Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-20, 03:19
Medlem
ackiee2s avatar
Tjena! Har som sagt vaknat av röksuget och inga cigg har jag så jag vetifan vad jag ska göra kan inte somna när jag inte fått nikotin i mig Nån som vet nått tips?
Citera
2013-08-20, 03:21
Medlem
apan76s avatar
Du får bara härda helt enkelt och planera bättre i framtiden
Citera
2013-08-20, 03:25
Medlem
latexxxsss avatar
Du får lära dig att sluta röka!
Citera
2013-08-20, 03:32
Medlem
ackiee2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latexxxss
Du får lära dig att sluta röka!
De skulle ju va bra om jag nu inte skulle tagit en cigg när jag hade vart rökfri i ett halv år så nu sitter jag i skiten har rökt i 5 år typ och har ganska svårt att sluta :/ har försökt lite då och då men slutar inte bra :/
Citera
2013-08-20, 04:02
Medlem
LegaliseItNows avatar
Leta efter nån liten fimpstump i askoppen? Kommer säkert få dig att somna igen.
Citera
2013-08-20, 04:26
Medlem
ihelps avatar
Bor du på landet eller? fixa bil alternativt promenera till någon 24/7 mack.
Citera
2013-08-20, 07:45
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Trams trams trams och åter trams. För att komma upp i det nikotinberoendet så behöver du antingen snusa väldigt mycket eller röka tre kartonger om dagen och det tvivlar jag på att du gör. Det är gissningsvis helt och hållet psykologiskt och borde därför också vara en varningsklocka som säger att det börjar bli dags att lägga av med skiten.

Berätta nu inte för alla på skolgården att du är så ball att du vaknar pga röksug. Ha en trevlig skolstart!
Citera
2013-08-20, 18:49
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orakad-i-delphi
röka tre kartonger om dagen

Är det något du själv gjort en studie på? och till mestadels är nikotinberoende psykiskt.
Citera
2013-08-22, 02:17
Medlem
Nicke1234s avatar
Har hört att nikotinberoende handlar om 70% ovana och 30% beroende.

Men jag är både rökare och snusare själv, och jag skulle vilja vända på dessa siffror! Nikotin är beroendeframkallande som fan. Om jag av någon anledning inte skulle få min morgonsnus så skulle jag nog bli riktigt lättirriterad...

Mitt tips till dig är att leta efter fimpar i askkoppen eller ta en snus. Finns det varken snus eller fimpar så får du bege dig ut på gatan och plocka fimpar (det gjorde ju Albert Einstein ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in