Citat:
Ursprungligen postat av
Mr. Walker
Jag är ganska säker på att det kommer att visa sig att det var en av de två damerna som körde båten.
Ojojoj!
Aldrig!
I så fall ska det komma från den överlevande!
Om det skulle sägas att en av damerna körde kommer åtminstone jag att misstro uppgiften.
Det ligger inte i en stekares natur att låta pinglorna hantera hästkrafter annat än på asfalterad väg där risken för alkotest och indraget körkort är större.
En äkta snajdare lever på fina saker, vackra kvinnor, snabba bilar och båtar men mest på myten om sin egen odödlighet och med några järn under västen är man världsmästare. I alla grenar!
Att låta en tjej köra högfartsbåt på natten skulle vara ytterst förnedrande. Som att verkligen visa att man är en mes.
Jag har genom åren sett åtskilliga båtar rattas iväg av helt radiostyrda karlar med fnissande flickor som skulle hoppa ur en helikopter bara HAN bad om det.
Jag har sett blåögda frillor stiga upp på extrema snöskotrar bakom sin brilljante riddare utan att ens ifrågasätta att han just hinkat sin femte starköl.
Äääääh vafan! Jag har koll. Hahaha! Fullast kör!
Men som sagt, i just detta fall kan jag tycka att följderna blev för svåra. En bruten arm och kvaddad båt som påminnelse om sin dödlighet... Men dödsfall... Nä! Det blev för hårt.