Tjena. Jag har ett problem med min telefon (galaxsy S Young) problemet är att varenda gång jag ska kolla på en video så så spelas den med mediaplayern och med ett fel tryck så trök jag så att den alltid ska visas med just den spelaren så min fråga är: Hur tar jag bort det? Har försökt men lyckas aldrig lösa det så snälla hjälp mig! Btw har använt MX player innan och tycker den funkar kanon

snälla hjälp mig. :*