• 1
  • 2
2013-08-17, 17:03
Medlem
Hej!

Jag är sugen på att köpa mig en bra kopia på en hublot eller Audemars piguet klocka. Har surfat runt en del och hittat några sidor. Dock svårt att veta vilka som är seriösa säljare och vilka som bara luras. Någon här som kan ge tips på någon bra och seriös sida som säljer sådant. Gärna om någon själv beställt från dem och kan kommentera hur det var.
Tack!
Citera
2013-08-18, 10:34
Medlem
DeTomazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarzann
Hej!

Jag är sugen på att köpa mig en bra kopia på en hublot eller Audemars piguet klocka. Har surfat runt en del och hittat några sidor. Dock svårt att veta vilka som är seriösa säljare och vilka som bara luras. Någon här som kan ge tips på någon bra och seriös sida som säljer sådant. Gärna om någon själv beställt från dem och kan kommentera hur det var.
Tack!

Jag har handlat på ttw888.com ett flertal gånger. Har alltid funkat bra, köpt både AP och Hublot, Rolex,
Panerai, Breitling....har de flesta kvar, sålt en del vidare till polare. Senaste gången jag handlade så fastnade paketet i tullen Arlanda, de ville veta innehåll..jag skrev "2st klockor"', ett par dagar senare kom mitt paket, fick lösa ut det på Posten för 800:-. Men detta har dock aldrig hänt förut. Har bl.a en Breitling Chronomat som jag köpte på denna sida för 4år sedan, ff i kanonskick/går perfekt. Kan rekomendera denna sida, mina klockor har legat i intervallet 200-300USD.
Citera
2013-08-18, 10:45
Medlem
DeTomazzos avatar
http://www.ttw888.com/index.php?main...fb4da0dfe5d77e

Köpte denna i våras(+en Breitling till tanten..)...suverän finish, bra pris...=helnöjd
Citera
2013-08-18, 11:45
Medlem
Ok! De ligger dock lite väl högt i pris för kopior tycker jag. Kikade lite på hublot nyss och många klockor ligger runt 400-500 dollar och uppåt. Andra sidor tycks ta halva den summan för liknande klockor. Använder de sig av någon betalsäkerhet? Typ liknande payson eller paypal?
Citera
2013-08-18, 17:01
Medlem
Fittsparks avatar
Varför inte kolla på repgeek eller rwg?
Det är ju sidor för replicaentusiaster.
Citera
2013-08-19, 04:43
Medlem
Ok ska kolla de där forumen. Tack för tipsen. Någon som vet något om denna sida då www.inwatchsale.com. De tycks ha billiga priser men undrar om det är en seriös sida eller ej. Någon som handlat där förr?
Citera
2013-09-11, 23:07
Medlem
svensvenglenns avatar
eller köp en äkta.... de som inte begriper sig på klockor, kommer ändå inte impas av din klocka... och de som begriper sig på klockor, kommer se att den är fejk.... så det är lite utav en loose loose situation att köpa en fejk AP
Citera
2013-09-14, 14:33
Medlem
edge22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarzann
Ok! De ligger dock lite väl högt i pris för kopior tycker jag. Kikade lite på hublot nyss och många klockor ligger runt 400-500 dollar och uppåt. Andra sidor tycks ta halva den summan för liknande klockor. Använder de sig av någon betalsäkerhet? Typ liknande payson eller paypal?

Först frågar du efter replica klockor i bra kvalité och sedan tycker du att det du får i förslag är för dyrt?

Även med replica klockor gäller det - du får vad du betalar för.
Självklart kan du köpa en AP eller en Rolex för 90$ men då är det också skit och du riskerar att få en snygg klocka som inte funkar.

Som en Fittspark skrev, gå in på t.ex. RWG och läs på, det finns hur mycket bra information som helst kring detta.
Citera
2013-10-21, 21:34
Medlem
replikaklockor.com finns ju också!
Citera
2013-10-22, 07:41
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassenasse
replikaklockor.com finns ju också!
...som tar överpris för sämsta tänkbara skitkopiorna ja.
Citera
2013-11-05, 23:46
Medlem
phunk808s avatar
vill du ha en BRA replika så måste du casha en slant...

ttw888.com har bra grejer och funkar klockrent att köpa ifrån...

Jag har köpt både billiga och dyra repliker.... och skillnaden är ENORM!!!
Citera
2013-11-05, 23:47
Medlem
phunk808s avatar
eft tips att gå in på http://www.replica-watch.info/vb/ och läsa på en del...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in