2014-07-21, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av romano-bruno
och en sak till jag är fullt medveten om att sidan handlar om min son
och bryr mig inte om att ni skriver om mig
men jag blir irriterad då ni går på oskyldiga kvinnor och barn som inte har med saken att göra
de var väl inte med

Hej Bruno!

Hur ser du på att bonnen blivit utsatt för övergrepp i sin ungdom, snopp i stjärten?
Kan de va det som gjort att det gått åt helvete för pojken?
För det har det ju uppenbarligen gjort

Känner du dig inte misslyckad med att ha avlat fram detta missfoster?
Han har ju inte bidragit med något i detta samhälle förutom en jävla massa kostnader.
Tror du att svenska folket tycker att man placerat honom på rätt ställe?
Själv tycker jag att de känns skönt att detta missfoster inte vistats ute bland vanligt folk..
Citera
2014-07-21, 21:27
Medlem
romano-brunos avatar
för det första har min son aldrig fått någon snopp i stjärten
men det har väl du säkerligen fått och även de luffarna som sprider ett falskt rykte
som detta .
om ni ska skriva skit och smuts kasta någon så sprid sådant som är sant era råttor
och för det andra är han ingen bonde
för i ordets bemärkelse så är du en fullblods bonde
tack för ordet mvh bruno holmdahl
Citera
2014-07-21, 21:36
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
men det har väl du säkerligen fått och även de luffarna som sprider ett falskt rykte
som detta .
om ni ska skriva skit och smuts kasta någon så sprid sådant som är sant era råttor
Efter att ha läst FUP så håller jag med dig, man behöver verkligen inte ljuga eller fantisera om HH ... En dubbelmördare och definitivt ingen bonde. Bönder är vanligen hederligt folk .. din son kan man dock inte säga något gott om..

Hoppas idioten som blivit tillsammans med honom igen tar sig samman och avslutar det förhållandet - för barnets skull om inte annat.
Citera
2014-07-21, 23:24
Medlem
Superkissekattens avatar
Undrar vad för något snusk Henrik pratade med sin lilla kusin om neråt landet som polisen i förhöret inte tyckte att dom skulle gå in närmare på.
Citera
2014-07-22, 15:32
Medlem
BaraMigSjalvs avatar
Den här tråden borde tagits bort för längesedan!!
Det som har hänt har hänt och kan inte göras ogjort, nu sker bara smutskastning på familjen och deras nära och kära och det är fruktansvärt, det finns ingen som mår bra utav det som skett...

Men ni puckade bonnjävlar som sitter på era feta arslen och tror ni har fakta bara för att ni läst FUP, vakna upp för helvete och tänk efter vad ni gör genom att döma och gotta er i andras olycka när ni skriver er dynga här på FB!!

Det skadar så många av dom som måste fortsätta leva med det här resten av sina liv, men det förstår väl inte ni era empati befriade idioter!

Så för helvete, knip igen truten och skaffa er en hobby som inte innefattar massa skvaller om familjen H..

Jag tycker synd om er ni ensamma och tragiska människor, som för att själva kunna få må bra, plåga andra med er inskränkta dynga till skrift!

Jag ber er att hålla käften och fara åt helvete!!
Citera
2014-07-22, 16:03
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraMigSjalv
Det som har hänt har hänt och kan inte göras ogjort, nu sker bara smutskastning på familjen och deras nära och kära och det är fruktansvärt, det finns ingen som mår bra utav det som skett...

Men ni puckade bonnjävlar som sitter på era feta arslen och tror ni har fakta bara för att ni läst FUP, vakna upp för helvete och tänk efter vad ni gör genom att döma och gotta er i andras olycka när ni skriver er dynga här på FB!!

Det skadar så många av dom som måste fortsätta leva med det här resten av sina liv, men det förstår väl inte ni era empati befriade idioter!

Så för helvete, knip igen truten och skaffa er en hobby som inte innefattar massa skvaller om familjen H..

Jag tycker synd om er ni ensamma och tragiska människor, som för att själva kunna få må bra, plåga andra med er inskränkta dynga till skrift!

Buhuhuhuuu!
Hoppas offerkoftan värmer
Citera
2014-07-22, 16:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraMigSjalv

Tråden kommer inte att tas bort - eftersom man inte plockar bort trådar på Flashback.

Och gällande FUP är det ju i den och i åklagarens gärningsbeskrivning man kan få en uppfattning om sanningen ... HH fortsätter ju ljuga för att få andra att gå på "självförsvar" ...

Dessutom komiskt att du pratar om "empatilösa" i ett inlägg om HH ... Där kan man ju snacka om empatilös jävel.
Citera
2014-07-22, 18:06
Medlem
Är det alltså inte kvinnan som var gravid när Gabriel avled som nu är tillsammans med HH. Utan någon HH har ett äldre barn med??
Citera
2014-07-22, 19:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Är det alltså inte kvinnan som var gravid när Gabriel avled som nu är tillsammans med HH. Utan någon HH har ett äldre barn med??
Ja, J är tydligen utbytt mot L.
Citera
2014-07-22, 19:02
Bannlyst
Citat:
som detta .

Bruno du går från klarhet till klarhet.
Grabben är ju helt värdelös.
Har du bett Gabriels familj ( din kusin) om ursäkt för din sons bravader samt förskjutit honom?
Eller tycker du att detta var bra agerat av Henrik Holmdahl?

En sak till, kommer du ge dig på Kangas nu när Jane förskjutit Henrik Homdahl?
Citera
2014-07-22, 20:36
Medlem
romano-brunos avatar
nä jag har inte bett någon om ursäkt eftersom jag inte har gjort något själv
och jag bryr mig inte heller vem j är tillsammans med hon bestämmer själv over sitt liv
varför skulle jag lägga mig i det
när jag är glad att han är tillsammans med l
Citera
2014-07-22, 21:02
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
nä jag har inte bett någon om ursäkt eftersom jag inte har gjort något själv
och jag bryr mig inte heller vem j är tillsammans med hon bestämmer själv over sitt liv
varför skulle jag lägga mig i det
när jag är glad att han är tillsammans med l
Det är inte särskilt snällt resonerat vare sig mot L eller barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in