2014-01-29, 16:24
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Igår när jag spelade så var det en spelare som stod och blinkade mellan att vara synlig och osynlig. Bilen han satte sig i blinkade på samma sätt.
Gick inte att döda honom heller. Vad var detta?

Spawnprotection exploit.

När man spawnar blinkar man för att man ska ha en chans att undvika att bli nedskjuten direkt. Jag tror att folk har kommit på hur man utnyttjar detta och behåller det hela tiden.
Citera
2014-01-29, 19:28
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ja. Varför skulle jag ljuga om en sådan sak?
Jag har själv gjort det.

Du måste bli av med försäkringen på bilen. Och därför måste du se till att ha ett fullt garage så att du kan ersätta rh8ans plats med en annan bil.
Annars kan du inte sälja den.

Fungerade en gång! Fick 27k nånting. Nästa gång (ett dygn efter i GTA-tid), var bilen borta när jag hade ersatt den med en annan i garaget, den stod ej utanför och väntade på mig
Citera
2014-01-29, 19:56
Medlem
DAGGER-5s avatar
Någon som har lust att ge en liten uppdate på vad som hänt med spelet om man inte spelat online sen det kom ut? ska köpa tillbaka spelet i morgon och undrar om dom fixat fler uppdrag och sånt?
Citera
2014-01-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Spawnprotection exploit.

När man spawnar blinkar man för att man ska ha en chans att undvika att bli nedskjuten direkt. Jag tror att folk har kommit på hur man utnyttjar detta och behåller det hela tiden.
När du skriver det, just precis denna blinkning jag menar fast hela tiden.
Man undrar hur det går till att förbli så.
Citera
2014-01-29, 22:30
Medlem
Vad gör ni som spelar online?
Finns det någonting som är roligare än bilrace?
Citera
2014-01-29, 23:54
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Startar spelet, öppnar en lobby, väntar på att ingen kommer i 10 minuter och stänger sedan av.
Citera
2014-01-30, 11:42
Medlem
Wertyms avatar
Citat:

Jag säljer en bil en gång per 48 minuter. När jag är i free roam alltså.

För det mesta så grindar jag missions som betalar bra rp och cash. Det blir många hundratusen per dag när jag spelar mycket, och då går man upp i level också.

Sen gillar jag att mörda folk i free roam Både npc's och andra spelare.

Race gillar jag inte så mycket faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Startar spelet, öppnar en lobby, väntar på att ingen kommer i 10 minuter och stänger sedan av.

Du kan ju prova att joina någon annans lobby. Om ingen joinar när du har en vanlig lobby öppen så beror det antagligen på ditt internet och inte på att ingen spelar.

Jag kan tex inte host:a saker särskilt länge innan alla blir utslängda. Pga min uppkoppling.
Citera
2014-01-30, 12:37
Medlem
Citat:

Nej! Race är det enda som gäller, race, race, race och så lite mer race!
När jag är i free-roam så kör jag impromptu race eller är parkerad inne på LSC.
Och om ingen vill köra race med mig försöker jag slå mina egna tider på banor jag tycker om.

Det händer dock ibland att jag gör något mission med crewet för att ingen är rolig(bra) nog att utmana mig på race. Pekar på dig Knimme.
Citera
2014-01-30, 16:43
Medlem
Är det fler än jag som ofta disconnectas och åker ut i singelplayer numer. Igår åkte jag ur efter varje missionsession i stort sett.
Har Telia internet.
Citera
2014-01-30, 17:30
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Du kan ju prova att joina någon annans lobby. Om ingen joinar när du har en vanlig lobby öppen så beror det antagligen på ditt internet och inte på att ingen spelar.

Jag kan tex inte host:a saker särskilt länge innan alla blir utslängda. Pga min uppkoppling.
Joinar jag en lobby så händer samma sak. En snubbe väntar antingen på fler och sedan tröttnar eller så spelar han inte.
Jag spelar även alltid i fulla servrar så jag tror inte internet är problemet.
Folk kommer ju även när det är survival och race men det är ju minst sagt lagom uttjatat.
Citera
2014-01-30, 20:50
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moggelito76
Är det fler än jag som ofta disconnectas och åker ut i singelplayer numer. Igår åkte jag ur efter varje missionsession i stort sett.
Har Telia internet.

Du är inte ensam om att ha problem med Telia.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Joinar jag en lobby så händer samma sak. En snubbe väntar antingen på fler och sedan tröttnar eller så spelar han inte.
Jag spelar även alltid i fulla servrar så jag tror inte internet är problemet.
Folk kommer ju även när det är survival och race men det är ju minst sagt lagom uttjatat.

Okej, jag trodde att du hamnade i sessions utan spelare. Ja det kanske är få som spelar uppdrag, men det är enklare att bara köra med folk från friendlist.

Undrar varför folk grindar Boneyard när man kan köra missions... Spelade nyss igenom den med 3 nybörjare och alla röstade på replay. Ändå kunde de knappt klara den, tror inte det gick utan mig när de replayade.
Citera
2014-01-30, 21:55
Medlem
Citat:
Undrar varför folk grindar Boneyard när man kan köra missions... Spelade nyss igenom den med 3 nybörjare och alla röstade på replay. Ändå kunde de knappt klara den, tror inte det gick utan mig när de replayade.
Plocka vapen och ammo! Kör alltid det när ammon sinar istället för att åka till ammo-nation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in