• 1
  • 2
2005-06-22, 14:10
Medlem
no1arves avatar
Hallå! Jag håller för tilfället på att pissa för att behålla körkortet men allt jag kan tänka på är att få knarka igen.

Så jag funderar på att köpa upp mig på en massa dråger, ta semester om 6 mån (när jag får tillbaka kortet) och bara knarka så mycket jag kan!

Jag har bara provat tjack, Rök-heroin, canabis tidigare förutom olika läkemedel då..
Frågan jag söker svar på är Vilka droger jag ska köpa (hur länge håller dom att spara) Jag hade tänkt köpa E, svamp och LSD, tjack, gräs, kola. tradolan och lustgas.. kanske behöver jag lugnande tabletter också? Kom med förslag!

Antar att alla har sett fear and loathing in lasvegas!? Sugen på att göra något liknande.
Citera
2005-06-22, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no1arve
Hallå! Jag håller för tilfället på att pissa för att behålla körkortet men allt jag kan tänka på är att få knarka igen.

Så jag funderar på att köpa upp mig på en massa dråger, ta semester om 6 mån (när jag får tillbaka kortet) och bara knarka så mycket jag kan!

Jag har bara provat tjack, Rök-heroin, canabis tidigare förutom olika läkemedel då..
Frågan jag söker svar på är Vilka droger jag ska köpa (hur länge håller dom att spara) Jag hade tänkt köpa E, svamp och LSD, tjack, gräs, kola. tradolan och lustgas.. kanske behöver jag lugnande tabletter också? Kom med förslag!

Antar att alla har sett fear and loathing in lasvegas!? Sugen på att göra något liknande.

Det där kommer inte sluta lyckligt...
Citera
2005-06-22, 14:37
Medlem
jag har haft samma tanke, har påbörjat en samling ett par gånger, lixom köpt in allt jag gillat när det fanns inne
Dock så var mitt problem att det alltid tog slut innan jag kunde påbörja mitt "race"

Det du måste handla är givetvis benz, så du kan landa efter uppåtdrogerna.
Mitt förslag är:
Iktorivil (klonazepam), oerhört sköna
FM1 (flunitrazepam), underbara att landa på efter tjacket
Temesta (lorazepam), sover som en gud

Sen skulle jag satsa lite mer på opiater, kanske för att jag är för de. Men man måste ju variera sig
där skulle jag satsa på:
Subutex (eller sweet lady H )
Dolcontin

vidare så är inte GBL/GHB helt fel, fast var försiktig där överdosa är för lätt :S

Sen mängder av finfint gräs, White Widdow, Chronic och dylikt.

Lycka till
Citera
2005-06-22, 20:04
Medlem
KillYourGods avatar
Jag rekommenderar 2C-B, DXM, MDA, DMT. Ska se om jag kommer på något mera senare....
Citera
2005-06-22, 21:12
Bannlyst
Vad skulle jag ta jo lite tradolan för att speeda dagen med och sen dolkar eller sub IV på kvällen "ev H" och avslutningsvis psilocybin!!
kanske nått benzo efter den trevliga resan men inte nödvändigtvis!!

kanske så här
ta svamp cirka 8 på kvällen o trippa fram till 24-01.00 och sen sova skönt med lite zopiklon + mogadon eller flunitra
vakna på förmiddagen lagom dränkt men utvilad, dra isig några traddar och fylla på men inte på dom närmaste timmarna innan 20.00 då de tyngre opiaterna skall skjutas kanske ihop med lite benzo ifall du har vanan inne, men inget jag rekommenderar!!

Så skulle en bra helg se ut,, kanske inte för sjuk men ganska skön ändå!
MVH Johan
Citera
2005-06-22, 21:23
Medlem
Porrpojkes avatar
Min drömsemester med knark 2 veckor: 5 dollisar(100mg:are), 10 gram tjack, 10 E'n, 10 gram afgahn, 3 gram Hawaiian...30 pack blå valar...skulle vara en drömsemester utöver det vanliga...må som en gud...allt utom rökat o svampen skulle gå in IV...
Citera
2005-06-22, 21:51
Medlem
Evolution!s avatar
He he... Det låter verkligen som en skitkul idé !

Dessvärre har jag något riktigt jävla tråkigt att berätta för dig!
En polare till mig åkte på ett halvårs piss (han torskade med CB i kroppen)
precis som du (och jag).
När han var klar (han var ren hela tiden) tog det c:a 3 månader så fick han ett s.k. överraskningsbrev ifrån länstyrelsen där dom krävde att han gick ett år till!!!!
Så han pissade totalt ett och ett halvt jävla år innan han blev klar!

Så ta inte ut segern i förskott....
Jag vet att det är helt jävla förjävligt, men hellre att du får höra det nu än att du ska få en fet chock om 9 månader.

Peace!
Citera
2005-06-22, 22:08
Bannlyst
Vill bara säga hur en drömhelg hadde sett ut för mig!!

Fredag kväll börjar jag!!
50mg Morfin Bioglan IV + 3h 100 ug fentanyl IV + 1.5h 100 ug sufentanil IV
sover sen sött till förmiddagen
kl 15.00 vaknar jag och skjuter imig en 0.1 riktigt bra vitt + 4h 4-6mg hydromorfan IV!!
Detta skulle jag vilja köra på!!
Vilken skön helg det skulle bli!!
MVH Johan
Citera
2005-06-22, 23:02
Medlem
no1arves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
He he... Det låter verkligen som en skitkul idé !

Dessvärre har jag något riktigt jävla tråkigt att berätta för dig!
En polare till mig åkte på ett halvårs piss (han torskade med CB i kroppen)
precis som du (och jag).
När han var klar (han var ren hela tiden) tog det c:a 3 månader så fick han ett s.k. överraskningsbrev ifrån länstyrelsen där dom krävde att han gick ett år till!!!!
Så han pissade totalt ett och ett halvt jävla år innan han blev klar!

Så ta inte ut segern i förskott....
Jag vet att det är helt jävla förjävligt, men hellre att du får höra det nu än att du ska få en fet chock om 9 månader.

Peace!

Ja, förjävligt.. jag har hört liknande berättelser. men jag går till en privatläkare, hoppas han skriver ett brev till länstyrelsen när jag e klar, så dom slutar jaga mig.. vanligtvis rekomenderar läkarna att länstyrelsen ska göra så, typ praxis. Men om läkarna skriver dit och yrkar på att det inte behövs så gör dom inte det. Så jag håller på med lite övertalning..

håll tummarna för mig!
Citera
2005-06-22, 23:11
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
Vill bara säga hur en drömhelg hadde sett ut för mig!!

Fredag kväll börjar jag!!
50mg Morfin Bioglan IV + 3h 100 ug fentanyl IV + 1.5h 100 ug sufentanil IV
sover sen sött till förmiddagen
kl 15.00 vaknar jag och skjuter imig en 0.1 riktigt bra vitt + 4h 4-6mg hydromorfan IV!!
Detta skulle jag vilja köra på!!
Vilken skön helg det skulle bli!!
MVH Johan

Låter inte helt fel det..
100mcg IV står över min tolerans för tilfället, så jag skulle antagligen
OD'a om jag avfyrade en firre med 100mikrogram Fentanyl..
Fentanyler är intressanta, sufentanil ska vara väldigt kortvarigt men
väldigt sederande, används ju i samband med operationer, så nodda lär man inte ha några problem att göra!

Jag skulle lägga in några doser Alprazolam & Flunitrazepam under
dagen också, inga överdrivna mängder .
Citera
2005-06-22, 23:16
Medlem
TomiXs avatar
Är inte sufentanil mer potent än fentanyl?

Äh, själv kör man ju med carfentanil! (Skämt o sido )
Citera
2005-06-22, 23:24
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Är inte sufentanil mer potent än fentanyl?

Äh, själv kör man ju med carfentanil! (Skämt o sido )
Heh, Carfentanil ska vara toxiskt för människan, antagligen för
att den är så djävla potent.. uppåt tio 10 000X potentare än morfin
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här