Citat:
Ursprungligen postat av
Eastby
Man kan ladda upp sina egna låtar då eller? Trodde inte att det funkade till Iphone
Yes, man kan ladda upp 20.000 av sina egna låtar hemma och så lagras de i Google Play Music-molnet. Vad jag vet finns inte GMusic officiellt sett till iOS men det finns tredjeparts-appar för det. Google har sagt att det ska komma eventuellt.