• 1
  • 2
2013-08-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9204moki
Okej, men jag råder dig att avhjälpa andra problem innan du tar tag i tjejen! Det är nog ingen bra lösning att kasta sig in i ett förhållande ens om inte mår bra själv och det är viktigaste, och inte att du har en statuspryl som du kan gå runt och bära på. Det kommer du inse själv en dag när du vet att det inte är den första snabba och snyggaste bruden man ska bli ihop med!

just nu har jag inte haft kontakt med henne på någon vecka. det är hon själv som har smsat mig. och jag gav tillbaka till henne. så som hon ljög för mig innan. jag sa till henne att mina nummer från mobilen hade försvunnit. så frågade jag vem du är. så lekte hon någon annan, och jag visste att det va hon. hon fortsatte leka med mig. så tog jag beslutet och skrev säger du inte vem du är så kommer jag inte svara mer. sen dess har hon inte smsat mig. jag vill bara glömma henne nu. har hon börjat ljuga mot mig innan så är det nog inte värt och chansa på förhållande med henne. men har ändå känslor kvar för henne och det är otroligt jobbigt och må piss över detta...
Citera
2013-08-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sstar2
det är ju punkt.

Citat:

lite kort beskrivning,
för några månader sen så träffade jag en tjej, och vi blev på G med varandra. och vi var nästan varje dag. hon och jag gillade varandra väldigt mycket. hon brydde sig mycket om mig och jag om henne.

...
Citera
2013-08-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodonten1337
...

ja det är ju punkt....
Citera
2013-08-17, 17:09
Medlem
Citat:
just nu har jag inte haft kontakt med henne på någon vecka. det är hon själv som har smsat mig. och jag gav tillbaka till henne. så som hon ljög för mig innan. jag sa till henne att mina nummer från mobilen hade försvunnit. så frågade jag vem du är. så lekte hon någon annan, och jag visste att det va hon. hon fortsatte leka med mig. så tog jag beslutet och skrev säger du inte vem du är så kommer jag inte svara mer. sen dess har hon inte smsat mig. jag vill bara glömma henne nu. har hon börjat ljuga mot mig innan så är det nog inte värt och chansa på förhållande med henne. men har ändå känslor kvar för henne och det är otroligt jobbigt och må piss över detta...

Framförallt lägg av med allt funderande och gör det som är rationellt riktigt!
Citera
2013-08-17, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mastodonten1337
...

skaffa ett liv?
Citera
2013-08-18, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9204moki
Framförallt lägg av med allt funderande och gör det som är rationellt riktigt!

det går bra när jag sitter vid datorn och snackar med folk på internet. då tänker jag inte ens på henne. men så fort jag lägger mig i sängen, eller inte har något och göra. så kommer fantasier, känslor, tårrar, och det är jobbigt... försöker hålla mig sysselsatt med något. sitter vid datorn och det känns bra. men hur ska jag göra om jag nu är tvungen och gå ut? tänk om jag ser henne ute eller om hon ser mig och så vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in