2013-08-18, 00:02
Medlem
Sitter och letar efter stora burkar med tobak och smaksater i stor burk till vattenpipor? Har suttit och letat runt, men hittar bara psar. Grna s jag kan bestlla ver internet s jag slipper ka runt halva landet och leta.
Citera
2013-08-18, 00:07
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x32laro
Sitter och letar efter stora burkar med tobak och smaksater i stor burk till vattenpipor? Har suttit och letat runt, men hittar bara psar. Grna s jag kan bestlla ver internet s jag slipper ka runt halva landet och leta.

Hur stor burk r det du sker? Kan du vara lite mer specifik?
Citera
2013-08-18, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Hur stor burk r det du sker? Kan du vara lite mer specifik?
Tnkt ver 100g, runt 150-200 kanske.
Citera
2013-08-18, 00:19
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x32laro
Tnkt ver 100g, runt 150-200 kanske.

http://www.vattenpipan.com/produkt.php?i=779

P den sidan verkar finnas en del i alla fall. Vet dock ej om det r bra att handla dr eller inte.
Citera
2013-08-18, 00:24
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
http://www.vattenpipan.com/produkt.php?i=779

P den sidan verkar finnas en del i alla fall. Vet dock ej om det r bra att handla dr eller inte.

Upptckte nu i efterhand att det var ett nikotinfritt alternativ... S gr det nr man googlar och sen postar resultatet utan att lsa innantill!

Men jag fortstter leta! Hittills har jag bara hittat vanlig tobak p stora burkar tyvrr...
Citera
2013-08-18, 00:41
Medlem
Citat:
Upptckte nu i efterhand att det var ett nikotinfritt alternativ... S gr det nr man googlar och sen postar resultatet utan att lsa innantill!

Men jag fortstter leta! Hittills har jag bara hittat vanlig tobak p stora burkar tyvrr...
Det var ju stenar ocks, det vill jag inte ha.. Ja leta vidare och hr av dig om du hittar ngot, ska ocks frska leta och se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in