• 2
  • 3
2013-08-21, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Alltså bland mina grabbpolare får jag alltid veta sanningen, ja de har varit otrogna. Gällande tjejerna har jag varit med två singeltjejer på en sådan ort, båda låg med killar. Jag har varit i Alanya och Aya napa. Alanya var ganska B men Aya napa var röj. Dock känner jag ingen som varit otrogen där. Sen känner jag ingen som åker dit som är 20+, rätt wt att göra det.. Kanske det som är problemet.

Stämmer bra med det där WT grejen. Tyvärr är det rätt WT överhuvudtaget oavsett ålder att åka dit.
Men visst kan man inte förbjuda sin partner att åka utomlands. Dock får man räkna med att dessa festorter kan ändra den bästa tjejen/killen.
Citera
2013-08-21, 14:21
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Var med flickvännen i Turkiet (Alanya) - detta var sommaren '08 (Juni).
Vi föll omkull runt september '08. Det hade ingen direkt inverkan från resan att göra, däremot så var det en psykisk påfrestning både under resan samt när vi väl kom hem - tror dock det berodde på vår unga ålder (fyllt 19).
Citera
2014-04-18, 09:15
Medlem
Sebzors avatar
Jag har haft ett jobb på ett av svenskarnas festparadis där jag mer eller mindre bara såg våra svenska ungdomar. Jag har sett allt. Tjejer som haft stabila förhållanden som gör något "dumt" på fyllan.

Två exempel:
Jag träffade en tjej som åkte dit med sin kille och tre kompisar, blev för sugen på nytt och dumpade sin kille på plats och hade sex med 2-3 personer PER KVÄLL.

En blyg, oskyldig liten tjej som på första dagen av sin resa frågade mig om tips på vad man kunde köpa för presenter till sin pojkvän, och sedan kvällen efter hade sex med en bartender.

Min poäng är att även i de lugnaste vattnen simmar de fulaste fiskarna.
Citera
2014-04-18, 11:18
Medlem
Man är bra naiv om man släpper iväg ens partner till Ayia Napa, Alanya eller liknade.
De är usla turistmål om man inte är ute efter annat än att supa och knulla.
Finns ingen som helst annan anledning att åka till dylika resmål. Finns tusentals bättre resmål oavsett vad du uppskattar på en utlandsresa.
Man väljer knappast dylika resmål för god mat, dryck, shopping, stränder, nattliv, friluftsliv, kultur osv. Då finns det mycket bättre alternativ.
Citera
2014-04-21, 19:58
Medlem
Min pojkvän åkte till ayia napa med en killkompis i somras och sommaren innan dess, jag lät honom åka första gången utan invändningar, tyckte dock det var konstigt att han inte frågade om jag ville följa med. Andra gången hade jag tagit reda på lite mer om resmålet och staden öht, så jag ville inte att han skulle åka. De bodde tydligen på ett hotell där poolen kallades "klamdiapoolen", classy. Vi gjorde slut pga detta. Tycker att det är wt att åka på sådana resor, i synnerhet när han försöker se ut och bete sig som en brat i övrigt. Notera att vi fortfarande är tillsammans men det kommer nog inte vara läneg till såvida han inte ändrar sig som han säger att han har gjort...
Citera
2014-04-22, 06:55
Medlem
saejverts avatar
Självklart ska ens partner få åka utomlands och ha kul osv. Tänker icke vara ett svartsjukt kontrollfreak fast det kanske känns jobbigt. Väljer att lita på personerna i min närhet. Och det gick bra, tror jag iallafall haha.
Citera
2014-04-22, 17:20
Medlem
Mi.s avatar
Jag är tjej och jag åkte utomlands i 2 månader och jag var inte otrogen, förstår inte varför det ska vara så svårt? Detta trots att jag fick många "tillfällen" plus att jag i princip visste att jag skulle göra slut med killen när jag kom hem.
Citera
2014-04-22, 19:10
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saejvert
Självklart ska ens partner få åka utomlands och ha kul osv. Tänker icke vara ett svartsjukt kontrollfreak fast det kanske känns jobbigt. Väljer att lita på personerna i min närhet. Och det gick bra, tror jag iallafall haha.
Frågan är varför man ska åka just till dom värsta knullställerna i hela världen.
Citera
2014-04-22, 19:13
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford
Lyssna inte på alla bittra misogyna människor. Självklart kan det vara en mognadsfråga men det finns otrogna och trogna tjejer och killar i alla åldrar. I ett förhållande måste man ge varandra förtroende och egentid, litar du på din tjej eller inte?
Varför tror du att kärlek och förtroende måste gå hand i hand?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in