Citat:
Ursprungligen postat av
Hummler
Så du menar alltså att deathmatch, som är ett multiplayer mode, INTE är GTA Online?!
Jag har läst artikeln så jag har inte den blekast om vad du yrar om. Du verkar inte förstå att GTA Online omfattar ALLA MULTIPLAYER MODES I SPELET.
Hur som helst så kan vi lämna diskussionen nu. Ryktet är trots allt ett rykte och Rockstar har svarat på det. Trots det så hoppas jag att dom kommer till insikt och öppnar fler slots om det är möjligt till nuvarande generation.
Och vem har sagt att GTA Online kommer att ha mods? Du baserar hela dina inlägg på vad olles, kompis, brorsa, läste på internet.
Äntligen har du insett att 32player grejen är bara ett rykte (om ens det) och att jag tror iallafall att dagens konsoller skulle ha svårt att kunna klara av 32spelare på en server.
Enligt Rockstar själva (om du nu räknar det som en trovärdig källa) så kommer det att finnas GTA Online där du kan råna banker med dina polare, bli skjuten osv. Sen kommer det att finnas "Free Roam" där du kan dra ihop ett gäng för att göra BMX stunts och slippa riskera att droppa en mängd cash varje gång du dör.
Jag har bevakat detta spelet mer eller mindre varje dag i 2 år nu, det blir lätt att urskilja rykten och rykten som bevisar sig sedan att vara alldeles korrekta.