Tjena, som rubriken lyder behöver jag hjälp med min kurstart.
Lite om mig själv: har tränat drygt 3 år cleant. har gått från
184cm - 67kg till 187cm- 90kg. Har lagt på mig en del massa men är redo för att gå till nästa nivå.
Har läst endel här på kurrapporter, och lärt mig en del av dopning. Jag har tänkt och börja med testo i allafall men är osäker på vilken testo jag ska börja med därför behöver jag er hjälp om råd!
oxar, anadrol får vänta.
Fastnade starkt för sustan, Har planerat att
injekta 250mg e3d. i ca 12 veckor till att börja med. Fördelarna med susta jämfört med dom andra är att sustan innehåller 4 olika teston och att det är mellan snabb om man jämför mot testo p och testo e? ( rätta mig om jag har fel.

)
då vill jag veta era erfarenheter om Sustanon för och nackdelar hur länge ska jag göra kuren ?, sides oxhjärta osv .
Söker seriösa svar

, och att börja kura är något jag har bestämt mig för och kommer inte ändra mig!
EDIT*
Anledningen till att jag vill preppa är för att jag inte ser tydliga resultat på mig själv, Jag sköter min kost samt sömn sjukt bra. Men kan finslipas mer. Och har aldrig brunnit för styrka dirrekt söker mest kontakt i musklen jag vill bygga och pumpar på mellan 6-12 reps beroende på övning. Jobbar inom byggbranschen,
Stats : 1 reps 115kg bänk, 1 reps 180kg böj, 1 reps 190kg mark.
MVH