2013-08-19, 21:17
Medlem
Sweetiepies avatar
Hösten närmar sig med många storlanseringar av nya topp-modeller ifrån alla tillverkare.
Vad som bland annat hintats om hittills är:

* Samsung Galaxy Note 3
* Google LG Nexus 5
* HTC One MAX
* Sony Honami
* iPhone 5S
* ... med flera

Vilken telefon ser du fram emot, eller planerar att köpa?

Själv lutar det mellan Nexus 5 och Galaxy Note 3
Citera
2013-08-19, 21:23
Medlem
iPhone "6?" Sägs ju komma ut detta år eller är jag helt ute och cyklar? 5s sägs ju vara ett budgetalternativ.

iPhone 5 trots 8 månader efter lansering så är den fortfarande på topp
Citera
2013-08-19, 21:47
Medlem
Sitkins avatar
För mig blir det en iphone 6. Läste här på flashback att den skulle lanseras samtidigt med iphone 5s. För att inte tråden ska bli en listtråd tycker jag man ska motivera varför. Jag tänker skaffa en iphone eftersom jag har en laptop av samma märke vilket blir en bra kombination
Sen ser jag fram emot iOS7 som kommer säkerligen se ganska fint ut på en iphone 5s/6.
Citera
2013-08-19, 23:34
Medlem
Nixtros avatar
Nya iPhone, annars är Sony Experia Z riktigt härlig att använda, trevlig och väldigt stor skärm har den med.
Citera
2013-08-20, 12:08
Medlem
Wendigos avatar
Nokia Lumia 1020, för att jag har saknat en riktig kameratelefon sen min N8 gick och dog. iPhone 5 och Samsung Galaxy 4 är bra telefoner, inte tu tal om det men jag älskar kvalitetskänslan och pålitligheten i Nokias mobiler, så en sån blir det så småningom.
Citera
2013-08-20, 12:12
Medlem
lakritcs avatar
Nexus 5 kommer jag att köpa. Den kommer tyvärr vara en bit ifrån så bra som det ryktats om, men lär nog fortfarande vara väldigt prisvärd.
Citera
2013-08-20, 16:46
Medlem
Jag har redan gjort valet och det blev en Xperia Z Ultra.

Andra modeller värda att överväga inför hösten är:

Oppo Find 7
Oppo RS189
LG G2 (och Nexus 5 som lär bli baserad på den)
Lenovo K900 (samt ev uppföljare till den)
Samsung Galaxy Note III
Huawei Ascend P6
Huawei Ascend Mate II (en Mate med 1080p-skärm m.m)
Sony Xperia Z Ultra
Nokia RM-940 (ev en Nokia phablet med Snapdragon 800 och 6-tumsskärm enligt GSM Arena)
Citera
2013-08-20, 17:09
Medlem
Jag skulle säga Nokia Lumia 1020.
Iphone tycker jag aldrig legat på topp när dom släppt en ny lur, förutom den första då, bara överhypad så att hela Sveriges befolkning tror att det är den bästa som finns, men lär ju absolut bli en bra lur men inget nytt.
Nästa Nexus lär väll också bli något som många kommer gilla, dock inget jag själv skulle köpa då jag tycker Android är alldeles för plottrigt för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in