Jag har just startat en MC klubb i GTO.
Jag var en prospect i Reaper Lords förut men gillar inte upplägget med att endast 2 hojjar är tillåtna och endast val av två läderjackor.
Så jag startade min egna MC Crew.
Vi är bara 2 medlemmar nu så jag söker mig hit för förstärkning! Det vore grymt att bli lika stora eller större än dom där mesarna i Reaper lords så man kan bomba sönder asen
Så alla som är sugen att ha en hoj mellan benen och känna vinden i håret kom och gå med!
Som sagt så är alla hojjar tillåtna. Vill du åka Vespa så är det upp till dig! Kläder är också helt valfritt.
Det enda kravet är att ha Patchen på ryggen på dina kläder samt på din hojj.
MC klubben heter Desert Scorpions och är en Blaine County Charter. Så det är önskvärt att ni bor i Blaine county. Inget krav dock.
Så ge upp eran mesiga lyx-lägenhet i stan och kasta vinflaskan. Dra på er skinnstället, köp ett sexpack Pisswasser och cruisa över till Blaine County och köp ett sunkigt garage!
Sök på Desert Scorpions MC på socialclub och joina! Ni får en Patch direkt utan att behöva gå med i Prospects.
OBS: Xbox 360 endast just nu. Vill någon fixa en charter till Ps3 så kan vi ordna det så fixar jag över Crewemblemet dit.
Seeya on the flipsiiiidee!