Blir nog en resa till Amsterdam i sommar hade tänkt ta med en del benso som jag inte har recept på, kan hundar sniffa fram benso eller är det lugnt? En kompis påstod att man ska smörja in påsen med knarket i med hundblod så kommer dom inte känna igen knarklukten men då ska dom tydligen bete sej konstigt istället så snuten kan börja misstänka nåt.
Vilka droger brukar man kunna smita förbi knarkhundarna med?
Smart polare du har. Om det nu skulle fungera med hundblod, vart fan skulle du få tag i det? Köpa en hund och slakta eller? Smeta in knarket i hundblod är nog det sista jag skulle försöka med.
Nu sa jag ju aldrig att jag va seriös och skulle göra så, bara påpekade va han hade sagt, skulle man göra så tar man väl bara en spruta och fångar upp lite hundblod med.
Men det va inte frågan jag ville ha svar på, det jag undrade var vilka droger som hundarna inte brukar reagera på.
Skulle behöva veta om jag kan smuggla med lite benso t,ex
Blir nog en resa till Amsterdam i sommar hade tänkt ta med en del benso som jag inte har recept på, kan hundar sniffa fram benso eller är det lugnt? En kompis påstod att man ska smörja in påsen med knarket i med hundblod så kommer dom inte känna igen knarklukten men då ska dom tydligen bete sej konstigt istället så snuten kan börja misstänka nåt.
Vilka droger brukar man kunna smita förbi knarkhundarna med?
Såvitt jag vet så är lsd helt luktfritt. Sen tabletter har ja svårt o tro att hundarna har lärt sig reagera på, likaså svamp(men jag vet absolut inte).
Har hört nån stans att man kan lägga i knarket i en påse och lägga det i en kaffeburk och iomed att den lukten va starkare än drogerna skulle inte hunden märka nått.. vet dock inte om det e sant..
Har hört nån stans att man kan lägga i knarket i en påse och lägga det i en kaffeburk och iomed att den lukten va starkare än drogerna skulle inte hunden märka nått.. vet dock inte om det e sant..
Om en hund är tränad att hitta en särskild drog så hjälper det inte om du så stoppar den i en burk fotogen. Tyvärr.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!