2013-08-23, 00:48
  #1
Medlem
Tjena. Jag har ett problem med min telefon (galaxsy S Young) problemet är att varenda gång jag ska kolla på en video så så spelas den med mediaplayern och med ett fel tryck så trök jag så att den alltid ska visas med just den spelaren så min fråga är: Hur tar jag bort det? Har försökt men lyckas aldrig lösa det så snälla hjälp mig! Btw har använt MX player innan och tycker den funkar kanon snälla hjälp mig. :*
Citera
2013-08-23, 01:13
  #2
Medlem
Gå in i inställningar och hitta det som heter standardprogram. Det ska gå att ändra där vilka program som körs som standard.
Citera
2013-08-23, 08:50
  #3
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff-Nisse93
Tjena. Jag har ett problem med min telefon (galaxsy S Young) problemet är att varenda gång jag ska kolla på en video så så spelas den med mediaplayern och med ett fel tryck så trök jag så att den alltid ska visas med just den spelaren så min fråga är: Hur tar jag bort det? Har försökt men lyckas aldrig lösa det så snälla hjälp mig! Btw har använt MX player innan och tycker den funkar kanon snälla hjälp mig. :*

Byt överskrift så får du fler svar.

"Hjälp" är inte speciellt informativt.
Citera
2013-08-24, 03:31
  #4
Medlem
Arbetarbroders avatar
Tråd flyttad och trådens namn va så usel pass så en Varning på den,

//MOD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in