2013-09-03, 13:01
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkamer
Kan bara hålla med Mckillah 1/10 e standard på alla noider när jag blandar eget får mina kunder svagare så märks det direkt. O det e ju inte bra för affärena. blanda 1/50 e ju som att röka tobak o hoppas på en niko kick.

Word broder!
Citera
2013-09-03, 13:06
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Kan bara hålla med Mckillah 1/10 e standard på alla noider när jag blandar eget får mina kunder svagare så märks det direkt. O det e ju inte bra för affärena. blanda 1/50 e ju som att röka tobak o hoppas på en niko kick.
Så jävla sant! Mer säljare som du!

Någon som testat denna nya cannabinoid?
Citera
2013-09-04, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Word broder!

Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Så jävla sant! Mer säljare som du!

Någon som testat denna nya cannabinoid?

Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Låter bra svagt i mina öron, har inte testat denna men 1/10 är väl alltid att föredra

Lol dumma jävlar

1/50 är starkt och mycket lagom, ingen kan säga motsatsen om inte denne lider av ett rejält jävla heavy spice missbruk, och har en skyhög tolerans.

Blandar mitt 1/50, o visst fan är det starkt nog.
Citera
2013-09-04, 20:41
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Lol dumma jävlar

1/50 är starkt och mycket lagom, ingen kan säga motsatsen om inte denne lider av ett rejält jävla heavy spice missbruk, och har en skyhög tolerans.

Har aldrig påstått annat än att det är ett faktum att jag missbrukar substansen och har en skyhög tolerans, men det är också ett faktum att 1/50 är sjukt svagt även för en rookie.

Komma här och lolla och kalla folk dumma jävlar.
Citera
2013-09-04, 21:19
Medlem
dharmabumps avatar
Citat:
Lol dumma jävlar

Korrekt. Helt klart råstarkt det som finns just nu. Proportionen pulver/tobak måste avstämmas med varje sort, varje batch etc... 1/10 är vansinne för 22 och 48.
Citera
2013-09-04, 21:28
Medlem
knarkamers avatar
Citat:
Lol dumma jävlar

Haha lallare du måste ju kunna röka john silver utan filter lika gärna, har rökt mycke spice o bäcknar desto mer o står fast 1/10 standard. och den där 22 va det sämsta skiten jag rökt gick fan knappt o sälja. din jävla flöjt.
Citera
2013-09-04, 22:24
Medlem
Citat:
Haha lallare du måste ju kunna röka john silver utan filter lika gärna, har rökt mycke spice o bäcknar desto mer o står fast 1/10 standard. och den där 22 va det sämsta skiten jag rökt gick fan knappt o sälja. din jävla flöjt.

Snarare du som är en jävla flöjt och inte kan uppskatta ruset för vad det är. PB22 är riktigt skön, du blir avslappnad och väldigt neråt, lugnt och så. Dålig? Knappast. Jag blandar 3/100 vilket motsvarar 30mg pulver per gram om det blandats ut rätt, vilket är en rätt så okej dos per gram. Håll trut,
Citera
2013-09-04, 22:25
Medlem
knarkamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Snarare du som är en jävla flöjt och inte kan uppskatta ruset för vad det är. PB22 är riktigt skön, du blir avslappnad och väldigt neråt, lugnt och så. Dålig? Knappast. Jag blandar 3/100 vilket motsvarar 30mg pulver per gram om det blandats ut rätt, vilket är en rätt så okej dos per gram. Håll trut,

Haha ännu en blöja.
Citera
2013-09-04, 22:26
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:

Dina kunder röker väl dagligen antar jag? Då är det en sak. Men vi normala människor som har noll eller lite tolerans har ingen anledning att röka så starkt. Ju starkare mix du röker ju snabbare får du tolerans dessutom.
Citera
2013-09-04, 22:35
Medlem
knarkamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Dina kunder röker väl dagligen antar jag? Då är det en sak. Men vi normala människor som har noll eller lite tolerans har ingen anledning att röka så starkt. Ju starkare mix du röker ju snabbare får du tolerans dessutom.
Har kunder som e dagliga rökare och amatörer alla älskar min mix. och ingen har klagat att den e för stark. Har hänt nån gång att en klaga men det var på am-2201 när jag börja mix säljandet då tyckte vissa att det var lite för mycke. Sj älskade jag amet fett skruvad kunde man bli på den..
Citera
2013-09-04, 22:37
Medlem
foshobros avatar
Haha hur kan ni sitta och gorma och om att det är för starkt/svagt när ni inte har en aning om hur mycket av den färdigblandade mixen som används i spliffen etc.

1/50 kan vara lagom till rena spliffar medans 1/10 kan vara lagom med en liten nypa och resten vanlig tobak
Citera
2013-09-04, 22:40
Medlem
knarkamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Haha hur kan ni sitta och gorma och om att det är för starkt/svagt när ni inte har en aning om hur mycket av den färdigblandade mixen som används i spliffen etc.

1/50 kan vara lagom till rena spliffar medans 1/10 kan vara lagom med en liten nypa och resten vanlig tobak

min mix 1/10 meckar 0,5g med tobak rullar fet röker mår kung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in