http://www.youtube.com/watch?v=z5Otla5157c
Finns massor i världen som man missar eller inte har en aning om /tänker på. Allt handlar inte om att lägga brudar på rygg.
Tränar. Intresserar mig för människor runt omkring och ser dom för deras positiva sidor, lägger inte mycket tanke på deras skrupler, ser vad som gör dom AWESOME! Älskar människor! Finns så mycket kunskap och intelligens i deras huvuden som jag själv inte har tänkt på. Många har idiotiska sidor men det har vi alla. Dom grymma sakerna dock, attityder, känslor, utseenden, intryk, utryck, djup, upplevelser (invandrare som arbetat som militär och har flytt till sverige då dom har blivit jagade och aktivt motarbetade, är bara några utav historierna jag har fått hört)... Är vad som gör dom mäktiga.
Reser, läser, Röker, Mycket. Upplever. Kollar mig i spegeln och inser att jag är ganska snygg ändå även fast jag inte är någon BP kopia och kan se grym ut och farlig om jag bara skulle orka hålla det uppe och vilja. Att det hade kunnat vara värre. Samt inser att jag blir attraktivare ju mer jag arbetar med mig själv aktivt, allt ifrån mat till klädstil kan man ändra på och nå resultat.
Ser inte ut som stryk, har haft tjejer förut. Men är deprimerad som fan till och från då jag är fruktansvärt självkritisk och tar åt mig om någon skulle ha fördomar även om dom inte känner mig, då det är vad dom "ser" hos mig... För många muppar som anser det viktigt att lyfta fram mina negativa sidor framför alla och se hur jag reagerar. Möjligt för att jag själv inte håller på med sånt trams och dom som känner mig säger att jag framstår som dryg i både gångstil och sätt att vara. Även fast det inte är så jag känner mig eller tror jag framstår alls.
Det blir vad du gör det till. Det finns bara en Brad Pitt.
Kolla igenom några utav videosarna till The lonely island. Dom är inte speciellt snygga. Men i vissa videos där dom klär upp sig, ser dom nästan ut som brad pitt... Jizz in my pants som exempel.
Skulle inte ens vilja byta liv med någon av mina mer "Lyckligt" lottade vänner då dom är to full off themselfs..