Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2021-01-07, 22:25
Medlem
Hej FB, har sökt intensivt men inte hittat något.

Har fått tag på Armodafinil (Nuvigil 150mg) från Teva. Hur bör jag ta dessa, skall jag cykla det i vändor för att inte bygga upp tolerans eller kan man ta det varje dag?

Vad rekommenderar ni för dos?
Citera
2022-03-27, 12:04
Medlem
KneKhis avatar
Av denna länk att tyda verkar armodafinil vara narkotikaklassat?

https://www.lakemedelsverket.se/sv/sok-lakemedelsfakta/substans?id=SFX78QFPVUDAMSRV
Citera
2022-04-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Av denna länk att tyda verkar armodafinil vara narkotikaklassat?

https://www.lakemedelsverket.se/sv/sok-lakemedelsfakta/substans?id=SFX78QFPVUDAMSRV

Det är skumt. Finilstimensen är inte missbruksvänliga och används främst för fokus väl, utifrån det jag läst ger dem inga riktiga rus men ett medelstarkt uppiggande verkan. Varför klassar dem det som narkotika?
Citera
2025-09-10, 09:20
Medlem
Modafinil och Armodafinil = narkotikaklassat I Sverige. Jävla larv.

Modafinil funkar bra, kan tas långsiktigt.
Jag körde 100mg i princip dagligen när jag pluggade under 1,5 år.

Armodafinil har jag testat, det hade starkare effekt, satt i längre, men är ganska svårt att få tag i tror jag.

Adrafinil är såvitt jag vet inte narkotikaklassat, så vill man minska risken försök hitta det.
Dock mindre effektivt eftersom det omvandlas till Modafinil i levern, så kräver större dos och förmodligen dumt att ta alltför länge utan paus.
Och tror det är rätt svårt att hitta i Sverige?
Citera
2025-11-02, 19:31
Medlem
Dumbledwarfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Modafinil och Armodafinil = narkotikaklassat I Sverige. Jävla larv.

Modafinil funkar bra, kan tas långsiktigt.
Jag körde 100mg i princip dagligen när jag pluggade under 1,5 år.

Armodafinil har jag testat, det hade starkare effekt, satt i längre, men är ganska svårt att få tag i tror jag.

Adrafinil är såvitt jag vet inte narkotikaklassat, så vill man minska risken försök hitta det.
Dock mindre effektivt eftersom det omvandlas till Modafinil i levern, så kräver större dos och förmodligen dumt att ta alltför länge utan paus.
Och tror det är rätt svårt att hitta i Sverige?
Modafinil var en ganska konstig substans tyckte jag.
Det var dock roligare att arbeta på mitt student industrijobb. Men jag kunde få random erektioner under byxorna som jag vet några såg.
Skulle varit kul att testa originalet Provigil, men jag fick bara tag i indiska.
Senast redigerad av Dumbledwarf 2025-11-02 kl. 19:35.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in