prova ABPINACA då.
Citera
2014-05-15, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asklepios
Kan du utgöra någon skillnad mellan AB-PINACA & 5fAB-PINACA?
Om du nu hunnit prova ABPINACA då.

Nej, har inte provat den vad jag vet, åtminstone inte för sig själv. Minns bara att en bekant tyckte den var trippigare än ab-fubinaca och förmodligen den här, annars borde han nämnt det.
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-05-15 kl. 18:50.
Citera
2014-05-20, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Nej, har inte provat den vad jag vet, åtminstone inte för sig själv. Minns bara att en bekant tyckte den var trippigare än ab-fubinaca och förmodligen den här, annars borde han nämnt det.
Kan tänka mig att 5fen har en trippigare effekt då det var skillnaden på akb48 och 5f-akb48, dock inget jag vet säkert jag bara gissar
Citera
2014-06-06, 09:37
Medlem
gonzorockers avatar
Verkar som att den här kommer att klara sej från klassningen den här gången. Nån som rökt en del av den och kan säga nått om hur den påverkar sömnen?
Citera
2014-06-08, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
Verkar som att den här kommer att klara sej från klassningen den här gången. Nån som rökt en del av den och kan säga nått om hur den påverkar sömnen?

Ungefär som ab-fubinacan. Tillslut vaknar man för att röka en om man ska somna om.

Annars rätt okej cannabinoid, denna verkar klarat sig klassningen som någon nämnde?
Citera
2014-06-08, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Ungefär som ab-fubinacan. Tillslut vaknar man för att röka en om man ska somna om.

Annars rätt okej cannabinoid, denna verkar klarat sig klassningen som någon nämnde?

Nej tyvärr den blir hälsofarlig vara den med.
Citera
2014-08-08, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Som jag sa så har jag inte testat men jag utgår ju bara från min egen tolerans, du borde ju veta själv vad du klarar av. Sen tycker jag inte det har varit sån monsterskillnad i potens på noiderna så ofta så jag kör på samma styrka även om de är för mig en ny variant. Men 1/15 borde ju inte bli för starkt. När jag läser folk som blandar 1/50 och sånt så förstår jag inte ens att dom känner nåt inte ens första gångerna jag rökte mix var det så svaga blandningar.

haha yee true shit
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in