2013-09-30, 10:57
Medlem
buskrullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paajanen
beställade en 1a av denna för prova på den

Blandade 1på 5 å de slog helt ok ren jollarna man gjorde
Ta ett uppehåll... Alla sitter och blandar ut 1/10 1/5 å vafan allt. Ni pajar era skallar. Ta ett uphåll. Blanda en 1/40 på nå skit. Ni mår ju bara skit till slut. När ska ni lära er?
Citera
2013-09-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkamer
Men dö din pajas hahaha BOOM,XXX,DJ,REMIX,LAS VEGAS,JAMAICAN GOLD;JAMAICAN SPIRIT o fan va dom hette på spice nordic satt inte i 6 timmar någon av dom så snacka på bara. Har testat dem flesta från SN och spice sweden o va fan alla har hetat o Wannbis är oxå skit som folk skriver e helt sjukt. Tycker alla mixar från företag suger i min mening alltid under doserade. Sen du/ni som blandar 1/30 o uppåt måste vara bra lätt på verkade i så fall.. För mig funkar det fan inte...

Det fanns garanterat en batch av Boom som gav runt 6 timmars rus-tid. Vet inte vilken cannabinoid det var men var helt sjukt i alla fall. Rätt obehagligt, kraftigt och långt rus.

Notera även att det fanns tidigare/senare batchar av Boom som inte innehöll samma cannabinoid då ruset och rustiden var annorlunda.
Citera
2013-09-30, 13:06
Medlem
OtroligtLugns avatar
AB pinaca och AKB har ju enormt många biverkningar. (köpt mitt från RClab)
Visade sig att jag är allergisk mot denna noid och får grova andningsbesvär, magsmärtor, glömmer av att andas osv. visst ruset var helschysst innan besvären började uppstå.
Citera
2013-11-10, 10:47
Medlem
Kan någon bara ge en jävla kvalite rapport på 5f Pinaca???
Börjar bli smått less på idioter som verkar tycka att det 1. Är för skojs skull man röker ner sig dag ut å dag in, och inte för att ens jävla vardag har blivit så förbannat grå och deprimerande att det antingen är en pipe eller en pipa man kör in i käften. Och sen 2. Att du har kommit på den perfekta ``rökmixxen`` Fan heller. Jag har träffat folk som kan göra röka, och folk som inte kan. Även om noiden spelar roll finns det en jävla masse mer än 1/10 1/15 att tänka på. Fuck här i kiruna har vi kört 4/15 och en av killarna jag tidigare nämde kunde totalt krossa det rökat me en 1,5/10 eftersom han visste hur man gjorde, han följde olika riktlinjer, och han dominerade konkuransen.
Så funkar skiten eller inte? vet någon en fet inaktiv?
Citera
2013-11-10, 21:16
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dorchen
Kan någon bara ge en jävla kvalite rapport på 5f Pinaca???
Börjar bli smått less på idioter som verkar tycka att det 1. Är för skojs skull man röker ner sig dag ut å dag in, och inte för att ens jävla vardag har blivit så förbannat grå och deprimerande att det antingen är en pipe eller en pipa man kör in i käften. Och sen 2. Att du har kommit på den perfekta ``rökmixxen`` Fan heller. Jag har träffat folk som kan göra röka, och folk som inte kan. Även om noiden spelar roll finns det en jävla masse mer än 1/10 1/15 att tänka på. Fuck här i kiruna har vi kört 4/15 och en av killarna jag tidigare nämde kunde totalt krossa det rökat me en 1,5/10 eftersom han visste hur man gjorde, han följde olika riktlinjer, och han dominerade konkuransen.
Så funkar skiten eller inte? vet någon en fet inaktiv?
Förstår inte, röker du mycket eller röker du lite? Vad vill du veta?
Denna noiden gillar jag, eftersom den har en kul karaktär.
Angående potens och dylikt har jag ingen aning. Jag röker för skojs skull men inte varje dag. Har i princip ingen tolerans.
Citera
2014-03-06, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Av mina upplevelser så har jag fått jobbig AT 1-2 dagar men haft konstiga tankebanor och drömmar upp till två veckor. Suget sitter i än.

Har suget släppt idag, hur länge dröjde det i så fall?
Citera
2014-03-07, 16:11
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Har suget släppt idag, hur länge dröjde det i så fall?

Suget är nog från person till person. Eftersom att jag gillar hur väck och problemfri man kan bli på cannabinoiderna så kommer intresset finnas så länge jag inte tycker om vardagen. Det "riktiga" suget släpper nog efter mindre än en vecka beroende på hur bestämd man är.

Idag har jag inget sug för cannabinoider. CB, Kaffe och Nikotin är det som tankarna faller in på ibland men jag är bestämd på att köra ett vitt år. Ersätter drogerna med träning och en jävla massa god mat
Citera
2014-03-22, 01:39
Medlem
affemelikes avatar
Kört denna nu i ca 2v(varje kväll) känner en viss toleransökning redan Märkte även att pupillerna är olika stora
Blanda med etylfenidat... Känns underbart euforiskt. Ingen bänghet ;-) Potent, blandar själv men märker vad lite som krävs för ett soft rus. Går ur fort, 20min rustid på mig.

Mysig att bara sitta lyssna på musik, eller ta en promenad

HA en härlig kväll
Citera
2014-04-07, 12:45
Bannlyst
Såg att Drugl*r har den här inne, det är dom väl ensamma om inrikes? Nån som testat därifrån?
Hur kan det komma sig att dom är så jävla dyra förresten jämfört med alla andra och ändå finns kvar, är de för att de säljer obankat kanske?
Citera
2014-04-13, 23:05
Bannlyst
Såg att RCG har den inne nu med. En fråga, är det här en annan noyd än 5F-APINACA eller är det bara en annan synonym?
Citera
2014-04-14, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affemelike
Kört denna nu i ca 2v(varje kväll) känner en viss toleransökning redan Märkte även att pupillerna är olika stora
Blanda med etylfenidat... Känns underbart euforiskt. Ingen bänghet ;-) Potent, blandar själv men märker vad lite som krävs för ett soft rus. Går ur fort, 20min rustid på mig.

Mysig att bara sitta lyssna på musik, eller ta en promenad

HA en härlig kväll

Jag vill inte skrämma upp dig här, men om dina pupiller är olika stora, och fortsätter vara det så kan det om jag inte tänker helt fel när jag rotar runt i bakhuvudet mkt väl vara tal om att du dragit på dig någon hjärnskada då det kan visa sig på det sättet om jag inte missminner mig helt.
Citera
2014-04-14, 12:54
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Såg att RCG har den inne nu med. En fråga, är det här en annan noyd än 5F-APINACA eller är det bara en annan synonym?
AB-PINACA är inte APINACA (AKB-48). 5F- varianterna är därmed också olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in