För att vara lite positiv efter en förlust som igår, så hittade jag en kommentar på GD jag håller med om. Vad tycker ni andra? Finns givetvis brister kvar att rätta till men är ändå lite positivt överraskad.
Citat:
När matchen precis var slut så svor jag över fippelnissarna som scabblade bort en seger. Men sedan tänkte jag, det är faktiskt så att Brynäs fört matcherna mot samtliga lag hittills, vilket jag också kan tycka är en självklarhet på hemmaplan. Men framförallt tycker jag att det finns en annan bredd på laget jämfört med fjolåret. Det finns matchvinnare som kan avgöra matcher, vilket definitivt saknades ifjol. Tycker också, trots tabbarna, att det finns ett försvar i år som till vissa delar saknades i fjol.
Det här kommer att bli bra, det är jag övertygad om. Det viktiga nu är att inte misströsta över de här förlusterna, utan att köra på.
Hoppas bara inte Brynäs blivit sänkta av dessa förluster. Känns som det sitter lite nerver kvar i spelarna just nu, när dessa försvinner tror jag det här kan bli väldigt bra. Nu tar vi Växjö istället... Ett smålandslag mot ett annat, är väl samma sak.