2013-08-17, 07:51
Medlem
Olikasakers avatar
På min Iphone 4 med senaste operativsystem loggar min mail, webbaserade Outlock (tidigare kallat hotmail) ut, vilket gör att jag måste logga in på nytt varje gång. Tidigare har jag alltid kommit direkt till inkorgen.

Hur åtgärda detta?
Citera
2013-08-17, 08:53
Medlem
Senapskorns avatar
Kort svar: jag vet inte.

Bättre svar: Lägg in ditt Hotmail/Outlook-konto till den inbyggda Mail-klienten så får du notiser direkt när det kommer nya mail, samt att du då kan få synk med Outlook kalender och adressbok också.
Citera
2013-08-17, 18:30
Medlem
Olikasakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senapskorn
Kort svar: jag vet inte.

Bättre svar: Lägg in ditt Hotmail/Outlook-konto till den inbyggda Mail-klienten så får du notiser direkt när det kommer nya mail, samt att du då kan få synk med Outlook kalender och adressbok också.

Tack, men jag har jobbmailen i mail-klienten och vill inte blanda den med vanliga mail. Vill att det bara plingar i mobben då det är jobbrelaterat.
Citera
2013-08-17, 18:52
Medlem
Senapskorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olikasaker
Vill att det bara plingar i mobben då det är jobbrelaterat.

Det ställer du in i inställningar för notiser separat för varje mailkonto, olika pling eller inga pling alls, brickor eller inga brickor, etc...

Men du får väl fortsätta då och logga in med webläsaren separat för att läsa dina "vanliga" mail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in