2013-08-19, 19:35
Medlem
Tjena, som rubriken lyder behöver jag hjälp med min kurstart.

Lite om mig själv: har tränat drygt 3 år cleant. har gått från 184cm - 67kg till 187cm- 90kg. Har lagt på mig en del massa men är redo för att gå till nästa nivå.

Har läst endel här på kurrapporter, och lärt mig en del av dopning. Jag har tänkt och börja med testo i allafall men är osäker på vilken testo jag ska börja med därför behöver jag er hjälp om råd!

oxar, anadrol får vänta.

Fastnade starkt för sustan, Har planerat att injekta 250mg e3d. i ca 12 veckor till att börja med. Fördelarna med susta jämfört med dom andra är att sustan innehåller 4 olika teston och att det är mellan snabb om man jämför mot testo p och testo e? ( rätta mig om jag har fel. )

då vill jag veta era erfarenheter om Sustanon för och nackdelar hur länge ska jag göra kuren ?, sides oxhjärta osv .

Söker seriösa svar , och att börja kura är något jag har bestämt mig för och kommer inte ändra mig!

EDIT*
Anledningen till att jag vill preppa är för att jag inte ser tydliga resultat på mig själv, Jag sköter min kost samt sömn sjukt bra. Men kan finslipas mer. Och har aldrig brunnit för styrka dirrekt söker mest kontakt i musklen jag vill bygga och pumpar på mellan 6-12 reps beroende på övning. Jobbar inom byggbranschen,

Stats : 1 reps 115kg bänk, 1 reps 180kg böj, 1 reps 190kg mark.
MVH
Senast redigerad av Anabolismus 2013-08-19 kl. 19:57.
Citera
2013-08-19, 19:41
Medlem
razor-xs avatar
Fan,,växer du på längden av träning
Citera
2013-08-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
Fan,,växer du på längden av träning

Nej, men eftersom jag gått från 67-90 så vill jag berätta att jag växt några cm med. annars hade folk trott att jag va värsta bästen !! haha
Citera
2013-08-19, 21:21
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Det är testo p i susta vet du susta är fin är du beredd att sticka dig varannan var tredje dag i 6-8 veckor?
Citera
2013-08-19, 21:33
Medlem
Testo-E är en bra nybörjarkur. Dom flesta brukar köra sticken e5d för att få jämna nivåer. Testo är en väldigt bra grund som dom flesta kör även om dom proppar dbollar ect.

Mitt råd är att du går på en relativt mild dos testo-e 250/e5d för att se hur du reagerar på substansen.
Better safe then sorry liksom.

Hur har du tänkt PCT och ifall någon gyno skulle dyka upp?

Känns som du har rusat in i det hela ta en ordentlig funderare. Kura är ingen dans på rosor direkt.

Ett tips om sides är att läsa den stora tråden om biverkningar. Det är det första man brukar göra för att få veta va man ger sig in på.

* Grov acne
* Förstorad prostata
* Hjärtfel av alla typer
* Gynekomasti
* Risk att bli steril.
* Tappa hår
* Mörkare röst
* Mer hår på kroppen

Ja, sides är många och högst individuellt.

Lycka till.
Citera
2013-08-20, 19:50
Medlem
Tack, har inte beställt något än! eller förberett dvs. Jag vet att sustan innehåller testo-p men att enbart ta testo - p kanske är lite för vasst menar jag ! Hört många rykten om just sustan, vattning lite acne osv.

Har sett hur testo-e fungerar en som jag känner kurade det och han blev väldigt vattning och ökade mycket i styrka dock. men (muskler ) är jag mer ute efter. Men ska tänka ett tag till innan jag bestämmer mig. Har tex hört att kortare inte alls binder lika mycket vatten som lång som testo E. Inte för att vara trög men PTC vad menas med det? handlar det om nolvan efter kuren ?

men men.. uppskattar dina råd, har du kurat själv ?

Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx
Testo-E är en bra nybörjarkur. Dom flesta brukar köra sticken e5d för att få jämna nivåer. Testo är en väldigt bra grund som dom flesta kör även om dom proppar dbollar ect.

Mitt råd är att du går på en relativt mild dos testo-e 250/e5d för att se hur du reagerar på substansen.
Better safe then sorry liksom.

Hur har du tänkt PCT och ifall någon gyno skulle dyka upp?

Känns som du har rusat in i det hela ta en ordentlig funderare. Kura är ingen dans på rosor direkt.

Ett tips om sides är att läsa den stora tråden om biverkningar. Det är det första man brukar göra för att få veta va man ger sig in på.

* Grov acne
* Förstorad prostata
* Hjärtfel av alla typer
* Gynekomasti
* Risk att bli steril.
* Tappa hår
* Mörkare röst
* Mer hår på kroppen

Ja, sides är många och högst individuellt.

Lycka till.
Citera
2013-08-20, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolismus
Tack, har inte beställt något än! eller förberett dvs. Jag vet att sustan innehåller testo-p men att enbart ta testo - p kanske är lite för vasst menar jag ! Hört många rykten om just sustan, vattning lite acne osv.

Har sett hur testo-e fungerar en som jag känner kurade det och han blev väldigt vattning och ökade mycket i styrka dock. men (muskler ) är jag mer ute efter. Men ska tänka ett tag till innan jag bestämmer mig. Har tex hört att kortare inte alls binder lika mycket vatten som lång som testo E. Inte för att vara trög men PTC vad menas med det? handlar det om nolvan efter kuren ?

Jag tycker att Testo P binder mindre vatten än E. Håller du koll på kosten är det dock inget problem på Testo E dock. Är det lugnt för dig att sticka EOD så funkar Testo P fint, kortare kur och kickar igång snabbare..

Allvarligt? Läs på om PCT grabben!! Sen finns det massor annat, t.ex. Ifall det börjar klia/ömma i tuttarna...

Mvh
Citera
2013-08-20, 20:40
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:

Om jag har kurat? Ja de har jag..

Pct ( post cycle therapi )
Citera
2013-08-21, 19:48
Medlem
Har sätt folk skriva PTC men aldrig fått begrepp om det ! men tack ska givetvis läsa på ! Men att testo binder vätska i musklerna är det ngt man kan ta bort genom vätske tömning? vet flera som kurar och är sjukt rrippade ändå. men är det + winstrol då? eller efedrine? saker som jag inte kommer testa men hört sjuka rykten om det! jag får i mig runt 7-8 liter per dag kör cardio osv.

men men..

Testo kan det leda till oxhjärta ? är det om man kombinerar kondition mycket? menar det man tränar byggs upp får hjärtat den träning är det större risk att man får oxhjärta då? att kammarväggen (stavning) växer :/ ? Jag kör intersiva pass.. dvs 40-45 sek vila det är ansträningade som attan för hjärtat (tror jag ) men om jag börjar injekta bör jag ha mer vila och undvika konditons träning ?

Sjukt tacksam för era svar!

Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Jag tycker att Testo P binder mindre vatten än E. Håller du koll på kosten är det dock inget problem på Testo E dock. Är det lugnt för dig att sticka EOD så funkar Testo P fint, kortare kur och kickar igång snabbare..

Allvarligt? Läs på om PCT grabben!! Sen finns det massor annat, t.ex. Ifall det börjar klia/ömma i tuttarna...

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Om jag har kurat? Ja de har jag..

Pct ( post cycle therapi )
Citera
2013-08-21, 20:52
Medlem
Citat:
Anledningen till att jag vill preppa är för att jag inte ser tydliga resultat på mig själv, Jag sköter min kost samt sömn sjukt bra. Men kan finslipas mer. Och har aldrig brunnit för styrka dirrekt söker mest kontakt i musklen jag vill bygga och pumpar på mellan 6-12 reps beroende på övning. Jobbar inom byggbranschen,

Börja i rätt ände, är det någonting som kan finslipas mer har du inte gjort allt för att maximera dina resultat varken dopad eller odopad.
Citera
2013-08-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Börja i rätt ände, är det någonting som kan finslipas mer har du inte gjort allt för att maximera dina resultat varken dopad eller odopad.

Ursäkta för mitt ordval . men när jag syftar på finslipas menar jag att äta mer protein kolhydrater osv när jag kurar. många säger man ska lasta på kosten ännu mer efter som anabolen blir 2 ggr snabbare. Under 1 dag får jag i mig ca 240-250g protein, amino innan och efter träning . och på vilo morgon och kväll.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in