2013-08-20, 06:25
Medlem
Ja det måste vara en konspiration
Citera
2013-08-20, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
För att göra det lättare för dig i framtiden: "majoritet" är få eller inga som påstår. Argumenterar du så kallas det för att "slå på en halmgubbe" dvs ingen uppfattning som debattmotståndaren företräder.
Det blir bara ett slag i luften. Överrepresentation är begreppet du skall titta närmare på. I all välmening.

T ex: Män är överrepresenterade i brott med våld mot kvinnor.

Så du säger att det finns mer hat mot vita än mot invandrare i Sverige? Skapligt paranoid?
Citera
2013-08-20, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Hahaha, Aftonslynan.

"Jävla trams" - ja det är precis vad det är. Synd om sonen dock, och alla övriga som dagligen utsätts för brott, ingen serenad för dom precis.

I brist på annat så snokade jag igenom Kristins twitter lite snabbt och hittade det här:

"Kritan ‏@kritan juli 26
Kokar av ilska efter att ha blivit kallad fitta av tant på bussen när jag sa åt henne att sluta skrika rasistiska påhopp till medpassagerare"

Dessutom framgår det att hon är nykter alkoholist sen någon vecka tillbaka

"Kritan ‏@kritan aug 10
Idag behöver jag enorm kärlek och kramar från alla på wow jag känner. Rödvinssuget är hemskt och det är tungt att stå emot. Hjälp!"

Samt att hon går på någon form av psykofarmaka:

"Kritan ‏@kritan aug 1
Har fått ny medicin. Den gör kroppen helt borta. Men huvudet funkar. Värsta kombinationen. Att ha panik men inte kunna visa det."

Trovärdighet - låg
Citera
2013-08-20, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Foujan Rouzbeh skrev 1 timme INNAN misshandeln ska ha ägt rum.

" Islam ska förändra detta land". "Bin Ladin var bra"

Hon är en av personerna som står bakom det här:http://www.aftonbladet.se/deba...

https://twitter.com/Foujan <-- Gå in där och titta

" Det finns så stor kraft i den utomparlamentariska rörelsen just nu. Ni vet inte ens. Kommer hända så tunga grejer framöver. Räkna med oss. "

SKRIVET 1 TIMME INNAN DEN S.K MISSHANDELN SKA HA ÄGT RUM!!!

Det finns INGA bevis på att den här misshandeln ägde rum..

Till och med polisen ansåg att det inte fanns underlag för att göra en utredning!!

Misshandeln är en skenmanöver!

Du får gärna länka till dom tweetsen
Citera
2013-08-20, 07:09
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Så du säger att det finns mer hat mot vita än mot invandrare i Sverige? Skapligt paranoid?

Det beror på vem du frågar. Hatet mot olika invandrargrupper kommer primärt från andra invandrargrupper.

Så "hatet" kommer inte primärt från vita män för vi varken bor, umgås eller känner dem. Hatet mot vita män kommer från mer inflytelserika grupper och märks därför mer i vita mäns vardag.

Så schas tillbaka till twitter nu din jävla nolla.

Du kan beskylla oss vita män för vara kränkta där i i-landsproblemens och vattenglasstormarnas högborg med dina vita antirasist- och manshatande södertörnfeministkompisar medan vi försörjer er via skattsedeln. Seså skynda dig. Er tid är snart förbi.

Jag är så jävla less på din sort.
Citera
2013-08-20, 07:16
Medlem
Idioten456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
Källa på vad?

Läs mitt första inlägg.
Citera
2013-08-20, 07:40
Medlem
Jag väntar på namn och bild på människan som påstås ha blivit attackerad. Då kommer hela den här historien att dö knall och fall, misstänker jag.
Citera
2013-08-20, 08:20
Medlem
Jonassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trallex
Det finns faktiskt invandrare som är kristna också.
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Nu visade hon sig förvisso vara konvertit. Tror få skulle ge sig på en invandrartjej med slöja, steget att ge sig på en konvertit känns inte lika långt, kanske främst för att många med åsikter åt det hållet ser konvertiter som ett slags förräderi.
Mycket smarta synpunkter ni kommer med (säger tyvärr en del om övriga som skriver här). Kristna grupper från Mellanöstern är inte precis kända för att vara toleranta (tänk Fadime Sahindal). Min gissning är att både hon och GM kommer därifrån och hon blev misshandlad pga sitt förräderi.
Citera
2013-08-20, 08:28
Medlem
ArneIIIs avatar
Kvinnan har väl aldrig påstått att en svensk misshandlat henne? Så att snacka om att det inte finns några svenskar i området är onödigt. De mest fanatiska muslimhatarna tror jag är kristna från mellanösterns (pröva att snacka om negrer och muslimer med syrianer så får ni höra ett och annat), som med ena ögon sett hur ett samhälle styrt av islam fungerar.
Citera
2013-08-20, 08:33
Medlem
Ali ringer till Radio1 angående "hijabfallet"

Tankar?
Citera
2013-08-20, 08:47
Medlem
Gicka666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkfield
Ali ringer till Radio1 angående "hijabfallet"

Tankar?

Har redan tagits upp i tråden och anses fake, ali snackar för bra svenska.
Citera
2013-08-20, 08:51
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Går man igenom dagens tidningar hittar man ingenting, total tystnad. De vet alltså att det var en anka.

Så hantera media alltid sina ankor, de tiger och hoppas att det har gett avsedd effekt hos de dumskallar som slaviskt tror på allt vad media skriver.

Att falskt anmäla sig blivit utsatt för våld är inte det åtalbart, kanske bar om det riktar sig mot någon. Så polisen lägger säkert också locket på men hos dem ökar inte sympatin de här grupperna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in