Citat:
Ursprungligen postat av
Decubitus
Vad får dig att säga att sanningshalten i det första jag skrev är låg? Har du kollat upp det? Det är totalt irrelevant att dom gick i skola tillsammans, jag skrev det mest bara för att folk spekulerade i att det skulle vara något fel med att en av personerna på båten är vän med Maria på Facebook, vad spelar det för roll? Jag är fortfarande rätt säker på att DDs dotter gick på Gene samtidigt som Josefin.
Och resten jag skrev får du ta för vad det är, rykten, ingen av oss här på fb var med på båten så vi vet inte, allt är rykten och spekulationer, och jag sover lika bra om natten vare sig du tror på det jag säger eller inte.
Med vänlig hälsning
Jag litade på ett PM jag fick, den personen skrev att det inte stämmer att de gått i samma skola. Dåligt att mig att inte skriva det så du fick en förklaring. Det var inte meningen att anklaga dig.
Jag gillar källor, det är mitt eget problem.
Övikarna som borde veta mer än oss andra bidrar med högt och lågt.
Ena stunden körde SD alltid själv, nästa stund körde damerna, vidare finns inga bälten i båten, nästa stund satt tre fastspända. Det finns folk som sitter och hittar på fakta, jag gjorde fel som ifrågasatte dig.
Här får man ju skriva vad man vill. Bra att du sover gott