2013-08-21, 21:06
Medlem
tungur knifurs avatar
Om man nu ska diskutera tvångssterilisering så borde människor som fostrar självhatare som Teodor Dante Stig-Matz också finnas med på listan. Nu är jag inte så dum så att jag är SD:are men jag misstänker att han skulle vilja ge sig på mig också. Om du läser det här, Teodor Dante Stig-Matz, så vill jag hälsa att du är välkommen att försöka så ska vi se vem som blir snöpt.

Man skulle kunna dra det så långt att tvångssterilisera människor som döper sina barn till "Teodor Dante Stig-Matz".

OT: Gick faktiskt förbi en lekpark i Stockholm idag och såg den typiske lattehipstermorsan som desperat vädjade till sin skitunge att denne skulle sluta klättra på bilar parkerade intill. "Dante! Dante! sluta upp med det där". Dante ~4 år sket i vad hon tyckte och fortsatte obehindrat.

Mängder med superlativ cirkulerade i mitt huvud som reaktion på det. Stackars varelse. Med sådana gener och sådan uppväxtmiljö kommer lille Dante inte bli något annat än ett riktigt fittnylle...
Senast redigerad av tungur knifur 2013-08-21 kl. 21:37.
Citera
2013-08-21, 21:07
Medlem
Ironwills avatar
Heter man Teodor Dante Stig-Matz och ser ut som han gör, så kanske man ska överväga hur det står still med ens egna föräldrar innan man börjar peka på andras.

Är väl ännu ett stereotypiskt exemplar av en ungdom, plågad i sitt inre, som aldrig känt tillhörighet med någon gemenskap överhuvudtaget. Han tar nu chansen att verka för det media säger är rätt i hopp om att känna sådan gemenskap över internet med "Eliten".

Fjantig, oviktig och världsfrånvänd. Trist slöseri på svensk ungdom.
Citera
2013-08-21, 21:12
Medlem
showdowns avatar
Var bor han? Någon som vet mer?
Citera
2013-08-21, 21:15
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironwill

Han tar nu chansen att verka för det media säger är rätt i hopp om att känna sådan gemenskap över internet med "Eliten".

Jag kallar ibland den sortens mångkulturalister för "loser-mångkulturalister", för det är exakt vad det är: förlorare. De apar efter elitens befängda åsikter utan att tjäna det minsta på det hela: de är vanliga dödliga som ska leva med skiten hela livet, och deras barn, och deras barn... etc.

Eliterna har i alla fall pengar och en del har makt. De BEHÖVER inte ta konsekvenserna för sina galna åsikter.

Men det får vanliga dödliga loser-mångkulturalister. De växer upp i en skola som applåderar deras "mod" att tala mot invandringskritiker, och så kommer de ut i verkligheten, den mångkulturella verkligheten, och ingen applåderar dem längre. De gör som alla andra svenskar: försöker undvika blattarna till varje pris, men istället för att erkänna detta för sig själv fortsätter de att hyckla.

"Nej då, jag satte inte mina barn i den skolan för att där inte fanns invandrare... o nej... jag gillar verkligen den skolans pedagogik..."
Citera
2013-08-21, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Var bor han? Någon som vet mer?
Här verkar han bo http://www.hitta.se/teodor+matz/esl%...var=Esl%C3%B6v och detta verkar vara snubbens facebook https://www.facebook.com/stigmatz?fref=ts

Han hävdar att det var hela utspelet var "ironi" när det blev lite hett om öronen
https://www.facebook.com/stigmatz/po...51761111973190
Citera
2013-08-21, 21:23
Medlem
julkalenderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Här verkar han bo http://www.hitta.se/teodor+matz/esl%...var=Esl%C3%B6v och detta verkar vara snubbens facebook https://www.facebook.com/stigmatz?fref=ts

Han hävdar att det var hela utspelet var "ironi" när det blev lite hett om öronen
https://www.facebook.com/stigmatz/po...51761111973190

LOL. Eller för att det var ironi? Eller satir skulle jag nog själv kalla det. Han länkar till och med till Sverigedemokrater som sagt liknande saker om homosexuella.
Citera
2013-08-21, 21:23
Bannlyst
Vad skall man säga? 19 år och aldrig gjort ett hederlig handtag i sitt liv, är väl hjärntvättat i någon lokal politisk organisation kriminell grön ungdom eller Sinnes Slö Ungdom även kallad SSU. Lite Gustav Fridolin vibbar över den här människa, 1/2 kriminell och svårt sinnesslö.

Med tanke på Stig Matz utseende och han sätt uttryck sej, borde hans mor ha ingått i Olof Palmes tvångssterilisering för sinnesslöa kvinnor. Som ni kanske vet så var Olof Palme drivande bakom rasbiologisk institutet i Uppsala, så en platt skalle som Stig Matz skulle passa bra där..

Istället för träna operationer på grisar, så skulle man kunna sätta ett GRG skott i Stig Matz och träna operation av skottskador på detta hen till människa.

Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Teodor Dante Stig-Matz på Möllan.nu anser att Sverigedemokrater skall steriliseras.

http://möllan.nu/2013/08/21/ondagskr...ska-foraldrar/

Vad anser ni om detta utspel? Läs gärna hela krönikan och posta era kommentarer. Detta är ju näthat de luxe.

Teodor Dante bor i ett villaområde i Eslöv, i ett hus med stor pool. Väl skyddad från mångkultur. Han är 19 år gammal.

Edit : Bild på Stig-Matz
http://avpixlat.info/wp-content/uplo.../stig-matz.jpg
Citera
2013-08-21, 21:30
Medlem
tuffkatts avatar
Duktig kille du verkar vara Teodor. Istället för att bemöta åsikter så ironiserar du över dem i någon överpretentiös dåligt skriven text, och vadå, förväntar dig att folk ska ta dig seriöst? Bemöta dig på ett trevligt sätt?

Jag förstår att du sitter hemma och skrattar nu, åt de som blivit upprörda av texten, och inte "sett igenom" din text. Jag förstår också att det säkert får dig att känna dig duktig, och vuxen. Dessvärre, så har du inte bidragit med någonting alls i denna ständigt pågående debatt, utan bara sänkt nivån ytterligare. Grattis.
Senast redigerad av tuffkatt 2013-08-21 kl. 21:39.
Citera
2013-08-21, 21:36
Medlem
tungur knifurs avatar
"Möllan.nu är en nöjesajt med uppgift att bevaka nöjes/klubblivet på Möllan. Vi har ingen öppen [sic] politisk inriktning och tar i det längsta inte ställning i politiska frågor. De politiska frågor som kan komma att speglas är inte Möllan.nu:s värderingar utan skribenternas personliga."

Jag skulle dock säga att med ett vänsteristspån som redaktör så finns det en klar politisk inriktning, oavsett om man väljer att kategorisera den som öppen eller ej.

Läskigt att läsa alla ryggdunkare på fejan. De tror helt ärligt att det är svenskarna som värnar om sitt som är problemet. Den här muppen skriver ju för möllan. Då kan man ju anta att han åtminstone bor i Malmö, och att en stor del av vänkretsen också gör det. Dessa har ju första parkett till början på slutet av den västerländska civilisationen. Om man då tror att SD:are är problemet är man bra jävla tappad.
Citera
2013-08-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lays

Påhitt, påhitt påhitt! Knappast att ett barn drömmer om den händelsen, efter att ha sett den en gång i 3 månader framöver. OM det inte är så att barnet har föräldrar som hänger på möllan och vill påverka sina barn.

Stackars barn, Tänk för ett barn att växa upp med (V)/(MP) till föräldrar.

"Artikeln" är bortom allt..
men vem försöker han lura, seriöst. Först ett odemokratiskt skitförslag om tvångssterilisering sedan ljuger om något så barnsligt. Ingen kan ta honom på allvar.
Citera
2013-08-21, 21:56
Medlem
Vilket utmärkt förslag.

Förresten TS, det märks att du har aldrig varit i Eslöv. Finns invandrare där också.
Senast redigerad av Beden 2013-08-21 kl. 22:01.
Citera
2013-08-21, 21:56
Medlem
EggBoxJuans avatar
Men kom igen, detta är ju inget att ta på allvar.
En liten yngling som vill försöka göra sig ett namn i sina kretsar.
Hans text har inget som helst innehåll utan är formulerat just för detta ändamål, förmodligen inte ens hans egna åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in