• 1
  • 2
2005-06-22, 17:39
Medlem
Blir nog en resa till Amsterdam i sommar hade tänkt ta med en del benso som jag inte har recept på, kan hundar sniffa fram benso eller är det lugnt? En kompis påstod att man ska smörja in påsen med knarket i med hundblod så kommer dom inte känna igen knarklukten men då ska dom tydligen bete sej konstigt istället så snuten kan börja misstänka nåt.
Vilka droger brukar man kunna smita förbi knarkhundarna med?
Citera
2005-06-22, 17:42
Medlem
Shpongles avatar
Smart polare du har. Om det nu skulle fungera med hundblod, vart fan skulle du få tag i det? Köpa en hund och slakta eller? Smeta in knarket i hundblod är nog det sista jag skulle försöka med.
Citera
2005-06-22, 18:00
Medlem
Nu sa jag ju aldrig att jag va seriös och skulle göra så, bara påpekade va han hade sagt, skulle man göra så tar man väl bara en spruta och fångar upp lite hundblod med.
Men det va inte frågan jag ville ha svar på, det jag undrade var vilka droger som hundarna inte brukar reagera på.
Skulle behöva veta om jag kan smuggla med lite benso t,ex
Citera
2005-06-22, 20:03
Medlem
Betong_Taxens avatar
LSD är väl helt luktfritt ? har för mig att jag läst nånstans att hundar inte kan spåra det.

dedär med hundblod låter helt befängt. kan aldrig tänka mig att det funkar.
Citera
2005-06-22, 20:47
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The wise guy
Blir nog en resa till Amsterdam i sommar hade tänkt ta med en del benso som jag inte har recept på, kan hundar sniffa fram benso eller är det lugnt? En kompis påstod att man ska smörja in påsen med knarket i med hundblod så kommer dom inte känna igen knarklukten men då ska dom tydligen bete sej konstigt istället så snuten kan börja misstänka nåt.
Vilka droger brukar man kunna smita förbi knarkhundarna med?

Du kan pröva med hundurin
Lär ha motsatt verkan
Citera
2005-06-22, 20:56
Medlem
joddla35s avatar
EDIT: skulle skicka ett Pm men på något konstigt vänster kom jag hit.
Citera
2005-06-24, 10:00
Medlem
Lost dreamers avatar
*Hundkex lär vara ett säkert alternativ till haschmunchies
Citera
2005-06-24, 15:03
Medlem
Onerrs avatar
Såvitt jag vet så är lsd helt luktfritt. Sen tabletter har ja svårt o tro att hundarna har lärt sig reagera på, likaså svamp(men jag vet absolut inte).
Citera
2005-06-24, 16:00
Medlem
vagators avatar
Kör upp i det i röven så går du säker!
Citera
2005-06-24, 20:20
Medlem
Har hört nån stans att man kan lägga i knarket i en påse och lägga det i en kaffeburk och iomed att den lukten va starkare än drogerna skulle inte hunden märka nått.. vet dock inte om det e sant..
Citera
2005-06-24, 20:23
Medlem
Med tanke på hundars fantastiska luktsinne så lär det vara svårt att försöka dölja något i något annat.
Citera
2005-06-24, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Bengele
Har hört nån stans att man kan lägga i knarket i en påse och lägga det i en kaffeburk och iomed att den lukten va starkare än drogerna skulle inte hunden märka nått.. vet dock inte om det e sant..
Om en hund är tränad att hitta en särskild drog så hjälper det inte om du så stoppar den i en burk fotogen. Tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in