2013-08-26, 00:27
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Ser inte någon på hans vänlista som direkt verkar vara något uppenbart att hetsa upp sig över.
Berätta?

Du har din uppfattning....och jag har min. Nog så. Varför hänga ut enskilda personer bara för att stilla din nyfikenhet? Det bidrar inte jag till.

OnT: Hoppas verkligen detta slutar väl för både grabben o hans nära.
Citera
2013-08-27, 01:22
Medlem
techno_the_kings avatar
Säkra källor säger att han umgicks med pundare och kriminella, går även rykten om att någon har knäppt han. Syrrans särbo umgicks med han, se om man kan få fram någon mer info där.
Citera
2013-08-27, 22:11
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
Du har din uppfattning....och jag har min. Nog så. Varför hänga ut enskilda personer bara för att stilla din nyfikenhet? Det bidrar inte jag till.

OnT: Hoppas verkligen detta slutar väl för både grabben o hans nära.

Nyfiken på din uppfattning
Citera
2013-08-28, 12:43
Medlem
Quarrels avatar
NLT: Inga resultat i sökandet efter [GH]
Citat:
Enligt [GH:s] familj, som närmast består av flickvän och liten son i Lidköping, är det oförklarligt att han inte hört av sig. Närstående har vänt sig till media både lokalt och på riksplanet med hans fotografi och personuppgifter, i förhoppning om att få in tips.
Citera
2013-08-28, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
NLT: Inga resultat i sökandet efter [GH]

Det sågs flera polisbilar cirkulera i Lidköping igår. En var uppmärkt med Hundpatrull.
De stod stundtals parkerade utanför bostadshus.
Citera
2013-08-28, 18:35
Medlem
piassavas avatar
Det blir tydligen skallgång på torsdag, så jag antar att något konkret tips har kommit in. Från MPS FB:

LIDKÖPING SKALLGÅNG: Hjälp oss hitta 20-årige Gabriel!
Den senaste gången som någon tror sig ha sett Gabriel var den 14 augusti 2013. Sedan dess har ingen hört ett ord från honom.

När: torsdag 29/8.

Tid: kl 18:00

Samlingsplats: Lidköping, De la Gardiegymnasiet, parkering finns utmed Silverskjöldsgatan på skolans gymnastikparkering.
Citera
2013-08-30, 09:21
Medlem
Zizzla163s avatar
Ingenting framgick av söket igår. Inget nytt som kommit fram sedan dag 2 av hans försvinnande.
Poliserna med hundar berodde nog på narkotika tillslag som jag hörde hade varit på ett par ställen igår men inte helt säker.

Mycke rykten går ju.. =(
Citera
2013-08-30, 09:24
Medlem
Quarrels avatar
NLT: 150 letade efter G*briel
Citat:
Vid 21-tiden avslutades arbetet utan att några spår upptäckts.
— Vi har sökt igenom en större yta än vi fått tilldelat oss, 1 200 x 900 meter. Vi får se om det blir en fortsättning senare, uppgav [MN].
Citera
2013-08-30, 18:48
Medlem
Säkra källor säger att han umgicks med pundare och kriminella, går även rykten om att någon har knäppt han. Syrrans särbo umgicks med han, se om man kan få fram någon mer info där.

det har jag hört med men hoppas verkligen att det inte är så
Citera
2013-08-31, 03:41
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lise.h

det har jag hört med men hoppas verkligen att det inte är så
Hoppas verkligen det inte är vad ryktena säger och istället vi tror på något bättre.

G*abriel H*olmdhal? kan han ha kopplingar till Mariestad, töreboda,götene,skara?
Citera
2013-08-31, 03:47
Medlem
Zizzla163s avatar
Familjen är från götene väl?
Citera
2013-08-31, 04:04
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Familjen är från götene väl?
Stämmer det? kan flera läsare bekräfta detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in