Citat:
Ursprungligen postat av
Wertym
Haha vilken fitta du måste vara om du reportar folk ur ditt eget crew
Visst är det oschysst att skjuta ned dig men geez, det handlade om en bounty på 9k, som du antagligen inte fått ändå.
Så bara där tycker jag att du överreagerar, sedan så ska du banna crewmembers också...? Det finns värre sätt att glitcha på än att bara skaffa sig en tank. Om någon ger en pengar eller är odödlig, så visst lika bra att rapportera. Men om någon har en tank och för låg level finns ingen anledning att reporta. Tanks är en del av spelet och det kunde lika gärna ha varit en level 100 som sköt ned dig, istället för en level 19.
Tack för att du tar ner diskussionen till dagisnivå och till ett personligt plan direkt... Det får mig bara att ignorera dina framtida inlägg. Men för att göra dig glad så ska jag besvara ditt inlägg.
Så du menar alltså att det är ok att glitcha fram en tank före man uppnått tillräckligt hög level.
Skulle du också va ok med att en spelare i t.ex BF3 på något sätt glitchar in en tank på en infantry only server? Varför tycker folk det är mindre fel att fuska i gta än i andra online spel? Anser du wallhacks och aimbot vara ok också?
Sedan är jag inte med i FB crewet längre. Valde att gå ur frivilligt eftersom det iaf tidigare endast bestod av Whiners och crewkillers. I crewet jag spelar med nu är det endast IRL vänner och vet att ingen av dessa använder sig av fusk, hacks eller glitchar. Skulle nån göra det så skulle jag först säga åt dom IRL, men eftersom jag inte känner personer ur FB crew personligen så skulle jag reporta dom för fusk, om dom skulle fuska.
Tanks är en del av spelet jo. Skulle en level 100 skjutit ner mig skulle jag inte ha brytt mig.
Och en bounty på 9k gör en hel del när man knegar på 100% legit och, tack och lov, har kunnat undvika att få några hackade pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrApproved
Du måste vara jävligt rolig att umgås med!
Du tillför otroligt mycket intressant till tråden. Snälla fortsätt.
Är det verkligen så fel att bli förbannad på fuskare?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jeff567
Jag hata med tanks och tycker dom ska rapporteras så ofta det går för dom hör inte hemma där.
Men Du har fel, en LvL 19 kan få/låna en tank och härja runt med av en "polare" så han behöver inte fuskat, eller ha skill så han kan få tag i en från zancudo.
Fråga: hade det vart okay om en LvL +70 sänkt dig?
Tycker iaf det va bra du rapporterar, så R* får upp ögonen att tanks inte hör hemma i freeroam.
Låt tanks, för de som vill, ha ett eget free roam.
Vore för den delen bra med olika freeroam LvL 20, 50 och +70 typ, inte kul med en lite Pistol mot Ak heller.
Men det största felet med tanksen är att de är för snabba och lätt manövrerade, det borde vara som i story mode, långsamm och svår styd. (så minns jag den iaf)
Moreover, en LvL 19 behöver inte alls vara noob, kan vara en LvL 100 som börjat spela sin andra character och ha skills som få.
Väl mött (X360) i Los Santos / Jeff
Jepp. Skulle en level +70 sänkt mig skulle jag inte brytt mig eftersom jag vet att man kan köpa tank vid level 70.
Spelar på PS3 själv så tyvärr kommer inte våra vägar att mötas i LS. Du verkar vara en sjysst människa till skillnad från dessa 2 andra som jag citerar på samma gång