2013-08-19, 18:41
Medlem
Zizzla163s avatar
Så fruktansvärt detta.
Önska man kunde göra något, den lilla infon jag hört pratas om har jag meddelat hans anhöriga. Kan inte i min vildaste fantasi sätta mig in i familjens känsla av maktlöshet..
Jag hade velat söka igenom varenda lägenhet i hela stan
Citera
2013-08-19, 20:02
Medlem
någon som vet vad som händer ?

väldigt tyst ...står väl inte ens om det i nlt va ? (lokalblaskan)
Citera
2013-08-19, 22:54
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottsorken
någon som vet vad som händer ?

väldigt tyst ...står väl inte ens om det i nlt va ? (lokalblaskan)

Verkar inte som någon vet eller hört något..
Citera
2013-08-19, 23:20
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Gabriel bodde ifrån grund på behandling men väntade nu på överklagan och hadde då regulär kontakt med sin sons mamma i Lidköping. Då G föll tillbaka till de sämre kretsarna valde därav mamman att inte låta honom vara så mycket hemma hos henne vilket ledde till att han bodde hos vänner i Lidköping på Nonsensgatan ( tror ja den heter ) samt Stakegatan.
Han arbetade heller inte utan var lite "lösdriven".

Han uppgavs även burit svart tröja vid försvinnandet då han lånat ut den vita till en vän t honom , han bodde tillfället borta vid stakegatan mån till tis och därefter borta vid drömstan / hjärtbergs någonstans.

Det finns även information om att han skall mött en eller fler emellan LIDL och Netto i Lidköping, bland dungar och elverket där. Har ni sett något konstigt där?

All information vore tacksam, vet ej vad man ska gå på så allt är viktigt
Det vore intressant att få höra var dina uppgifter kommer ifrån då kläderna ej stämmer baserat på de uppgifter jag har fått fram av anhöriga?

Att det inte står något i den lokala tidningen än är inte konstigt, anmälan är färsk, poliserna som jobbade med det i helgen (då tidningen inte jobbar) har på morgonen idag lämnat över till de som jobbar vardag.
Citera
2013-08-21, 00:27
Medlem
Fortfarande ingen som varken hört eller sett någonting..?
Citera
2013-08-21, 01:20
Medlem
Zizzla163s avatar
Inte ett knyst tyvärr =(( alla man frågar verkar lika undrande.. Ryktet sa han hade sagt att han lånade någons lägenhet?? Kan inte polisen söka efter vilken mast mobilen ger signaler till??
Citera
2013-08-23, 18:12
Medlem
Quarrels avatar
Sveriges Radio Skaraborg: G*briel, 20 år, försvunnen sedan nio dagar
Citat:
– Vi får in en del tips från personer som tror sig ha sett honom, men än så länge har det inte gett något konkret. Vi är tacksamma för den hjälp som vi kan få från t ex Missing People, men någon sökinsats är inte aktuell. Vi har inget specifikt område att leta i.
Citera
2013-08-24, 08:28
Medlem
missmarmelad6s avatar
Nu skriver GT om det.

http://www.expressen.se/gt/gabriel-har-aldrig-varit-forsvunnen/
Citera
2013-08-24, 10:19
Medlem
stickan888s avatar
Missing people behöver konkreta tips!

http://www.expressen.se/gt/missing-people-redo-att-soka-efter-gabriel/
Citera
2013-08-24, 13:04
Medlem
gadden666s avatar
Rätt fascinerande att tystnaden verkar vara total kring hans person. Undrar varför?

Kanske han har en anledning att hålla sig osynlig? Han vänlista på FB visar ju en del figurer som man kanske bör hålla sig på avstånd ifrån....om man ev söker ett liv i lugn o ro...

Min tes just nu är att han sitter o trycker hos nån och vill vara Gabriel Osy*lig.....
Citera
2013-08-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
Rätt fascinerande att tystnaden verkar vara total kring hans person. Undrar varför?

Kanske han har en anledning att hålla sig osynlig? Han vänlista på FB visar ju en del figurer som man kanske bör hålla sig på avstånd ifrån....om man ev söker ett liv i lugn o ro...;)

Min tes just nu är att han sitter o trycker hos nån och vill vara Gabriel Osy*lig.....

Ser inte någon på hans vänlista som direkt verkar vara något uppenbart att hetsa upp sig över.
Berätta?
Citera
2013-08-25, 22:34
Medlem
Quarrels avatar
En fågel viskade precis att G hade skumraskaffärer ihop med GM i den här tråden, M*rtin E*m (al) 24-åring knivmördad i Lidköping (15/5). Om jag har räknat rätt blev han utsläppt i mitten på maj i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in