Citat:
Ursprungligen postat av
Ironwill
Han tar nu chansen att verka för det media säger är rätt i hopp om att känna sådan gemenskap över internet med "Eliten".
Jag kallar ibland den sortens mångkulturalister för "loser-mångkulturalister", för det är exakt vad det är: förlorare. De apar efter elitens befängda åsikter utan att tjäna det minsta på det hela: de är vanliga dödliga som ska leva med skiten hela livet, och deras barn, och deras barn... etc.
Eliterna har i alla fall pengar och en del har makt. De BEHÖVER inte ta konsekvenserna för sina galna åsikter.
Men det får vanliga dödliga loser-mångkulturalister. De växer upp i en skola som applåderar deras "mod" att tala mot invandringskritiker, och så kommer de ut i verkligheten, den mångkulturella verkligheten, och ingen applåderar dem längre. De gör som alla andra svenskar: försöker undvika blattarna till varje pris, men istället för att erkänna detta för sig själv fortsätter de att hyckla.
"
Nej då, jag satte inte mina barn i den skolan för att där inte fanns invandrare... o nej... jag gillar verkligen den skolans pedagogik..."