Citat:
Ursprungligen postat av
Akvarius
Och detta påstående bygger du på vadå?
Det, min bäste/bästa 'Akvarius', det bygger jag på, att du i din första postning (9 dec 02:25) skriver att Moderatorer har olika måttstock när man mäter muslimer och att den här tråden inte på flera sidor handlat om det som anges i rubriken och att muslimer i de olika trådarna "hamnar längst ner i hierarkin"!
För du menar väl inte att du uttalat dig om den hierarkiska stegens olika nivåer utan att kolla igenom flashen?
Det var ju det du antydde att du hade gjort och du uttalade dig till och med om Moderatorerna och
kritiserade dem för bristande objektivitet! Man baxnar!
Jag brukar inte använda mig av invektiv, men i ditt fall är jag beredd att göra ett undantag:
-Din pajas!
Jag skrev i ett inlägg, att jag inte trodde det hade hjälpt om jag hade förtydligat mig och för dig försökt förklara, att denna spännande tråd inte handlar om [hat mot] muslimer, utan om att msm vägrar rapportera om uppenbara falsarier om attacker av "islamofobisk karaktär".
Därför är jag tveksam till om du ens kan se värdet av denna tråd.
Pärlor för svin..?
EDIT:
Jag noterar att du i din ryggdunkarpostning till den utmärkte skribenten 'Fearmongo' gör klart, att du inte hade läst tråden, för då hade du [högst eventuellt!] förstått att detta inte är en 'anti-muslimsk' tråd!
Men du
ville inte läsa.
Du ville bara komma in i tråden och tycka!
Vad jag tycker om just det, det kan nog till och med
du räkna ut.