2025-08-07, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dp0zw4
Dag 2
100+ tjejer

Anländer runt 2 tiden, äter lite från frukostbuffén, tar några varv och upptäcker att ångbastun är igång, bastar och prövar på kallbadet vilket ger en pigg känsla.
Tjejerna börja rulla in en efter en på eftermiddagen, när jag går ut i entrén så märker jag att en av tjejerna står och vinkar lite lätt åt mig, känner inte igen henne vid tillfället men ska senare visa sig vara min favorit Mara.

Flyter omkring lite, pratar lite med några manliga besökare men efter ett tag sätter jag mig vid den sängliknande möbeln mellan toaletterna och baren. En tjej av modellen större kommer fram och presenterar sig och berättar att hon är från Litauen, vilket känns lite udda då 90% av tjejerna är från Rumänien eller Moldavien tackar nej till erbjudande då jag har lite svårt för stora tjejer.

Ramona

Plötsligt så kommer Ramona och sätter sig i mitt knä, ca 155cm smal med små bröst men med en rumpa som jag mer än gärna begraver ansiktet i.
Jag är inte särskilt svårövertalad med dom två skinkorna glidandes mot mina lår, följer med henne in i ett av spegelrummen väl där inne så önskar man att men gått till gymmet lite mera när man ser sig själv i spegeln samtidigt som en 20ish står bredvid.
En riktigt bra owo,69 samt diverse positioner som avslutas med henne på mage och jag smeker dom fina skinkorna samtidigt som jag pumpar ur det sista.

Äter lite mera, går ut och lägger mig och vilar lite i en solstol. Ungefär här börjar jag känna att det är för lite att göra iellan rummen när man bastat, ätit, sovit och hängt lite med dom andra gästerna så är det inte mycket kvar att göra. Möjligheten att lämna klubben och komma tillbaka senare utan att betala inträde men det blev inte av denna gången.

Mara

Sitter som vanligt på min trogna plats utanför toaletterna plötsligt hör jag nån skrika och springa mot mig, Det visar sig vara min favorit mara som jag känt sen klubbarna öppnade efter Covid.
Hon sätter sig i mitt knä och börjar prata snabbt och osammanhängande och skäller lite på mig för att jag inte hälsade på henne ute i entrén. Mara är i övre 20-års åldern skulle gissa på ca 165 lång med för mig nya silkonbröst som jag ser som en mycket bra investering 6000 euro enligt henne.
Efter ett tags pratande om hur livet varit, hur hennes dotter mår osv så sliter hon upp mig från min sittplats och säger att det är bara att bli med in på ett rum för hon har tänkt att våldta mig.
Väl inne på rummet efter hon lagt ut lakan på sängen så sliter hon av mig den blå morgonrocken, putar ner mig i sängen och sätter sig över mig.
Här mina damer och herrar så får jag min livs åktur, en sak är säker det är hon som knullar mig.
Mara är verkligen vad jag skulle säga är en 10p men en underbar personlighet samtidigt som hon är vild i sängen. Efter jag avslutat två gånger så ligger hon kvar ett bra tag och pratar samtidigt som hon tafsar lite och trycker upp brösten i ansiktet.

Duschar som vanligt och sammanstrålar lite med mina vänner i bastun. Tydligen så är det Chantal som är dagens favorit, ingen jag träffat men eventuellt i framtiden om jag har tur. Vi äter lite mer efter bastun, en såhär resa är inget vidare för varken plånboken eller magen men vad ska man göra...

Sarah

Tar ett varv runt baren när jag skådar en vacker blondin med två trevliga silikonbröst, samlar på mig lite mod och går fram och säger till henne att be sina tuttar att sluta stirra på mig, hon börjar skratta och visar att hon kan få dom att studsa med hjälp av hennes bröstmuskler. Sarah är ca 155cm 29 år från Moldavien, hon ser ut som en instgrammodell.
En skämtsam och trevlig tjej som efter ett tag börja kalla mig för labubu efter dockorna, fråga mig inte varför.
Det är en av mina bättre rumt på resan en riktig gf känsla.

Efter jag sovit på övervåningen i några timmar har jag nån komma upp i trappen och ropar labubu skrattandes, givetvis är det Sarah.
Blir återigen ett besök med henne.

Sitter i en av sofforna i änden av baren med ryggen mot trappen, plötsligt hör jag att något hände vid strippstången, går dit och tänker att det kan vara roligt att se en av tjejerna strippa lite. Till min besvikelse så är det en äldre gubbe som står och dansar samtidigt som tjejerna står och skrattar, tydligen nån rik stammis.

Mara

Sitter och fundera på om det är dags att runda av kvällen och bege sig mot hotellet, men då känner jag två bröst i nacken. Mara verkar vara på riktigt bra humör idag hon sätter sig i mitt knä och Ramona sätter sig bredvid och dom erbjuder mig en trekant velar fram och tillbaka men avstår då det troligen inte är värt det så sent på kvällen. Men nu när jag skriver detta så ångrar jag mig bittert att jag inte tog chansen...
Ramona lämnar efter ett tag men Mara är envis och får med mig in på rummet, Toppklass som vanlig med henne.

Är mycket nöjd med dagen och beger mig mot hotellet, väl på hotellet så får jag ett meddelande från mara var nummer jag fick tidigare under dagen där hon skriver och och gott att om jag kommer imorgon så ska hon våldta mig.

Dag 3

Planen var att tillbringa dagen på Mainhattan innan flyget lyfter med förhoppningar om att träffa Lorette och Chantal.
Men efter gårdagens sms från Mara så hamnade jag ändå på sharks, påväg dit skickar jag ett meddelande till Mara att jag är påväg vilket hon direkt svarar på att hon kommer om 2 timmar.

Neyla
I väntan på Mara så hamnar jag på min vanliga plats mellan baren och toaletterna, plötsligt dyker Neyla upp. Hon är 165cm och 23 år, smal med en liten tatuering under/mellan brösten. Någorlunda färska bilder finns av henne i reddit-tråden r/fkksharks.
Ännu en gång hamnade vi i spegelrummet, owo, 69 samt några ställningar som avslutades i doggy. mycket bra tjej rekommenderas.

Mara

Sätter mig vid mina vänner ute och tar lite frukost, några korvar och äggröra som är mer än godkänd.
Efter en stund så ser jag Mara står i dörröppningen, när man ser henne i dagsljuset så är hon ännu vackrare vilket inte brukar vara fallet med dessa tjejer.
Hon pekar på mig och säger inför alla att nu ska hon våldta mig så det är bara att bli med efteråt bryter hon ihop av skratt.
Väl på rummet så får jag en omgång som jag aldrig kommer glömma, hon ger mig flera sugmärken på halsen samtidigt som hon skrattar och säger ett du kommer få problem när du kommer hem.
Efter andra avslutet så ligger vi och pratar om allt mellan himmel och jord, tiden springer iväg och jag märker att det är dags att avsluta så jag inte missar flyget hem.

Summering

Jag är mycket nöjd med resan och glad över att jag enbart träffade bra tjejer och inte gick på nån nitlott.
Jag valde ett hotell i Frankfurt men inför nästa resa så kommer jag ta ett i Darmstad så slipper man den tråkiga resan mitt i natten på autobahn.

Skall som.sagt dit i Oktober och låter som det är Romona och Mana som du skulle rekkomendera om du fick välja 2 av de du var med? Hur kännee man igjen dom lättast .Eller kanske bara fråga runt så vet ala vem.dom är?
Citera
2025-08-07, 07:02
Medlem
Ramona*
Citera
2025-08-07, 10:51
Medlem
Citat:

Härligt, Lorette är verkligen nått extra.

Håller verkligen med! Lite besvikelse att hon var borta, men gjorde redigt bra rum med Denisa sist. Jävlar i stugan vad sexig, redig body a la porrstjärna men ändå lite mer av det naturella stuket!
Citera
2025-08-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Skall som.sagt dit i Oktober och låter som det är Romona och Mana som du skulle rekkomendera om du fick välja 2 av de du var med? Hur kännee man igjen dom lättast .Eller kanske bara fråga runt så vet ala vem.dom är?

Jag tror det är svårt att leta efter specifika tjejer när de tär över 100st där, känn av stämningen och ta nån som du tycker ser sexig ut och som du får en bra kemi med.

Jag funderar också på att åka dit i oktober, en dag på mainhattan och två på sharks vi kanske ses!
Citera
2025-08-11, 05:19
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Hur är det med tjejerna därnere och språkförbistringen? Talar de alla tyska eller är det vissa som bara talar engelska förutom sitt eget språk?

Hur många av er som åker dit ganska regelbundet har lärt sig tyska för att kunna kommunicera bättre med de tjejer som talar bättre tyska än engelska?
Citera
2025-08-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Hur är det med tjejerna därnere och språkförbistringen? Talar de alla tyska eller är det vissa som bara talar engelska förutom sitt eget språk?

Hur många av er som åker dit ganska regelbundet har lärt sig tyska för att kunna kommunicera bättre med de tjejer som talar bättre tyska än engelska?

Majoriteten av tjejerna föredrar engelska är min erfarenhet. Nu har jag bara erfarenhet från Mainhattan.
Citera
2025-08-11, 12:54
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast

Min erfarenhet är att 95% talar engelska och nästan alla talar tyska med varierande nivå. Jag har aldrig upplevt att språket är ett problem på en FKK eller bordell, själv talar jag engelska och lite tyska.

Om man däremot är sugen på att boka en eskort så är det ju viktigare att kolla vilka språk som hon talar och på vilken nivå då ni kommer att kommunicera mycket mer.
Citera
2025-10-02, 20:09
Medlem
Citat:
Dag 2
100+ tjejer

Anländer runt 2 tiden, äter lite från frukostbuffén, tar några varv och upptäcker att ångbastun är igång, bastar och prövar på kallbadet vilket ger en pigg känsla.
Tjejerna börja rulla in en efter en på eftermiddagen, när jag går ut i entrén så märker jag att en av tjejerna står och vinkar lite lätt åt mig, känner inte igen henne vid tillfället men ska senare visa sig vara min favorit Mara.

Flyter omkring lite, pratar lite med några manliga besökare men efter ett tag sätter jag mig vid den sängliknande möbeln mellan toaletterna och baren. En tjej av modellen större kommer fram och presenterar sig och berättar att hon är från Litauen, vilket känns lite udda då 90% av tjejerna är från Rumänien eller Moldavien tackar nej till erbjudande då jag har lite svårt för stora tjejer.

Ramona

Plötsligt så kommer Ramona och sätter sig i mitt knä, ca 155cm smal med små bröst men med en rumpa som jag mer än gärna begraver ansiktet i.
Jag är inte särskilt svårövertalad med dom två skinkorna glidandes mot mina lår, följer med henne in i ett av spegelrummen väl där inne så önskar man att men gått till gymmet lite mera när man ser sig själv i spegeln samtidigt som en 20ish står bredvid.
En riktigt bra owo,69 samt diverse positioner som avslutas med henne på mage och jag smeker dom fina skinkorna samtidigt som jag pumpar ur det sista.

Äter lite mera, går ut och lägger mig och vilar lite i en solstol. Ungefär här börjar jag känna att det är för lite att göra iellan rummen när man bastat, ätit, sovit och hängt lite med dom andra gästerna så är det inte mycket kvar att göra. Möjligheten att lämna klubben och komma tillbaka senare utan att betala inträde men det blev inte av denna gången.

Mara

Sitter som vanligt på min trogna plats utanför toaletterna plötsligt hör jag nån skrika och springa mot mig, Det visar sig vara min favorit mara som jag känt sen klubbarna öppnade efter Covid.
Hon sätter sig i mitt knä och börjar prata snabbt och osammanhängande och skäller lite på mig för att jag inte hälsade på henne ute i entrén. Mara är i övre 20-års åldern skulle gissa på ca 165 lång med för mig nya silkonbröst som jag ser som en mycket bra investering 6000 euro enligt henne.
Efter ett tags pratande om hur livet varit, hur hennes dotter mår osv så sliter hon upp mig från min sittplats och säger att det är bara att bli med in på ett rum för hon har tänkt att våldta mig.
Väl inne på rummet efter hon lagt ut lakan på sängen så sliter hon av mig den blå morgonrocken, putar ner mig i sängen och sätter sig över mig.
Här mina damer och herrar så får jag min livs åktur, en sak är säker det är hon som knullar mig.
Mara är verkligen vad jag skulle säga är en 10p men en underbar personlighet samtidigt som hon är vild i sängen. Efter jag avslutat två gånger så ligger hon kvar ett bra tag och pratar samtidigt som hon tafsar lite och trycker upp brösten i ansiktet.

Duschar som vanligt och sammanstrålar lite med mina vänner i bastun. Tydligen så är det Chantal som är dagens favorit, ingen jag träffat men eventuellt i framtiden om jag har tur. Vi äter lite mer efter bastun, en såhär resa är inget vidare för varken plånboken eller magen men vad ska man göra...

Sarah

Tar ett varv runt baren när jag skådar en vacker blondin med två trevliga silikonbröst, samlar på mig lite mod och går fram och säger till henne att be sina tuttar att sluta stirra på mig, hon börjar skratta och visar att hon kan få dom att studsa med hjälp av hennes bröstmuskler. Sarah är ca 155cm 29 år från Moldavien, hon ser ut som en instgrammodell.
En skämtsam och trevlig tjej som efter ett tag börja kalla mig för labubu efter dockorna, fråga mig inte varför.
Det är en av mina bättre rumt på resan en riktig gf känsla.

Efter jag sovit på övervåningen i några timmar har jag nån komma upp i trappen och ropar labubu skrattandes, givetvis är det Sarah.
Blir återigen ett besök med henne.

Sitter i en av sofforna i änden av baren med ryggen mot trappen, plötsligt hör jag att något hände vid strippstången, går dit och tänker att det kan vara roligt att se en av tjejerna strippa lite. Till min besvikelse så är det en äldre gubbe som står och dansar samtidigt som tjejerna står och skrattar, tydligen nån rik stammis.

Mara

Sitter och fundera på om det är dags att runda av kvällen och bege sig mot hotellet, men då känner jag två bröst i nacken. Mara verkar vara på riktigt bra humör idag hon sätter sig i mitt knä och Ramona sätter sig bredvid och dom erbjuder mig en trekant velar fram och tillbaka men avstår då det troligen inte är värt det så sent på kvällen. Men nu när jag skriver detta så ångrar jag mig bittert att jag inte tog chansen...
Ramona lämnar efter ett tag men Mara är envis och får med mig in på rummet, Toppklass som vanlig med henne.

Är mycket nöjd med dagen och beger mig mot hotellet, väl på hotellet så får jag ett meddelande från mara var nummer jag fick tidigare under dagen där hon skriver och och gott att om jag kommer imorgon så ska hon våldta mig.

Dag 3

Planen var att tillbringa dagen på Mainhattan innan flyget lyfter med förhoppningar om att träffa Lorette och Chantal.
Men efter gårdagens sms från Mara så hamnade jag ändå på sharks, påväg dit skickar jag ett meddelande till Mara att jag är påväg vilket hon direkt svarar på att hon kommer om 2 timmar.

Neyla
I väntan på Mara så hamnar jag på min vanliga plats mellan baren och toaletterna, plötsligt dyker Neyla upp. Hon är 165cm och 23 år, smal med en liten tatuering under/mellan brösten. Någorlunda färska bilder finns av henne i reddit-tråden r/fkksharks.
Ännu en gång hamnade vi i spegelrummet, owo, 69 samt några ställningar som avslutades i doggy. mycket bra tjej rekommenderas.

Mara

Sätter mig vid mina vänner ute och tar lite frukost, några korvar och äggröra som är mer än godkänd.
Efter en stund så ser jag Mara står i dörröppningen, när man ser henne i dagsljuset så är hon ännu vackrare vilket inte brukar vara fallet med dessa tjejer.
Hon pekar på mig och säger inför alla att nu ska hon våldta mig så det är bara att bli med efteråt bryter hon ihop av skratt.
Väl på rummet så får jag en omgång som jag aldrig kommer glömma, hon ger mig flera sugmärken på halsen samtidigt som hon skrattar och säger ett du kommer få problem när du kommer hem.
Efter andra avslutet så ligger vi och pratar om allt mellan himmel och jord, tiden springer iväg och jag märker att det är dags att avsluta så jag inte missar flyget hem.

Summering

Jag är mycket nöjd med resan och glad över att jag enbart träffade bra tjejer och inte gick på nån nitlott.
Jag valde ett hotell i Frankfurt men inför nästa resa så kommer jag ta ett i Darmstad så slipper man den tråkiga resan mitt i natten på autobahn.

Sarah = mulatt?
Citera
2025-10-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Sarah = mulatt?

Nej troligen Rumänien eller Moldavien, kan även stava sitt namn utan H
Citera
2025-10-10, 17:03
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Hade ett fantastiskt besök på Sharks tidigare i veckan, hann med 6 rum (personbästa) varav 5 var i toppklass. Har aldrig fått så bra service som här, långt över förväntan. Drar dit på söndag igen, reseskildring kommer! Står i valet och kvalet nu om det ska bli en sväng till Mainhattan ikväll eller om det är bättre att spara sig till söndag...
Citera
2025-10-11, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Hade ett fantastiskt besök på Sharks tidigare i veckan, hann med 6 rum (personbästa) varav 5 var i toppklass. Har aldrig fått så bra service som här, långt över förväntan. Drar dit på söndag igen, reseskildring kommer! Står i valet och kvalet nu om det ska bli en sväng till Mainhattan ikväll eller om det är bättre att spara sig till söndag...

Bra jobbat!

Vilka tjejer var du med?
Citera
2025-10-11, 17:07
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Hade tänkt spara recensionen för att inkludera även söndagens intryck, men här kommer det så får vi se om det är värt att fylla på i efterhand!
SHARKS DAG 1 (onsdag 8/10)
Har sett fram mot ett besök här ända sedan jag var här under covid och de hade stängt dagen innan jag kom dit, men nu var det äntligen dags. Har hört en del om att tjejerna är rätt aggressiva här (sharks!) och var därför lite skeptisk, men det visade sig vara långt från verkligheten. Faktum är att det blev mitt bästa FKK-besök sedan ett legendariskt besök på Atmos i Hamburg för tre år sen. Artemis kan härmed gå och slänga sig i väggen!

Först ska dock sägas att Sharks och hela Frankfurtområdet inte är något för snåljåpar. Som regel är det 100/30 som gäller, ibland 150/60 men oftast (som här) 200/60. Extras som GFE (min favorit) ligger på 50 men då brukar det inkludera även OWO.

Kom dit vid 18-tiden och blev chockad av mängden bilar på parkeringen, det var nästan helt fullt! Onsdagar är det 50 € i entré (mot standard 65) så verkar vara många som passade på idag. Trevligt bemötande i entren och in till ombytet. Trevlig blå badrock och snygga svarta handdukar som jag snodde med mig ett par hem som minne

Klubben består egentligen av ett enda enormt rum med baren i mitten, restaurangen på ena sidan (som leder ut till den stora trädgården med pool) och bastuområdet på andra. En trappa upp finns relaxavdelningen med vilstolar och tre jacuzzis. Dessutom finns det en trappa till på andra sidan som går upp till ett vip-område (större rum med egen jacuzzi) som vem som helst får använda om det bara är ledigt, vilket det sällan är. Enda nackdelen är att det inte finns nån porrbio, vilket för mig inte är så viktigt för porrfilmerna som för att det är där man brukar kunna ha sex lite halvoffentligt, vilket jag går igång på! Men tyvärr är allt offentligt sex förbjudet på Sharks, trist!! (Bortsett från hånglande i bubbelpoolen, se nedan.)

Genast när jag kom in fick jag den där härliga FKK-chocken när det bara vimlar av nakna 10-poängare runtomkring en. Mycket gubbar också förstås men verkade vara fler damer idag och hög nivå överlag på den, detta kändes lovande! Spontant skulle jag gissa på 90-100 män och kanske 120 tjejer - av alla storlekar och varianter. Kände genast på mig att detta nog skulle bli dyrt, men det hade jag räknat med också. Normalt brukar jag försöka hålla mig till 4-500 € per besök på andra klubbar men den gränsen skulle nog sprängas rätt fort här.

Jag gick runt ett tag och söp in atmosfären som kändes på topp. Mycket folk, lagom hög musik och som sagt väldigt snygga tjejer. När jag gick uppför trappan till wellnessområdet hamnade jag öga mot öga med kvällen första: ANNA, 26, från Rumänien (liksom ca 90% av tjejerna här). Petite (smal som en sticka faktiskt) med små A-kupor, kolsvart långt hår. Det blev en spontan kram och hon började genast klänga på mig, jag smekte hennes underbara silkeslena rumpa och sen gick det inte att hålla emot, så genast upp på ett rum. Rookiemisstag att köra på första tjejen man hamnar med, men... Hon föreslog en timme för 200 inkl GFE och OWO så en liten rabatt vilket fick mig på kroken. Det finns en jäkla massa rum på Sharks och som jag snart skulle märka föredrar jag de som ligger i direkt anslutning till huvudutrymmet, det rummet vi gick till nu låg rätt långt bort genom korridoren och det var rätt kallt där inne och stark belysning så stämningen försvann lite. Men vi började med härliga kyssar som övergick i en helt adekvat avsugning, men inget speciellt. Sen över till att knulla, och då kom jag på att jag inte hade hunnit ta mitt lilla blåa piller innan... så med det kalla rummet och det faktum att vi inte klickade till 100 procent gjorde att det blev svårare och svårare att hålla uppe den! Jag fick slicka henne istället men hon verkade inte vara galen i det, så efter ca 45 minuter fick det räcka. Vi gick ner och jag var lite avtänd och kände genast för att ta en bit mat och kanske gå hem tidigt.

Men då såg jag brud #2, ARIEL, 24 från Moldavien. Lite mer kött på benen än Anna, faktiskt helt perfekt kropp med underbara naturliga B-kupor med piercing. Men bäst av allt så påminde hon om en porrstjärna (som jag inte kommer på namnet på tyvärr). Hon utlovade bra kyssar och hon ljög inte! 30 minuter i ett rum/bås precis intill, mycket bättre här. Varmare där inne och kul att höra vad som pågår runt omkring en. Vi började kyssas och det här var precis som på riktigt! Lite trevande först och sen mer och mer och mer... Hon sög på min tunga, jag sög på hennes, våra munnar skiljdes knappt åt på hela halvtimmen (utom när hon gav mig en kanonfin avsugning). Sex i flera ställningar som avslutades med missionären där vi återigen kysstes som galningar hela tiden. Vi drog över tiden men det var OK med 150 efteråt. Som tur var hade jag hunnit ta pillret innan så nu var det inga problem att hålla igång. Jag ville inte komma än dock utan spara mig till senare på kvällen.

Så över till restaurangen som hade riktigt god mat och som vanligt ett bra ställe att spana in brudarna utan att bli approachad om man inte vill själv... Jag såg en skitsnygg tjej som jag slog upp en konversation med. Det visade sig vara brud #3, ELINA, 28, Rumänien. Ännu mer attraktiv än Ariel, hur nu det kunde vara möjligt. Hon liknar skådisen Hayley Atwell (den perfekta kvinnan i min bok) så det var bara att köra på. Flytande engelska även här så inga problem med kommunikationen. Samma deal som Ariel, 30 min för 150 med GFE. In på ett annat rum på bottenvåningen, underbara kyssar även här, jag fick slicka och smeka hennes helt fantastiska fitta och blev överlycklig när hon bad mig stoppa in fingrarna och pulla henne! Jag fortsatte att slicka henne och bearbeta med fingrarna och hon verkade verkligen njuta av det och blev naturligt blöt (när fittsaften byter smak är väl ett av väldigt få sätt tjejerna avslöjar sig på, alltså om de verkligen tycker om det)... Kemin mellan oss var på topp, och även sexet var helt fantastiskt, absolut en av de bättre upplevelserna alla kategorierna! På slutet ett underbart handjobb från henne, med ett finger in i röven (min alltså) och då dröjde det inte länge innan satsen satt i taket! Lite mera pillow talk efteråt när hon berättade lite mer om sin personliga situation

Efter detta var jag fantastiskt nöjd och var helt inne på att sticka hem, men samtidigt vore det ju skönt att relaxa lite i bubbelpoolen och tanken på ett återbesök hos Elina lite senare lockade redan nu. Efter poolen lade jag mig på en bekväm divan och från igenstands dök brud #4, CEDDY, 25, från Italien upp! Hon lade sig brevid mig och gav mig världens behandling under handduken, från ingenstans. Märkligt nog upplevdes det inte som gåpåigt alls utan helt naturligt, hon var så jävla trevlig, snygg och sexig (och italiensk!!) att det inte gick att stå emot. Bra taktik där! Återigen ett rum, 30 min, med mycket kyssar, bra OWO, fint sex och allmänt underbart. Samma deal även här.

Men nu var jag väl ändå nöjd? Nix, för då kom jag öga mot öga med tjej #5, HANNA från Tyskland, 33 år (senioren idag). Fantastiska stora tuttar (fejk tyvärr) men framför allt ett fantastiskt ansikte, påminner om Ivanka Trump men ännu snyggare! Hon är lång och en oerhört slående kvinna. Pratade tyska dessutom vilket är sexigt som fan eftersom senaste flickvännen var tysk Upp på rummet, underbara kyssar igen och en härlig avsugning stående på golvet. Jag bad henne om vi kunde gå över till 69, sehr gerne! Jag lade mig ner, hon över mig, och maken till fitta hade jag inte sett .... På iallafall en timme Hon svarade mycket bra och blev tokig när jag körde in tungan så djupt det gick. Sen knullade vi i vad som måste varit mer än 30 minuter, följt av bra pillowtalk och allmänt supertrevligt. Underbart att inte bli utkörd när 31 minuter gått.

Så en sista tripp till en jacuzzi och SEN hem, nu var jag bestämd. Men då kom ju tjej #6, JULIA, 30, Rumänien och undrade lite diskret om jag inte ville ha sällskap. Jag hade sett ett par tjejer med andra gubbar i badet och undrade just vad dealen var för det. Jo, 50 € för 30 min, inget sex i jacuzzin förstås men gos och hångel. Javisst, klart jag vill testa det! Till skillnad från de andra supersnygga tjejerna är Julia mer "girl next door" men supertrevlig och lättpratad (bra engelska) så detta kändes mer realistiskt, alltså att vara med en tjej mer i ens egen klass Vi smektes och pussades, helt underbart. Sen fick det ju bli ett rum på det också och även detta blev fantastiskt bra, en super-GFE-upplevelse! Lång mjuk ljuvlig avsugning med äkta deepthroat OCH mycket slick och sug på kulorna (inkluderat vilket många andra vill ha extra för)! Och sen körde hon samtidigt in ett finger i röven, lite försiktigt först och undrade om jag ville ha prostatamassage, vilket är underbart ibland - som nu! (Men 50 extra för det förstås.) Till slut frågade jag om hon ville knulla, javisst, så gärna! Hon först upp på toppen och jäklar vad det gick. Sen doggy, till sist missionären och med det där fingret igen kunde jag faktiskt komma för andra gången samma kväll (i kondomen, ovanligt för mig). Inklusive badet och extra landade det egentligen på 250 men hon gav mig specialpris på 200 vilket var ganska precis vad jag hade kvar i plånboken...

Kan inte minnas när jag sist hade 6 tjejer samma kväll men det var ett tag sen och det skulle ALDRIG funka om jag inte klickat med alla (utom möjligtvis den allra första då). Borta är tiden när man var 20 och kunde knulla vadsomhelst som rörde på sig, nu krävs det nån sorts känslomässig koppling (ja jag vet, jobbigt) och finns inte den så hjälper inga piller i världen. Men med både de ingredienserna och en bra ekonomi (som tur är) finns det inget hinder för en kväll i himmelriket! Bara att vara tacksam och njuta. Så får vi se om jag pallar ett besök i morgon igen...
Senast redigerad av VonKnoblauch 2025-10-11 kl. 17:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in