Citat:
Ursprungligen postat av
babazz
Det hela börja för ett halvår sedan när jag pröva spice för första och enda gången. Jag märkte redan efter några dagar sedan jag rökt spice cirka 1 gram att jag börja få problem med att uttrycka mig verbalt som om det vore en spärr i hjärnan. Jag fann även att minnessystemet drabbades negativt, framförallt det episodiska minnet (minne för självkännedom). Ord som jag tidigare förstått och kunnat
förstod jag inte innebörden till nu. Min kognition försämrades också rejält.
Idag sex månader senare och alla dessa effekter ovan sitter kvar. Detta har gjort att jag hamnat i en depression och jag undrar vad fan jag ska ta mig till. Har letat runt på internet och försökt leta efter personer som upplevt samma biverkningar men icke har jag stått på något.
Finns det någonting som kan hjälpa mina besvär och har någon upplevt samma defekter? Borde jag ta kontakt med någon slags vårdcentral och i så fall vilken typ av läkare ska jag be att få tala med?
Mycket tacksam för svar!
Brukar man RC rökmixar så får man ta konsekvenserna. Rök CB ifall du ska ta någonting som du inte behöver ha någon rädsla för.
Men jag har enbart rökt rökmixar någon enstaka gång(Håller mig helst till den fina växten

), och jag har inte känt av några negativa biverkningar. Men tycker du borde söka upp en läkare för dina depressions problem.